Metallixity ראש שטוח ברגי קידוח עצמי 50 יחידות, 410 פלדת אל חלד מונה פיליפס ראש ברגי גיליון מתכת - לתיקון בתים
משופץ

Metallixity ראש שטוח ברגי קידוח עצמי 50 יחידות, 410 פלדת אל חלד מונה פיליפס ראש ברגי גיליון מתכת - לתיקון בתים

ILS 11.29

בחנות

[1] : החל על בורג של קידוח עצמי של פיליפס פיליפס נמצא בשימוש נרחב בתחזוקת בתים, עיבוד עץ או מתכת גיליון, ויכול לקדוח דרך לוחות פלדה דקים, והוא נמצא בשימוש נרחב בבתי מבנה פלדה ובבניינים אחרים [2] : מפרט - קוטר בורג : #12 (5.5 מ"מ); אורך בורג : 50 מ"מ (2-in); גודל ראש : 10. [3] : עיצוב - עיצוב זנב, אין צורך בקידוח לפני השימוש, בורג הקשה עצמית עם מקדחה מאפשר לברג לקדוח ישירות אל המתכת או העץ. [4] : יתרון-בורג קידוח עצמי של ראש שטוח עשוי מפלדת אל חלד, משטח ליטוש רטט מוגמר, אנטי-רוסט, עמיד בפני קורוזיה, קשיות גבוהה, משיכות טובה. [5] : כמות כלולה - 50 יחידות x בורג זנב עצמיות של ראש שטוח. [1] : החל על בורג של קידוח עצמי של פיליפס פיליפס נמצא בשימוש נרחב בתחזוקת בתים, עיבוד עץ או מתכת גיליון, ויכול לקדוח דרך לוחות פלדה דקים, והוא נמצא בשימוש נרחב בבתי מבנה פלדה ובבניינים אחרים. [2] : מפרט - קוטר בורג : #12 (5.5 מ"מ); אורך בורג : 50 מ"מ (2-in); גודל ראש : 10. [3] : עיצוב - עיצוב זנב, אין צורך בקידוח לפני השימוש, בורג הקשה עצמית עם מקדחה מאפשר לברג לקדוח ישירות אל המתכת או העץ. [4] : יתרון-בורג קידוח עצמי של ראש שטוח עשוי מפלדת אל חלד, משטח ליטוש רטט מוגמר, אנטי-רוסט, עמיד בפני קורוזיה, קשיות גבוהה, משיכות טובה. [5] : כמות כלולה - 50 יחידות x בורג זנב עצמיות של ראש שטוח. החל על בורג של קידוח עצמי של פיליפס - Dountersunk נמצא בשימוש נרחב בתחזוקת בתים, עיבוד עץ או מתכת סדין, ויכול לקדוח דרך צלחות פלדה דקות, והוא נמצא בשימוש נרחב בבתי מבנה פלדה ובבניינים אחרים. מפרט : חומר : פחמן סטפניש : קוטר רטט עם רטט : #12 (5.5 מ"מ) אורך בורג : 50 מ"מ (2-in) גודל ראש : 10.41-חיסול כלול-50 pcs x ראש שטוח קידוח עצמי בורג בורג נצמד-בורג קידוך עצמי שטוח הוא עשוי 410 נירוסטה, משטח ליטוש רטט מוגמר, אנטי-רוסט, עמיד בפני קורוזיה, קשיות גבוהה, משיכות טובה הסדין מתכת או עץ.

המאפיינים האחרים

Material:
Carbon Steel
Finish:
Vibration Polishing
Screw Diameter:
#12(5.5mm)
Screw Length:
50mm(2-in)
Head Size:
10.5mm(D) /0.41-in
QUANTITY INCLUDED - 50pcs x Flat Head Self-drilling Dovetail Screw:
ADVANTAGE - Flat Head self-drilling screw is made of 410 stainless steel, vibration polishing surface finished, anti-rust, corrosion-resistant, high hardness, good ductility.:
INSTALL - Dovetail design, no drilling required before use, self-tapping screw with drill bit allows the screw to drill directly into the sheet metal or wood. :

הצעות דומות