אפיפי 10 מארז 11.8 על 7.9 אינץ ' יריעות עור מלאכותיות ליום האהבה עם שפתיים אדומות לב בדיקות נקודה הדפסי דפוס אהבה ובד
משופץ

אפיפי 10 מארז 11.8 על 7.9 אינץ ' יריעות עור מלאכותיות ליום האהבה עם שפתיים אדומות לב בדיקות נקודה הדפסי דפוס אהבה ובד

ILS 7.99

בחנות

חבילה כוללת : 10 סגנונות שונים של חג האהבה פו עור הדפוסים כוללים לבבות שפתיים נקודות ומשבצות. כל חתיכה של עור הוא מאוד עדין וחמוד. גודל גדול : שלנו חג האהבה פו עור הוא גדול בגודל, כל 11.8 סנטימטרים ורוחב 7. זה נותן לך יותר מקום לשחק כדי לחתוך את הצורה שאתה רוצה מבלי לדאוג לחוסר החומר. איכות חומר : אלה האהבה יום פו עור הם מאוד יפה, עם מרקם עדין על משטח, והם מאוד רך וקל משקל, ויכול להיות משוחק במשך זמן רב ללא להעמיס אתה. יישום רחב : אלה חג האהבה פו עור יכול לשמש כדי להפוך עגילים, שיער קליפים, שקיות, שעון רצועות, שיער להקות, מקרי טלפון נייד, נעל קישוטים, וכו'. להוסיף יותר קסם לך. טיפים חמים : כי את עור יש ריח מוזר, בבקשה לפתוח אותו לזמן מה לאחר שקבל את חבילה, והריח יתפוגג. אם יש לך שאלות, אנא פנה אלינו.9" ולנטיין עור גיליונות עבור מלאכות ביצוע!מפרט : - חבילה כוללת : 10 סגנונות שונים של חג האהבה פו עור-חומר : עור-גודל : 11.9"-צבע : ססגוניישום רחב : אלה חג האהבה פו עור יכול לשמש כדי להפוך עגילים, שיער קליפים, שקיות, שעון רצועות, להקות שיער, מקרי טלפון נייד, קישוטי נעליים, וכו'.טיפים חמים : - כי את עור יש ריח מוזר, בבקשה לפתוח אותו לזמן מה לאחר שקבל את חבילה, והריח יתפוגג. אם יש לך שאלות, אנא פנה אלינו.

המאפיינים האחרים

-Package Includes:
10 different styles of Valentine's Day faux leather
-Material:
leather
-Size:
11.8 x 7.9
-Color:
multicolor
Wide Application:
These Valentine's Day faux leather can be used to make earrings, hair clips, bags, watch straps, hair bands, mobile phone cases, shoe decorations, etc.
Warm Tips:
-Because the leather has a strange smell, please open it for a while after receiving the package, and the smell will dissipate. If you have any questions, please contact us. :

הצעות דומות