סט מתנות לפצצת אמבטיה עם צעצועים בפנים, 20 חבילות פצצות אמבטיה אורגניות לילדים, כדורים תוססים בעבודת יד לילדים, מתנת יום הולדת
משופץ

סט מתנות לפצצת אמבטיה עם צעצועים בפנים, 20 חבילות פצצות אמבטיה אורגניות לילדים, כדורים תוססים בעבודת יד לילדים, מתנת יום הולדת

ILS 2.67

בחנות

עם צעצועי הפתעה בפנים : לכל פצצת אמבטיה יש חיה אחת בפנים, מה שבאמת עושה כיף גדול כשהילדים הקטנים שלנו מתרחצים! לאחר נהנה 3-5 דקות צבען עשיר בועת בית אמבט ספא, שלנו קטן ילדים יכול למצוא את הפתעה בעלי החיים צעצועי באמבטיה הדבר המעניין ביותר הוא כי צעצועים בפנים הוא באקראי, הכוללים ינשוף,עוף,אוגר,ברבור,חד קרן,כלב,דבורה,דולפין,פרה,ברווז,כבשים,כלבת.אז הילדים הקטנים שלנו יכולים לקבל הפתעות בלתי צפויות ושונות יותר במהלך כל זמן אמבטיה!. ריח וצבע ייחודיים ומענגים : כל פצצת אמבטיה מכילה צבעים וריחות שונים בגודל 1. כאשר אנו שמים פצצות אמבטיה באמת ליצור עולם צבעוני ונפלא עבור הילדים שלנו על הדמיון שלהם וחשיבה!. מרכיבים טבעיים ואורגניים : עבור פצצות האמבטיה של ירקרי שלנו עשויות מחומרים טבעיים ידידותיים לסביבה כמו סודה לשתייה, חומצת לימון, שמן אתרי, מה שאומר שכולם יכולים להשתמש בה בבטחה.אז לא כמו קומסמטיקה כימית אחרת, פצצות האמבטיה שלנו מגנות ומרגיעות עם ריכוך עור מדהים ולחות. אטרקטיבי אמבטיה פצצה תיבה : שלנו אמבטיה פצצה עם הפתעה בתוך מגיע עם אטרקטיבי וטוב-איכות תיבה. כל פצצת אמבטיה ארוזה בנפרד עם שקית ניילון מודפסת פרחים ותוויות ייחודיות כך שלא ניתן להרטיב בקלות פצצות אמבטיה וכאשר אנו מוציאים אחת מהן מהקופסה שלנו בחדר האמבטיה פצצות אמבטיה אחרות קשות לספוג לחות בארון האמבטיה הלח אך נשמרות היטב בגלל השקיות המושלמות והבטוחות שלה. ערכת המתנה הטובה ביותר לילדים : אם אינך משתמש בפצצות אמבטיה לפני כן, אני מציע לך להשתמש בכמות קטנה בכיור כדי לראות אם הייתה תגובה אלרגית. הם מוצגים להפליא וזה יהיה מתנה מושלמת עבור הילדים היפים שלך! זה באמת לעשות גן עדן יוצא דופן לילדים כאשר הם להתקלח!. מה יש בפנים : 20 חתיכות של פצצות אמבטיה עטופות בנפרד בקופסה יפה ולכל פצצת אמבטיה במשקל של כ -1.4 אונקיות יש צעצוע הפתעה בפנים, המספק כיף עצום לילדים. נא לטפל בילדים שלך שהם מתחת לגיל 3 שנים. מפרט : פצצת אמבט גודל : פצצות אמבטיה בקוטר 1.77 אינץ 'משקל : 1.4 עוז מימד חבילה : 25 איקס 20 איקס 5 ס מ/ 9.96 אינץ' משקל מוצר ארוז : 975 גרם פצצות אמבטיה יקרי הן מרכיבים ידידותיים טבעיים שאינם כמו מוצרי אמבטיה אחרים שהם תלויים באיפור כימי. אז קח את זה בקלות כשכולם משתמשים בפצצת האמבטיה שלנו. אנחנו יכולים להבטיח לך כי אין חומרים מגרים קשים אבל יש כמה מרכיבי לחות להזנת העור שלך. כמו מלח ים, חמאת קקאו וחמאת שיאה. סט פצצת אמבט יקרי 20 יחידות עם צעצועי הפתעה בפנים מיועדים לילדים.

המאפיינים האחרים

Bath Bomb Size:
1.77 Inch in Diameter
Bath Bombs Weight:
1.4 oz
Package Dimension:
25 X 20 X 5 cm/ 9.8 X 7.87 X 1.96 Inch
Packaged Product Weight:
975g
Yekery bath bombs are all-natural friendly ingredients not like other bath products that they depend on chemical makeup.:
Then take it easy when everyone uses our bath bomb. We could promise you that there are no harsh irritants:
but there are some moisturizing ingredients for nourishing your skin. Such as sea salt, cocoa butter, and Shea butter.:
Yekery bath bomb set 20pcs with surprise toys inside are designed for kids. Each bath bomb has different animal toys,:
different colors, and different scents. Thanks to its unique design and workmanship, each bath bomb:
gives kids different feelings to explore the colorant world in the tub. For those 20pcs animal toys include owl,:
fowl,hamster, swan, unicorn,dog,bee,dolphin,cow,duck,sheep,rabbit.:
Yekery bath bomb is easy to clean for its good quality and 100% natural ingredients. Each bath bomb can dissolve totally :
in the tub and when we finish our wonderful bath time our bathtub will keep the same before we take a bath.:
Note:
This product is for external use only. Do not use it in the wound. This product is not a substitute for medicine.
Please use it immediately after opening. Please put it in the shade where the sun does not shine directly. :

הצעות דומות