מחמם כף הרגל החשמלי, האוגן הרך של חום כף הרגל החשמלית נסגר אוטומטית עם 6 רמות טמפרטורה חימום מהיר מפחית כאבים אפורים
משופץ

מחמם כף הרגל החשמלי, האוגן הרך של חום כף הרגל החשמלית נסגר אוטומטית עם 6 רמות טמפרטורה חימום מהיר מפחית כאבים אפורים

ILS 0.33

בחנות

טמפרטורה קבועה : בקרת טמפרטורה חכמה, התאמת כוח אוטומטית כדי לשמור על הטמפרטורה הקבועה בטווח הבטוח 6 הילוכים - עם הבקר הכלול, זה נותן לך שליטה על יעילותן של טיפולי הצוואר, הכתפיים והגב שלך. בקר טמפרטורה : הוא יכול להציג רמות, ככל שהערך גבוה יותר, כך הטמפרטורה גבוהה יותר, מתג טמפרטורת מהירות של אחת עד שש עד שישה, כפי שאתה רוצה להתאים. בד רך : עשוי מחומר פלנל, רך ונוח ועדין. ריפוד חם משולב, טמפרטורת נעילה אפקטיבית. שבב בקרה : שבב מובנה, כאשר טמפרטורת המוצר גבוהה מדי, היא תתחיל אוטומטית את פונקציית הכיבוי. 6 הילוכים - עם הבקר הכלול, הוא נותן לך שליטה על יעילותן של טיפולי הצוואר, הכתפיים והגב שלך. טמפרטורה קבועה : בקרת טמפרטורה חכמה, התאמת כוח אוטומטית כדי לשמור על הקבועה בטמפרטורה בטווח הבטוח. בקר טמפרטורה : הוא יכול להציג רמות, ככל שהערך גבוה יותר, כך הטמפרטורה גבוהה יותר, מתג הטמפרטורה החם יותר ממהירות של שישה מהירויות, כרצונך להתאים . שבב בקרה : שבב מובנה, כאשר טמפרטורת המוצר גבוהה מדי, היא תתחיל אוטומטית את פונקציית הכיבוי . בד רך : עשוי מחומר פלנל, רך ונוח ועדין. ריפוד חם מובנה, טמפרטורת נעילה יעילה. מפרט : סוג פריט : חומר חם יותר ברגל חשמלית : גודל מוצר פלנל : בערך.7 אורך כבל המלחמה : בערך.6ft : 6 רמות טמפרטורה : 40-60 ℃ 6 רמות טמפרטורה : טווח טמפרטורה (40 ° C/104 ° F) טווח טמפרטורה נמוך (45 ° C/112 ° F) טווח טמפרטורה בינוני עד נמוך (48 ° C/119 ° F) טווח טמפרטורה בינוני (52 ° C)/126 ° F) טווח טמפרטורה בינוני (56 ° C/133 ° F) טווח טמפרטורה גבוה (60 ° C/140 ° F) כיצד להשתמש : הפעל מופעל : 1. לחץ על מתג ההפעלה, בקר הטמפרטורה יציג את הטמפרטורה של המפלס השלישי (טמפרטורת ברירת המחדל של כרית החימום היא המפלס השלישי), ומחוון החימום יירד . בכל פעם שאתה לוחץ על כפתור UP, הטמפרטורה עולה 4 מעלות, בין 48 ל 60 מעלות. יש 6 רמות בסך הכל . בכל פעם שאתה לוחץ על כפתור למטה, הטמפרטורה מפילה הילוך אחד של מעלות שאתה נשאר. מחוון החימום נדלק במצב העבודה, מה שמצביע על כך שהמוצר מתחמם. לחץ על מתג ההפעלה בכל טווח טמפרטורות עבודה. אם בקר הטמפרטורה אינו מציג תצוגה כלשהי ומחוון החימום כבוי, הוא.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Electric Foot Warmer Material
Power cord length:
approx. 2m/6.6ft Gear
Low temperature range (45 °C/112 °F) :
Medium to low temperature range (48 °C/119 °F) :
Medium temperature range (52 °C) /126 °F) :
Medium high temperature range (56 °C/133 °F) :
High temperature range (60 °C/140 °F) :
How to use:
Turn on:
1 . Press the power switch, the temperature controller will display the temperature of the third level (the default temperature of the heating pad is the third level), and the heating indicator will light up.:
2. Each time you press the Up button, the temperature goes up 4 degrees, from 48 to 60 degrees. There are 6 levels in total.:
3. Each time you press the down button, the temperature drops one gear of degrees that you stay. The heating indicator lights up in the working state, indicating that the product is heating up.:
Close:
1. Press the power switch in any working temperature range. If the temperature controller does not display any display and the heating indicator is off, it :

הצעות דומות

Hemoton 6PC
משופץ
Hemoton 6PC
בחנות
ILS 48.00
] הערכה: