מאוורר תקרה עגול Nzdy Moderne עם שלט רחוק לעומק שלט רחוק מאוורר נברשת תזמון מנועי לחדר שינה, סלון, טרקלין, שחור
משופץ

מאוורר תקרה עגול Nzdy Moderne עם שלט רחוק לעומק שלט רחוק מאוורר נברשת תזמון מנועי לחדר שינה, סלון, טרקלין, שחור

ILS 225.50

בחנות

התקנה פשוטה : נברשת זו זקוקה להתקנה בסיסית ופשוטה (חשמלאים מקצועיים מומלצים מאוד להתקין) יישום : מאוורר ותאורה הם פונקציות עצמאיות, בהן ניתן להשתמש בו זמנית או בקבוצות כדי לספק את חייך. זה קל להתקנה וקל לניקוי. מתאים לתאורה מקורה בחדרי ילדים, גני ילדים, דירות ומלונות. מהירות מתכווננת ושקט מנוע : אור המאוורר יש מהירות רוח מתכווננת, 6 אפשרויות מהירות רוח שונות. זה יכול להיות מוגדר על ידי שלט רחוק חכם. העיצוב של אספקת האוויר המסתובבת גורם לאוויר שמסביב להסתובב היטב ושומר על האוויר רענן. אור תקרה לעומק : תאורת תקרה עם מאוורר באמצעות שלט רחוק יכול לשנות שלוש אפקטים שונים (3000 K צהוב חם, 4500 K לבן חם, 6000 K לבן). קריאת ספר עם לבן, צופה בטלוויזיה עם אווירה לבנה ורומנטית חמה עם לבן. מראה פשוט ומסוגנן : מנורת תקרה עם מאוורר בלתי נראה משולב. בהשוואה למנורת תקרה מסורתית, מנורה זו משלבת מאוורר ותאורה. הפונקציה של מנורת התקרה משופרת. התקנה פשוטה : נברשת זו זקוקה להתקנה בסיסית ופשוטה (חשמלאים מקצועיים מומלצים מאוד להתקין). יישום : מאוורר ותאורה הם פונקציות עצמאיות, בהן ניתן להשתמש בו זמנית או בקבוצות כדי לספק את חייך. זה קל להתקנה וקל לניקוי. מתאים לתאורה מקורה בחדרי ילדים, גני ילדים, דירות ומלונות. מהירות מתכווננת ושקט מנוע : אור המאוורר יש מהירות רוח מתכווננת, 6 אפשרויות מהירות רוח שונות. זה יכול להיות מוגדר על ידי שלט רחוק חכם. העיצוב של אספקת האוויר המסתובבת גורם לאוויר שמסביב להסתובב היטב ושומר על האוויר רענן. אור תקרה לעומק : תאורת תקרה עם מאוורר באמצעות שלט רחוק יכול לשנות שלוש אפקטים שונים (3000 K צהוב חם, 4500 K לבן חם, 6000 K לבן). קריאת ספר עם לבן, צופה בטלוויזיה עם אווירה לבנה ורומנטית חמה עם לבן. מראה פשוט ומסוגנן : מנורת תקרה עם מאוורר בלתי נראה משולב. בהשוואה למנורת תקרה מסורתית, מנורה זו משלבת מאוורר ותאורה. הפונקציה של מנורת התקרה משופרת. אורות מאוורר תקרה מודרניים ופשוטים הם הבחירה הראשונה לשימוש ביתי ומסחרי. זה לא יכול רק לספק אפקטים של תאורה בהירה ותפקוד מאוורר, אלא גם לספק קישוט מעודן על תקרת המפרט החדר : · סגנון : מודרני · חלל רלוונטי : סלון, מטבח, חדר אוכל, מסדרון, חדר שינה, טרקלין, חדר ילדים, משרד , לימוד וכו '· צבע : שחור/חום/לבן · חומר : ברזל + אלומיניום + אקרילי · בקרה : שלט רחוק · מקור אור : LED · מתח : 200 V-240 V · טמפרטורת צבע : לעמעם -3000 K-6500 K · כוח : 80 W · שטח הקרנה : 10-20㎡ · גודל : 19.

המאפיינים האחרים

· Style:
Modern
· Applicable Space:
Living Room, Kitchen, Dining Room, Corridor, Bedroom, Lounge, Children's Room, Office, Study, Etc.
· Color:
Black/Brown/White
· Material:
Iron + Aluminum + Acrylic
· Control:
Remote Control
· Light Source:
Led
· Voltage:
200V-240V
· Color Temperature:
Dimmable -3000K-6500K
· Power:
80W
· Irradiation Area:
10-20㎡
· Size:
19.6X7.2 Inches 50X18.5Cm (D * H)
· Wind Speed Gear:
6 Gears Reversible
· Timing:
Support
· Positive and Negative Rotation:
Support
the Package Includes:
Fan with Light × 1:
Remote Control × 1:
Warm Suestions:
1. for Safety Reasons, Please Install Lighting Equipment under the Guidance of an Expert or Hire an Electrician to Install It.:
2. Please Turn off All Power Before Installation.:
3. Due to the Difference of Light and Display, the Color of the Product Picture and the Actual Product May Be Different, and the Actual Product Shall Prevail.:
4. After-Sales Service:
Please Check When You Receive the Package. If the Item is Damaged or Lost, We Will Resend It for You Free of Charge. Please Feel Free to Purchase.

הצעות דומות