יאובאו גמיש ארובה לטאטא מוטות, ארובה ניקוי ערכת, גמיש מברשת ראש ארובה גורף מוטות קל חיבור ארובה מברשת עם 12
משופץ

יאובאו גמיש ארובה לטאטא מוטות, ארובה ניקוי ערכת, גמיש מברשת ראש ארובה גורף מוטות קל חיבור ארובה מברשת עם 12

ILS 2.33

בחנות

ערכת ניקוי אוורור מייבש : השתמש בזיפי סיבי פוליאסטר סליליים בעלי צורה מלבנית חדה מיוחדת, מה שהופך את הטאטא ליעיל יותר גם זה לא לשרוט את המשטח הפנימי של הארובה. מסייע במניעת שריפות פליטה. אין סולמות צורך, בבטחה נקי מלמטה למעלה. מושלם ערכת ניקוי : את ארובה ניקוי ערכת יהיה לנווט כל ארובות כולל אלה עם 90 תואר מתכופף מרובה 45 תואר מתכופף. כוח גורף מסיר יותר פיקדונות מאשר מסורתי גורף והוא הרבה יותר חביב לכל ארובות נירוסטה ספינות. ארובה מברשת גמיש מוט : מוטות יכול להיות מקושר יחד, גמיש מחוזק מוטות לאפשר עד 90 תואר הופך. את חזק ונחמד כרום מצופה הצמד נעילת מערכת יכול להבטיח כי לא רופף במהלך כל כיוון של כוח תרגיל סיבוב לא משנה בכיוון השעון או נגד כיוון השעון. כוח ארובה לטאטא ערכת : להפחית ייבוש זמן, מגדיל את ביצועים וחיים של שלך מייבש, תנור עץ ו/או אח שלנו תוכנן במיוחד מברשת ראש יהיה נקי מ 4" עד 15", הגדילים הם כימי עמיד ועמיד ספינינג ארובה שוט מסיר מסוכן פיח קריאוזוט הצטברות. חסוך מאות סכו לכל ניקוי : ערכת ניקוי האוורור של מייבש עשה זאת בעצמך עוזרת לך להימנע מתיקונים יקרים מפני הצטברות לכלוך או שריפות מקריות. הוא נועד לספק תוצאות מעולות, ומאפשר לך לנקות את פתחי האוורור שלך באופן קבוע. ארובה מברשת-חשמל תרגיל כונן גורף ניקוי כלי ערכות עם מחוזק גמיש מוטות לניקוי הארובהתכונות : - מתאים עבור מתכת ארובות ולבנים ארובות של קטרים שונים וצורות - על פי בפועל בחירה של המתאים מוט אורך - מסוגל לנקות את ארובה ביעילות מלמטה למעלה - נוח מהיר פירוק והרכבה מבנה, קל לשימוש ותפעול - לא לשרוט את משטח פנימי של צינור-את מוט ואת עבודה ראש עשויים מחוזק פוליאסטר, אשר הוא עמיד ללבוש, חיים ארוכים ולא קל לשבור. גודל (כ) : 1 מטר/39.37 ב ארוך לכל מוט 12 מ מ/0. חומר : פוליאסטר סיב 3. ישים : אוניברסלי רשימת אריזה : ערכת 1 על 12 מ '(מכילה 12 קטבים+1 ראש מברשת+1 מתאם צ ' אק+1 מפתח ברגים קטן מדריך לאנגלית)הפקודה חמה : 1.רק הרשימה לעיל כלולה. את מוצרים אחרים בתמונה רק להראות איך הם used.As שיטות מדידה שונות,זה יתרחש 1-3 סנטימטר סטייה על הפריטים, אנא להבטיח כי זה בסדר בשבילך לפני ההזמנה.בגלל צגים שונים ואור מנורה,התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט, באמת תודה לך על ההבנה מהסוג שלך!.

המאפיינים האחרים

1. Size(about):
1 meter/39.37in long per rod and 12 mm/0.47in in diameter
2. Material:
polyester fiber
3. Applicable:
universal
Packing List:
1 X 12M kit (contains 12 poles+1 brush head+1 chuck adapter+1 small wrench English manual):
Warm prompt:
1.Only the above list is included. The other products in the picture only show how they are used.:
2.As different measuring methods,it will occur 1-3 cm deviation about the items,please ensure that it is okay for you before ordering.:
3.Because of different monitors and lamplight,the picture may not reflect the actual color of the item,really thank you for your kind understanding!:

הצעות דומות