קולומביה בנות אש צד שרפה מלא רוכסן
משופץ

קולומביה בנות אש צד שרפה מלא רוכסן

ILS 3.33

בחנות

100% פוליאסטר חם ונעים : ז ' קט הרוכסן המלא של השרפה בצד האש של נערת קולומביה עשוי מגיזת ערימה גבוהה של שעון חול בעיצוב בגודל ילדה, מושלם לבגדים צמודים ופעילים. נוסף קטיפה שרפה ערימה : עשוי רך וקטיפה שרפה ערימה, זה מעיל מוסיף נחמד מגע של חמימות נעימה על כל יום. נוחות אולטימטיבית : עם צוואר צווארון וסגירת רוכסן מלאה, היא תוכל לחייג ברמת החום וההגנה. תכליתי : רך וחם, את צמר חומר הוא מושלם חיצוני או אמצע שכבה עבור כל סתיו או חורף פעילות. תכונות שימושיות : זה צמר מעיל מספק שני ממוקם היטב חם יד כיסים, שלנו נוחות חפתים, אלסטי מכפלת. זה שהיא עלולה לפגוע בשבילים בוציים לא אומר שהסגנון שלה צריך לסבול. ז ' קט צמר מלא רוכסן זה מיוצר עם צמר השרפה הגבוה של שעון החול שלנו, שהוא גם מבודד , מושך את העין ובטוח להחמיא בנוחות צמודה. ז ' קט הרוכסן המלא של השרפה בצד האש של נערת קולומביה הוא מועדף יומיומי, הודות לסגנון העיצוב ובד ערימת השרפה שלו. ללבוש אותו בכוחות עצמו, או כשכבה נעימה למעטפת חיצונית.

 בעל מבנה כמו שעון חול גבוהה ערימת צמר, זה מעיל שומר שלה הבטחה של נעים חם נוחות. הוא כולל רוכסן באורך מלא, כיסי יד, חפתים נוחות ומכפלת אלסטית — כולם פועלים לחיוג בחום המושלם בימי סתיו וחורף באמצע מזג האוויר.

 ז ' קט צמר ערימת שרפה של הילדה הזו מגיע במספר צבעים וגדלים. כדי להבטיח את גודל לך לבחור הוא נכון, לנצל שלנו שינוי גודל תרשים הבא מדידה הוראות : עבור את שרוולים, להתחיל במרכז האחורי של הצוואר שלך ולמדוד על כתף ולמטה כדי את שרוול. אם אתה בא עם מספר חלקי, עגול עד למספר הבא אפילו. לחזה יש למדוד את החלק המלא ביותר של החזה, מתחת לבית השחי ומעל השכמות, תוך שמירה על סרט המדידה יציב ורמה. עשוי 100% פוליאסטר.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות