חזיר חמוד 550 וואט יכול לנער את ראשו מחמם מאוורר חשמלי תנורי חימום קרמיים לבית ולמשרד מחמם מאוורר תנורי חימום מהירים
משופץ

חזיר חמוד 550 וואט יכול לנער את ראשו מחמם מאוורר חשמלי תנורי חימום קרמיים לבית ולמשרד מחמם מאוורר תנורי חימום מהירים

ILS 95.54

בחנות

טכנולוגיית חימום קרמי : גופי חימום קרמיים מתקדמים מספקים חימום מהיר ויעיל יותר מאשר תנורי חימום מסורתיים חסכוניים באנרגיה וידידותיים לסביבה בעלי חיי שירות ארוכים מתקדם בטיחות : את דוד יש מובנה התחממות יתר הגנה והתהפכות הגנה תכונות לשימוש ללא דאגות. נוח נייד : את קל משקל קומפקטי עיצוב ולבצע ידית לאפשר את דוד כדי להיות מועבר בקלות לכל מקום שאתה צריך זה ביותר, ביצוע זה נהדר לשימוש בבתים, חדרי שינה, מוסכים, בתי ספר ומשרדים. מתנות הטובות ביותר : אם אתה מחפש מתנה להורים שלך, ילדים, מאהב, או חברים, שלנו קומפקטי דוד הוא בחירה מושלמת. להביא לו / לה חם במזג האוויר קר בדיוק כמו שלך ללוות!. שביעות רצון שירות לקוחות : אם יש לך שאלות על זה בית דוד, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנחנו מוכניםלענות על השאלות שלך בסבלנות וליצור איתך קשר בתוך 24 שעות, מאחל לך קניות שמחה. שלנו קטן דוד יכול לתת לך טמפרטורה נוחה, להביא לך מגע של חום בחורף הקר, ליצור סביבה חמה ושקטה ולתת המשפחה שלך מתוק שינה.מפרט : שם : דוד ביתי קטן/מחממי אוויר/דוד ביתי/תנורי חימום לחדר/תנור חימום חשמלי סוג תעודה : דוח בדיקת איכות, לספירה, ראש, פ., מעכתמקום ייצור : סיןברנד : כווחחומר : רכיבים אלקטרוניים +יח 'קרמיקה חימום צבע : לבן/ירוק/כחול/אפורמתח : 220 וולט כוח : 550 וואט התאמת מהירות הילוך : 2 הילוכיםמוצר משקל נטו : 0.73 קילוגרטרד תדר : 50 הרץ/60 הרץ מידות : 19*19*16 ס"מ/7.3 "אזור יישום : 11*(הכל כלול)-20 * (הכל כלול)שימוש טווח : מקורה, חדרי שינה, בתי ספר ,קמפינג בית, חדרי אמבטיה, חדרים במעונות, משרדים, חניכים, מרתפים, מוסכים וכו' חבילה כולל : ביתי קטן דוד * 1הודעה : 1. חל איסור מוחלט להשתמש בו עם חומרים דליקים ונפיצים, אבק ושמן בסביבה. אם כבל החשמל פגום ואין סכנה, יש להחליפו על ידי היצרן, מחלקת התחזוקה שלו או מומחה במחלקה הדומה. אם יש לך שאלות על המוצר, אנא פנה אלינו, אנחנו מוכנים לענות על השאלות שלך בסבלנות, אני מאחל לך קניות שמחה!.

המאפיינים האחרים

Name:
Household small heater/Air Heaters/Home Heater/Room
Heaters/Electric Heater:
Certificate type:
quality inspection report, CE, ROSH, FCC, CCC
Production place:
China
Brand:
HSCW
Material:
ABS electronic components +PCT ceramic heating
Colour:
white/green/blue/grey
Voltage:
220V
Power:
550W
Speed adjustment gear:
2 gears
Product net weight:
0.73kg
Rated frequency:
50HZ/60HZ
Dimensions:
19*19*16cm/7.48*6.3*6.3
Application area:
11㎡(inclusive)-20㎡(inclusive)
Use range:
indoor, bedrooms, schools ,camping,Home, Bathrooms, Dorm Rooms, Offices, campers, basements, garages etc
Package Including:
Household small heater*1:
Notice:
1. It is strictly forbidden to use it with flammable and explosive materials, dust and oil in the environment.:
2. If the power cord is damaged and there is no danger, it must be replaced by the manufacturer, its maintenance department or a specialist in the similar department.:
3. If you have any questions about the product, please contact us, we are willing to answer your questions patiently, I wish you a happy shopping! :

הצעות דומות