8 - אורות קריסטל ברונזה גדול נברשת מודרני חצי סומק הר תקרת אור מתקן עתיק תקרת סלון חדר אוכל חדר שינה כניסה ח20. 86 איקס 19.
משופץ

8 - אורות קריסטל ברונזה גדול נברשת מודרני חצי סומק הר תקרת אור מתקן עתיק תקרת סלון חדר אוכל חדר שינה כניסה ח20. 86 איקס 19.

ILS 0.67

בחנות

נברשת צ ' וקאש נוסדה בשנת 1986הוא מותג תאורה מקצועי שאפשר לסמוך עליו אנו עומדים לסייע ללקוחותינו לשפר את ביתם עם האורות המסוגננים שלנו, וליצור בית מקסים ונוח משלהם. גבישים מבריקים ונוצצים יכולים ליצור אווירה מעולה וקלאסית בסלון, בחדר השינה, בחדר האוכל או בחדר העבודה שלך. נברשת גודל : 19.68 סנטימטרים קוטר ו 19.29 סנטימטרים גבוהה. ייחודי קריסטל זכוכית עיצוב : לא שבב, לדעוך, או להכתים. זה ייחודי סגנון נברשת אור תכונות קריסטל צינור הוא מבריק, קריסטל בית. הנורה בסיס * קלאסה אופנתי קריסטל תקרת אור הוא תואם כל דואר 12 נורות, 8 נורות נדרש(נורות לא כלול). זה גם יכול להיות ניתן לעמעום כאשר השתמשת נורות ניתן לעמעום ומתג דימר תואם.אתה יכול ליהנות בהיר אור או מרגיע עמום אור. קל להרכיב : את נברשת צריך הרכבה, קריסטל חצי התאסף וזה הוא התקנה קלה, את כיוון הוא ברור. * יש התקנה וידאו על דף קישור של מנורות לעיון כולל. נרחב להשתמש : זה תקרת אור מתקן יכול להאיר שלך חדר ונרחב כדי ליצור מעולה וקלאסה אווירה בסלון שלך, חדר אוכל, חווה וא מטבח וא שינה, אמבטיה, מבואה או כל מקום אחר. להבטיח איכות : אנו שואפים לספק לך עם גוף תאורה באיכות גבוהה ומקצועי services.In מקרה של חלקים חסרים או כל בעיה באיכות עבור שלנו קריסטל נברשת, אנא שלח את דואר אלקטרוני אלינו. אענה בהקדם האפשרי.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות