שיסיאן y-lkun איכות מים מטר נייד איכות מים צג דיגיטלי בודק דיגיטלי עט מנתק מד לחות מד.
משופץ

שיסיאן y-lkun איכות מים מטר נייד איכות מים צג דיגיטלי בודק דיגיטלי עט מנתק מד לחות מד.

ILS 2.33

בחנות

LCD עם LCD ברורים, קלים לקריאה ומדידה מדויקת של פונקציות Tester הבוחן עשוי מרכיבים אלקטרוניים באיכות גבוהה כדי להבטיח דיוק גבוה. ✔ הרזולוציה של בודק ORP היא 1 m V, רגישות גבוהה מאוד. ✔ מתאים למקורות מים, אקווריום, הידרופוניקה, בריכות שחייה ומערכות מים אחרות. ✔ עיצוב עט נייד ונייד, קל להפעלה ואחסון. תודה שרכשת את המוצרים שלנו. אם יש לך שאלות לפני הרכישה, אנא צור איתנו קשר。 אנו נספק את הסחורה בהקדם האפשרי. מפרט : דגם : ORP -169 טווח חוץ : 0 - ± 1999 מג/LMVResolution : 1 MVACCURACY : ± 5 MVOPERATING מתח : 4*1.5 V ( סוללת AG-13) (ללא כלול) טמפרטורת עבודה : 0 ℃-50 ℃ תיקון : 1 נקודה תיקון תוצר ממד : 188*35*35 מ"מ / 7.4 אינץ ' : 290 גרם / 10. הסר את כיסוי המגן . גע במתג "הפעלה/כיבוי" כדי להפעיל את הכוח . הכניסו את האלקטרודה לפיתרון שיש לבחון, לנער אותה בעדינות וקראו את הערך המוצג לאחר הערך יציב . גע בלחצן "החזק" כדי לשמור על הערך המדוד הנוכחי. אם אתה צריך למדידה מחודשת, לחץ שוב על כפתור "החזק" שוב כדי לשחרר אוטומטית את סטטוס ההחזקה . לאחר השימוש, לחץ על המתג, שטוף את האלקטרודה במים מזוקקים והניח על כיסוי המגן. רשימת חבילות : 1 * orp tester1 * כלי התקנה 1 * מדריך למשתמש הערות : צבע המוצר בפועל עשוי לסטות מהתמונה בגלל האור. יש היה סטייה קלה במדידת המוצר.

המאפיינים האחרים

Model:
 ORP-169
Measurement range:
0 - ±1999mg/LmV
Resolution:
1 mV
Accuracy:
±5mV
Operating voltage:
4*1.5V (AG-13 battery) (No-include)
Working temperature:
0℃- 50℃
Correction:
1 point correction
Product dimension:
188*35*35mm / 7.4*1.4*1.4in
Weight:
290g / 10.2oz
Steps:
1. Remove the protective cover.:
2. Touch the ON/OFF switch to turn on the power.:
3. Put the electrode into the solution to be tested, shake it gently, and read the displayed value after the value is stable.:
4. Touch the HOLD button to keep the current measured value. If you need to re-measure, press the HOLD button again to automatically release the hold status.:
5. After use, press the switch, wash the electrode with distilled water, and put on the protective cover.:
Package list:
1 * ORP Tester:
1 * Installation tool:
1 * User manual:
Note:
The actual product color may deviate from the photo due to light.:
There may be a slight deviation in the measurement of product. :

הצעות דומות