360 מכונת תאי צילום אוטומטית 360 תאי מצלמה ספין עם אביזרי מחזיקי Selfie אור טבעת עבור אנשים מרובים לעמוד
משופץ

360 מכונת תאי צילום אוטומטית 360 תאי מצלמה ספין עם אביזרי מחזיקי Selfie אור טבעת עבור אנשים מרובים לעמוד

ILS 84.70

בחנות

⭐360 סיבוב וידאו : זוהי פלטפורמה שנעה סביבו במהירות גבוהה ומקלטת 360 סרטונים זה יכול לשמש גם להקלטת הפעלת HD, GIF וסרטונים. לא רק שזה שותף נהדר עבור המסיבה שלך, אלא שזו גם הזדמנות השקעה טובה למכירה או שכר דירה. תואם עם מספר מכשירים : תואם לאייפד, מצלמה וסמארטפון. זה משולב עם אפשרויות תנועה איטית, תמונה, וידאו או gif חי. תמונות או סרטונים שאתה מצלם עם 360 יכולים להישמר במכשיר שלך או לשתף באופן מיידי לפלטפורמות החברתיות שלך. Safe ו- יציב : מצויד בכריות כף רגל מתכווננות כדי להסתגל לקרקע לא אחידה. עיצוב מפוצל, ביתן יציב יותר ואפקט הווידיאו טוב יותר. ניתן לכוונן את זווית המוט המסתובב באמצעות הבורג, וניתן לכוונן גם את המרחק לרציף עם הבורג. ⭐ מפרט מוצר : יש לנו 4 גדלים לבחירה ויכולים להכיל עד 5-7 אנשים. סיבוב 360 מעלות, מוט טלסקופי, מהירות מתכווננת, זווית מתכווננת, שלט רחוק חכם, עם אורות צבעוניים, תוכלו לצלם ולשתף את תמונות הווידיאו שלכם בכל עת. Constall מגוון שימושים : בשימוש נרחב בחגיגות חג, מסיבות יום הולדת, חתונות, תערוכות, ברים, שידורים חיים, הופעות וכו '. אריזות אוויר, קל לשאת למקומות צילום שונים. ⭐360 סיבוב וידאו : זוהי פלטפורמה שנעה סביבו במהירות גבוהה ומקלטת 360 סרטונים. זה יכול לשמש גם להקלטת הפעלת HD, GIF וסרטונים. לא רק שזה שותף נהדר עבור המסיבה שלך, אלא שזו גם הזדמנות השקעה טובה למכירה או שכר דירה. תואם עם מספר מכשירים : תואם לאייפד, מצלמה וסמארטפון. זה משולב עם אפשרויות תנועה איטית, תמונה, וידאו או gif חי. תמונות או סרטונים שאתה מצלם עם 360 יכולים להישמר במכשיר שלך או לשתף באופן מיידי לפלטפורמות החברתיות שלך. Safe ו- יציב : מצויד בכריות כף רגל מתכווננות כדי להסתגל לקרקע לא אחידה. עיצוב מפוצל, ביתן יציב יותר ואפקט הווידיאו טוב יותר. ניתן לכוונן את זווית המוט המסתובב באמצעות הבורג, וניתן לכוונן גם את המרחק לרציף עם הבורג. ⭐ מפרט מוצר : יש לנו 4 גדלים לבחירה ויכולים להכיל עד 5-7 אנשים. סיבוב 360 מעלות, מוט טלסקופי, מהירות מתכווננת, זווית מתכווננת, שלט רחוק חכם, עם אורות צבעוניים, תוכלו לצלם ולשתף את תמונות הווידיאו שלכם בכל עת. Constall מגוון שימושים : בשימוש נרחב בחגיגות חג, מסיבות יום הולדת, חתונות, תערוכות, ברים, שידורים חיים, הופעות וכו '. אריזות אוויר, קל לשאת למקומות צילום שונים. מותג : hsoqnwhy בחר בנו? תא הצילום 360 הוא המגוונת ביותר ותואם לגרסאות רבות ושונות של טכנולוגיית לכידת תמונות. זה יביא לך אפקטים וידאו מדהימים בין אם אתה משתמש בטאבלט או בטלפון נייד.

המאפיינים האחרים

Material:
Aluminum/Steel/Panel
Colour:
Black
Platform Diameters:
26.8 (68cm), 31.5 (80cm), 39.4 (100cm), 45.2 (115cm)
Height:
22cm (without foot pads)
Packaging:
air box packaging
360-degree electric rotation:
Multi-device compatible:
Go Pro, iPad, camera, smartphone
The rotating bayonet of the product adopts a lever-type counterweight balance structure, which increases the stability of the swing arm when rotating, and further solves the problem of lens movement during shooting.:
common problem:
Q:
I saw you do logo customization on the site you mentioned, how does it work?
A:
If your turntable needs a custom pattern, after placing the order, you can contact us by email and send us your high-resolution image, we will customize the logo for you for free
The shipping time is about 10-15 days, after receiving the 360 ​​photo booth machine, please check the relevant accessories carefully, if there are any omissions, please notify us immediately to resend:
Our goal is to provide first-class customer service, if you have any questions please contact us and we will respond to your questions within 12 hours:
Sincerely wish you a happy shopping! :

הצעות דומות