מקצועי פדיקור צרצור רגל קובץ סדוק עור יבלות יבלת מסיר עבור נוסף חלק ויופי רגל פדיקור רגל קובץ יבלת מסיר ערכת, מסיר
משופץ

מקצועי פדיקור צרצור רגל קובץ סדוק עור יבלות יבלת מסיר עבור נוסף חלק ויופי רגל פדיקור רגל קובץ יבלת מסיר ערכת, מסיר

ILS 6.50

בחנות

פרימיום נירוסטה רגל קובץ : הסרת עור מת במהירות ולהשאיר שלך רגליים חלק, נירוסטה חומר נבנה עבור שימוש ארוך טווח מושלם עבור העקב תיקון הסרת קשה, מת, יבש וסדוק עור, למנוע הצטברות של עור קשה. עלים שלך רגליים משיי חלק - מקצועי פדיקור קשה מסיר עור רגל להב פדיקור צרצור נותן לך סלון באיכות פדיקור בבית. מושלם כדי לגלח שלא בנוח, סדוק, מת, עור קשה עבור יפה מחפש חלק יותר כירופודיסט פדיקור. מושלם גודל עם ידית חזקה - מושלם גודל נועד על פי אדם אסתטיקה * רגל צרצור עם חזק פלסטיק ידית יש ארגונומי החלקה וקל משקל ידית מאפשר לך לעבוד בקלות ונותן מהיר מדהים חלקות. לקבלת התוצאות הטובות ביותר-להשרות את הרגליים במשך כמה דקות במים חמים וסבון כדי לרכך את העור לפני החלת הקובץ. זה מבטיח את התוצאות היעילות ביותר על ידי ריכוך עור קשה לפני הגשת. קל משקל ונייד : קל לנשיאה איתך, לא משנה שאתה בבית או טיול, ואתה יכול לטפל שלך רגליים באופן קבוע, מקבל תוצאות טובות יותר וסקסי רגליים בעצמך. מפרט : תיאור : את רגל קובץ מאמץ חומר באיכות גבוהה, ידידותית לסביבה ובטוחה לשימוש כדי לשפשף עור קשה על רגליים. אור משקל ועדין, קל לנשיאה בנסיעות או מדי פעם נסיעת עסקים. שווה לקנות עבור שלך יופי טיפול!תכונות : 1. עשוי באיכות גבוהה חומר, אשר הוא עמיד לשימוש וגם ידידותית לסביבה. כפול צדדי עיצוב כולל את טחינה דקה כדי להסיר עור מת ורגל ואת גס שחיקה כדי להסיר את יבלת וקוטין. עם ידית ייחודית, זה מאוד נוח להחזיק. קל משקל וקל לשימוש , עוזרים גדולים כדי לשמור על הרגליים שלך, נקי ובריא. זה יכול להקל על העייפות שלך ולהירגע ממך חזק רגש דרך עיסוי שלך רגליים.מפרט : מצב : 100% חדש לגמריחומר : נירוסטה + פלסטיקצבע : כמו להראות תמונהגודל : כ.4 אינץ ' משקל חבילה : כ-47 גרם חבילה כלולה : קובץ 1 רגל.

המאפיינים האחרים

Description:
The foot file adopts high quality material, eco-friendly and safe to use to scrub hard skin on the feet. Light weight and delicate, easy to carry in the travel or occasional business trip. Practical and durable. Worth buying for your beauty care!:
Features:
 
1. Made of high quality material, which is durable to use and also eco-friendly.:
2. Dual sided design includes the fine grinding to remove dead skin and foot and the coarse grinding to remove the callus and cutin.:
3. With unique handle, it is very comfortable to hold.:
4. Lightweight and easy to use, great helpers to keep your feet , clean and healthy.:
5. It can ease your tiredness and relax you from tight emotion through massaging your feet.:
Specifications:
 
Condition:
100% Brand New
Material:
Stainless Steel + Plastic
Color:
As Picture Show
Size:
approx. 23 * 3.5cm / 9.1 * 1.4inch
Package Weight:
About 47g
Package Included:
 
1 x Foot File:

הצעות דומות