SD05CRMA 4.4-6.5V קלט לוח סולארי מודול טעינה ייעודי 18650 LIPO LI-ION LITHIUM LITHIUM COUNTROLL COUNTROLE
משופץ

SD05CRMA 4.4-6.5V קלט לוח סולארי מודול טעינה ייעודי 18650 LIPO LI-ION LITHIUM LITHIUM COUNTROLL COUNTROLE

ILS 1.00

בחנות

מטען סוללות ליתיום למערכת המופעלת על ידי סולארי יש מתח חשמל DC 44-6 V מתח ויציאת טעינה מתח הוא DC 4. מטען מודול המטען הסולארי יכול להתאים אוטומטית את זרם הטעינה בהתאם לקיבולת הפלט של אספקת חשמל הקלט וזרם הטעינה המקסימלי/זרם הפלט הוא 1 A, אך אתה יכול לשנות את הזרם על ידי שינוי ערך הנגד R1. כדי להפעיל סוללת פריקה עמוקה ולהפחית את צריכת החשמל, השתמש במצב זרם זרם נמוך כאשר מתח הסוללה נמוך כדי לשחזר סוללות פריקה עמוקה ולמזער את פיזור החום בשלב הטעינה הראשוני. יש לו פעולת מתח קבוע/מתח קבוע עם ויסות תרמי ממקסמת את קצב הטעינה מבלי להתחמם יתר על המידה. אנו שואפים לספק לך את המוצר האיכותי ביותר ואת חווית הלקוח הטובה ביותר, אם אתה לא לגמרי מרוצה, אנא פשוט אל תהסס לפנות אלינו בכל עת. מטען סוללות ליתיום למערכת המופעלת על ידי סולארי יש מתח חשמל DC 4.4-6 V מתח ויציאת טעינה מתח הוא DC 4. מטען מודול המטען הסולארי יכול להתאים אוטומטית את זרם הטעינה בהתאם לקיבולת הפלט של אספקת חשמל הקלט וזרם הטעינה המקסימלי/זרם הפלט הוא 1 A, אך אתה יכול לשנות את הזרם על ידי שינוי ערך הנגד R1. כדי להפעיל סוללת פריקה עמוקה ולהפחית את צריכת החשמל, השתמש במצב זרם זרם נמוך כאשר מתח הסוללה נמוך כדי לשחזר סוללות פריקה עמוקה ולמזער את פיזור החום בשלב הטעינה הראשוני. יש לו פעולת מתח קבוע/מתח קבוע עם ויסות תרמי ממקסמת את קצב הטעינה מבלי להתחמם יתר על המידה. אנו שואפים לספק לך את המוצר האיכותי ביותר ואת חווית הלקוח הטובה ביותר, אם אתה לא לגמרי מרוצה, אנא פשוט אל תהסס לפנות אלינו בכל עת. מטען סוללות ליתיום למערכת המופעלת על ידי סולארי. מתח אספקת חשמל DC 4.4-6 V, טעינה מתח יציאה DC 4. זרם טעינה מקסימאלי/זרם פלט הוא 1 A, אך אתה יכול לשנות את הזרם על ידי שינוי הערך של הנגד R1. התאם אוטומטית את זרם הטעינה בהתאם לקיבולת הפלט של ספק כוח הקלט. התאמת מראש לשחזור סוללות פריקה עמוקה ולמזער את פיזור החום בשלב הטעינה הראשוני. פעולת מתח קבוע/מתח קבוע עם ויסות תרמי ממקסמת את קצב הטעינה ללא סיכון יתר של חימום יתר. מצב שינה אוטומטי בהספק נמוך כאשר מוסר מתח כוח הקלט. הגנה על מתח סוללה. מפרט : סוג פריט : מודול טעינה סולארי של ליתיום סוללות מחוון LED : '' CR '' LED הוא מחוון סטטוס מטען; LED '' בסדר '' הוא טעון במלואו או מימד מצב מתח קבוע : 18x10.7 מ"מ אפשרויות : עם סיכה, ללא משקל סיכה : 0.9 גרם (עם סיכה), 0.6 גרם (ללא סיכה) הוראות : היחידה ההסתגלות במודול יכול להתאים את זרם הטעינה באופן אוטומטי בהתבסס על יכולת הפלט של אספקת חשמל קלט, ולכן הוא אידיאלי למערכות המונעות על ידי השמש, או ליישומים שצריכים להטעין סוללת ליתיום-יון או סוללת פולימר ליתיום עם ספק כוח קלט שיכולת הפלט שלה היא מוגבל.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Lithium Battery Solar Charge Module
LED Indicator:
''CR'' LED is charge status indicator; ''OK'' LED is fully charged OR constant voltage mode
Dimension:
18x10.16x2.7mm
Options:
with Pin, without Pin
Weight:
0.9g(with Pin), 0.6g(without Pin)
Instruction:
The adaptive unit on the module can adjust charging current automatically based on the output capability of input power supply, so it is ideal for the solar-powered systems, or the applications that need to charge lithium-ion battery or lithium polymer battery with an input power supply whose output capability is limited.:
If your solar panel is 5V, then you can use it directly. Of course, the module can also be powered by a 5V DC power supply.:
Package List:
1 x Solar Charge Module :

הצעות דומות