LSMKKA 4 מתלה סרט שכבה לחדר מלאכה, מחזיק אחסון מתכת לסרטים סאטן צרים רחבים עטיפת גלילי ויניל, מארגן מתקפל
משופץ

LSMKKA 4 מתלה סרט שכבה לחדר מלאכה, מחזיק אחסון מתכת לסרטים סאטן צרים רחבים עטיפת גלילי ויניל, מארגן מתקפל

ILS 3.33

בחנות

▶ מארגן מחזיק מתכת : עשוי מברזל עמיד יציב, לא מעוות ועומד בפני דמעה, קל לשימוש מתלה לאחסון מלאכה מושלם לציור, סרט, נייר עטיפת מתנה, חוט ואחסון בעיתונים וכו '. ▶ מדף/ מדף סרט בינוני : מתלה גלגלות ויניל זה עם 4 בר/ מוט, ניתן לנתק את המוט. שמור על גלילי הסרט הגדול/ הקטנים שלך נחמדים, מסודרים ומסודרים על ידי אחסן בנוחות במחזיק האחסון. ▶ שטח חיסכון בשולחן השולחן : אחסון סרט חוסך יותר שטח עבודה בשולחן העבודה ונוח לך ליצור מלאכות. חומרת הרכבה מלאה כלולה, קלה להתקנה עם מספר דקות. ▶ עיצוב הבית/ סטודיו שלך : מחזיק סליל החוט יהיה תפאורה יפה בשולחן הבית שלך. אנו יכולים לעזור לך לארגן את הבית שלך! נהדר לחדר מלאכה גדול או לחדר מלאכה קטן, אחסון קרוואנים או דירה ומגורים בבית זעיר. ▶ שירות משביע רצון : אנו מחויבים לספק לקוחות למחזיק רולס ויניל זה. אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך בעיות בהזמנתך. זו גם מתנה לחבר הזקוק לארגון. תיהנו מאושר זה עם חבריך!. ▶ מארגן מחזיק מתכת : עשוי מברזל עמיד יציב, לא מעוות ועומד בפני דמעה, קל לשימוש. מתלה לאחסון מלאכה מושלם לציור, סרט, נייר עטיפת מתנה, חוט ואחסון בעיתונים וכו '. ▶ מדף/ מדף סרט בינוני : מתלה גלגלות ויניל זה עם 4 בר/ מוט, ניתן לנתק את המוט. שמור על גלילי הסרט הגדול/ הקטנים שלך נחמדים, מסודרים ומסודרים על ידי אחסן בנוחות במחזיק האחסון. ▶ שטח חיסכון בשולחן השולחן : אחסון סרט חוסך יותר שטח עבודה בשולחן העבודה ונוח לך ליצור מלאכות. חומרת הרכבה מלאה כלולה, קלה להתקנה עם מספר דקות. ▶ עיצוב הבית/ סטודיו שלך : מחזיק סליל החוט יהיה תפאורה יפה בשולחן הבית שלך. אנו יכולים לעזור לך לארגן את הבית שלך! נהדר לחדר מלאכה גדול או לחדר מלאכה קטן, אחסון קרוואנים או דירה ומגורים בבית זעיר. ▶ שירות משביע רצון : אנו מחויבים לספק לקוחות למחזיק רולס ויניל זה. אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך בעיות בהזמנתך. זו גם מתנה לחבר הזקוק לארגון. תיהנו מאושר זה עם חבריך!. נמאס לך מחדר מלאכה מבולגן ולא מאורגן? האם אתה מתוסכל מכיוון שאתה לא יכול למצוא את הצבע הנכון? יש לנו עיצוב לצרכי האחסון שלך. זהו עיצוב שולחן עבודה חוסך בחלל, תלה את נייר הגלילה, הסרט, נייר עטיפה, סליל, צעיף וכו '. אתה צריך על המוט. אתה יכול לארגן בקלות את ציוד המלאכה שלך ואת חדר המלאכה שלך עם מתלה לאחסון גליל זה ולמצוא את הצבע הדרוש לך במהירות. מפרט מפרט : - חומר : סגנון ברזל מתכת : מודרני- גודל : 45x35x58 ס"מ- שכבות : 4 שכבה- נקי : ניגוב- דורש התקנת בורג פשוט מתלה לאחסון מחזיק .

המאפיינים האחרים

- Material:
Metal Iron
- Style:
Modern
- Size:
45x35x58 cm
- Layers:
4 Tier
- Clean:
Wipe
- Requires simple screw installation:
▶ Features:
- Ribbon holder organizer made from sturdy iron.:
- 4 tier record roll/ webbing holder storage rack.:
- Each pole supports rolls up to 30 lbs. (Removable crossbar).:
- Sutiable for large small craft room/ sewing room/ home/ studio.:
- Help you quickly find the color you need no more digging through drawers, so you'll spend your valuable time creating instead of searching.:
▶ Package content:
1 x Holder/ Rack (Accessories such as ornaments in the picture are not included.):
▶ Note:
- Note:
ribbon not included.
- There may be an error of 1-3 cm due to manual measurement.:
- There may be chromatic aberration due to the difference between the recording lamp and the display. Please refer to the actual product. :

הצעות דומות