ליון ארובה לטאטא ערכת אוורור יבש ניקוי מברשת ערכת, מוך מסיר עבור מייבש צינור-אח ארובה לטאטא ניקוי מברשת עם ארוך גמיש
משופץ

ליון ארובה לטאטא ערכת אוורור יבש ניקוי מברשת ערכת, מוך מסיר עבור מייבש צינור-אח ארובה לטאטא ניקוי מברשת עם ארוך גמיש

ILS 67.17

בחנות

מוט עשוי מחוזק ניילון, אלסטי וכימי עמיד, מתעקל כדי 90 מעלות עבור צינור עבודה זיפי עשוי גבוהה מחוזק ניילון מחרוזת.עגול נוקשה שני לעבודה קשה וארוך רך שני עבור מוך זמירה עבודה. להפוך את לטאטא יותר יעילות. קל להרכיב ולחסוך כסף : אתה יכול בקלות להתחבר מרובה מייבש אוורור ניקוי מוטות כדי להאריך שלך להגיע בעצמך. ניקוי שלך מייבש לפרוק בעצמך ולחסוך כסף. גם עוזר לך למנוע תיקונים יקרים מלכלוך לבנות או בשוגג שריפות. ערכת ניקוי אוורור יבש : ניתן להשתמש עם צינורות מיזוג אוויר וצינורות תנור גלולה. הם עובדים נהדר עם פוליוויניל כלוריד, צינורות גמישים, צינורות מתכת, צינורות. מקדחה חשמלית מופעל : תרגיל יכול לשמש לחיבור מוטות עם מקדחה חשמלית.בעזרת כוח סיבוב גדול, הזיפים יכולים להסיר אפילו את ההצטברות העקשנית ביותר בתוך פתח המייבש. מכאני כפתור נעילת עיצוב : כרום מצופה שלב 2 : לצרף את זיפי עם מוטות;שלב 3 : לשים את מברשת לתוך הפליטה;שלב 4 : שקופיות את מוט לתוך הפליטה;שלב 5 : מצורף את תרגיל עם מוט;שלב 6 : להתחיל ניקוי הארובה.מפרט טכני : חומר : ניילון + פלסטיקצבע : אדוםאביזרים : ראש מברשת + מברשת ארוכה + 9 מוטותמפרט : 40 ס מ על 9 קטבים/61 ס מ על 9 קוטביםמשקל : 800/1000 גרםחבילה כוללת1 על ראש מברשת1 על מברשת ארוכה9 על מוטות ניילון1 על מחבר צ ' אק1 על מפתח ברגים קטןרק את תוכן החבילה לעיל, מוצרים אחרים אינם כלולים.הערה : ירי אור ותצוגות שונות עלול לגרום לצבע של הפריט בתמונה קצת שונה מהדבר האמיתי. השגיאה המותרת במדידה היא +/- 1-3 סנטימטר.ארובה לטאטא ערכת ניקוי מרחיב עד 30 רגליים מנקה כלים מערכת עם מברשת 9 גמיש מוטות מייבש צינור 2-ב-1 אח מייבש אוורור מוך גורף מצורף תרגיל סינטטי ראש מוט מסיר יבש ארוך ניילון רוטרי כונן ערכות לשימוש חוזר 18 רגל.

המאפיינים האחרים

40 cm x 9 poles/61cm x 9 poles:
Weight:
800/1000g
Package Including:
1 x brush head:
1 x long brush:
9 x nylon rods:
1 x Chuck connector:
1 x small wrench:
Only the above package content, other products are not included.:
Note:
Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. The measurement allowed error is +/- 1-3cm.
chimney sweep kit cleaning extends up to 30 feet cleaner tools system with brush 9 flexible rods dryer duct 2-in-1 fireplace drier vent lint sweeping drill attachment synthetic head rod remover dry long nylon rotary drive kits reusable 18 ft :

הצעות דומות