מכונת גלגל חרס מיני ילדים קטנים עשה זאת בעצמך ציוד מלאכת חימר בעבודת יד ויסות מהירות ללא צעד סיבוב להוראה בבית
משופץ

מכונת גלגל חרס מיני ילדים קטנים עשה זאת בעצמך ציוד מלאכת חימר בעבודת יד ויסות מהירות ללא צעד סיבוב להוראה בבית

ILS 1.67

בחנות

*גבוהה-איכות חומר * זה קרמיקה חרס גלגל הוא עשוי חומרים באיכות גבוהה, אשר הוא יותר עמיד את פטיפון הוא עשוי אלומיניום, שטוח וחלק, כדי להבטיח פעולה בטוחה, לא קל לחלודה, וכדי להבטיח שימוש לטווח ארוך. כיוון מתכוונן גלגל החרס שלנו מסתובב עבור כ., הידית יכולה לפתוח/לסגור את מכונת הקרמיקה ולהתאים את כיוון הסיבוב של כ. -ויסות מהירות ללא מדרגות-טורבינה קרמית זו תומכת בוויסות מהירות ללא מדרגות. את כבל חשמל נועד עם פטיפון ידית, אשר יכול לשלוט על מהירות של פטיפון על פי הצרכים. המהירות טובה ויציבה. *קל לשימוש בהשוואה למוצרים אחרים מאותו סוג, המוצרים שלנו הם קומפקטי במבנה, קל במשקל וקל לאחסון. קטן וקומפקטי, מאוד עדין מיני קרמיקה מכונה, קל לניקוי וקל לנשיאה. מתאים להוראה בבית הספר,חרס בר או לשימוש ביתי, כדי לענות על הצרכים של רוב מקצועי וחובבים קרמיקה חובבי. מפרט : סוג פריט : מכונת גלגל חרס מיני חומר : נירוסטה + אלומיניום מתח : 100-240 וולט הספק : 30 וולט קהל ישים : תלמידי חרס מעל גיל 3, או כאלה שמייצרים באופן מקצועי בקרת מהירות חרס קטנה : לאחר שהידית היא קוו ו-קוו, סובב את כפתור בקרת המהירות ימינה כדי להאיץ. מקסימום הוא המהירות הגבוהה ביותר. תחזוקה : לאחר המכונה משמש, זה יכול להימחק נקי עם מגבת רטובה או רטוב ספוג. לאחר שהמשטח נקי מלכלוך, השתמש במגבת יבשה להסרת מים. זכור לא לשטוף ישירות במים. כוח על : לאחר חיבור כוח בקר, להתחבר למקור החשמל. הפעל את כוח שליטה למינימום, לחץ על מנוף, ואת פטיפון מתחיל לסובב. לחץ על הידית כלפי מעלה כדי לסובב בקוו. אפס את הידית כדי להפסיק להסתובב. לחץ על הידית כלפי מטה כדי לסובב את המעגל. כיבוי : איפוס מוט המשיכה לאמצע. הפעל את כוח שליטה כדי כבוי רשימת חבילה : 1 איקס מארח 1 איקס כוח מתאם 1 סט חרס כלים(8 יחידות) הערה : אם אתה ראשון להפוך את כוח בקר כדי כבוי והמנוף הוא לא איפוס, תוכל למצוא כי את פטיפון הוא עדיין מסתובב, אשר הוא נורמלי סצנה ויפסיק מסתובב בתוך 5 שניות.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Mini Pottery Wheel Machine
Material:
Stainless steel + aluminum
Voltage:
100-240V
Power:
30W
Applicable Crowd:
Pottery students over 3 years old, or those who professionally make small pottery
Speed Control:
After the lever is CW and CCW, turn the speed control knob to the right to accelerate. Maximum is the highest speed.
Maintenance:
After the machine is used, it can be wiped clean with a wet towel or wet sponge. After the surface is free from dirt, use a dry towel to remove water. Remember not to rinse directly with water.
Power On:
After connecting the power controller, connect to the power source. Turn the power control to Minimum, press the lever, and the turntable starts to rotate.
CW and CCW:
Press the lever upwards to rotate in CW. Reset the lever to stop rotating. Press the lever down to rotate the CCW.
Shut Down:
Reset the pull rod to the middle. Turn the power control to OFF
Package List:
1 x Host  :
1 x Power Adapter :
1 Set Pottery Tools(8pcs) :
Note:
If you first turn the power controller to OFF and the lever is not reset, you will find that the turntable is still rotating, which is a normal scene and will stop rotating within 5 seconds. :

הצעות דומות