מגש אפר, 28 יחידות מאפרות מפלסטיק לסיגריות חיצוניות, ערכות מגש אפר שולחניות, אפרות מושלמים למלון בר ושימוש בפטיו
משופץ

מגש אפר, 28 יחידות מאפרות מפלסטיק לסיגריות חיצוניות, ערכות מגש אפר שולחניות, אפרות מושלמים למלון בר ושימוש בפטיו

ILS 2.00

בחנות

שימוש רב -תכליתי ויכולת גדולה : מערך המאפרים שלנו יכול לשמש מקורה או חיצוני בפטיו, בית, בר, מסעדה, מלון או גן, מה שהופך אותו נהדר למעשנים שנהנים מהסיגריות במסגרות שונות המאפרה הקטנה מתהדרת ביכולת גדולה ויכולה להחזיק שפע של בדלי סיגריות, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור מעשנים או מפגשים תכופים. ערך מעולה ואחסון קל : קבוצה זו של 28 חלקים של מאפרות שחורות היא רכישת ערך מעולה המספקת פיתרון חסכוני לפסולת ונזק הקשורים לעישון. עם העיצוב הניתן לערימה לחיסכון בחלל, מערכות מגש האפר לסיגריות היא בחירה מצוינת עבור מי שרוצה לשמור על אזורי העישון שלהם מסודרים. מחזיק בבטחה סיגריות : כל מאפרה מתגאה ב 6 משבצות מחזיקות המחזיקות סיגריות הדוקות כך שהסיגריה לעולם לא תיפול ומגנה על קרקעית המאפרה מפני סימני צריבה , מה שבסופו של דבר מגדיל את חיי השירות שלה. משלוח בטוח : אנו משתמשים בקצף EPE כדי לארוז את האפרות שלך בצורה מאובטחת, למזער את הסיכון לשבירה במהלך ההובלה ולהבטיח שתקבל את ההזמנה שלך במצב בתולי. אם אתה מקבל מוצרים פגומים, אנא צור איתנו קשר ואנו אנו מבטיחים שתקבל סיוע מהיר ופתרון לשביעות רצונך. עיצוב עמיד וקל לניקוי : עשוי מחומר פלסטי חזק, המאפרה שלנו לעשבים בנוי לעמוד באלמנטים ושימוש יומיומי, ומבטיח פונקציונליות לאורך זמן. בנוסף, Athtray קל לשימוש ונקי. פשוט שוטפים במים ותנו להם להתייבש. שימוש רב -תכליתי ויכולת גדולה : מערך המאפרים שלנו יכול לשמש מקורה או חיצוני בפטיו, בית, בר, מסעדה, מלון או גן, מה שהופך אותו נהדר למעשנים שנהנים מהסיגריות במסגרות שונות. המאפרה הקטנה מתהדרת ביכולת גדולה ויכולה להחזיק שפע של בדלי סיגריות, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור מעשנים או מפגשים תכופים. ערך מעולה ואחסון קל : קבוצה זו של 28 חלקים של מאפרות שחורות היא רכישת ערך מעולה המספקת פיתרון חסכוני לפסולת ונזק הקשורים לעישון. עם העיצוב הניתן לערימה לחיסכון בחלל, מערכות מגש האפר לסיגריות היא בחירה מצוינת עבור מי שרוצה לשמור על אזורי העישון שלהם מסודרים. מחזיק בבטחה סיגריות : כל מאפרה מתגאה ב 6 משבצות מחזיקות המחזיקות סיגריות הדוקות כך שהסיגריה לעולם לא תיפול ומגנה על קרקעית המאפרה מפני סימני צריבה , מה שבסופו של דבר מגדיל את חיי השירות שלה. משלוח בטוח : אנו משתמשים בקצף EPE כדי לארוז את האפרות שלך בצורה מאובטחת, למזער את הסיכון לשבירה במהלך ההובלה ולהבטיח שתקבל את ההזמנה שלך במצב בתולי. אם אתה מקבל מוצרים פגומים, אנא צור איתנו קשר ואנו אנו מבטיחים שתקבל סיוע מהיר ופתרון לשביעות רצונך.

המאפיינים האחרים

-Name:
old style melamine plastic ashtray
-Material:
melamine plastic
-Each Size:
4x4x1.65 inches
-Each Weight:
2.3 ounces
-Package Includes:
28Pcs black ash trays
Introducing our premium Ashtray sets - perfect for all your smoking needs!:
Crafted from high-quality, strong plastic material, our ash tray is designed to be both durable and long-lasting. Featuring a sleek, black design, it is an excellent addition to any home, bar, restaurant, hotel or garden.:
With its 6 slots of holder, our ashtrays offer a large capacity making it perfect for holding cigarette butts when enjoying your smoking experience. The stackable design also makes it convenient to store and easy to clean, providing a hassle-free experience.:
Our ash trays are suitable for both indoor and outdoor use, providing a versatile option for smokers. Whether you’re smoking inside or outdoors on your patio, our ashtray is perfect for keeping your smoking area clean and organized.:
The unique design of our ashtray ensures that your cigarette stays securely in place and never falls off, protecting the bottom of the ashtray from any unwanted damage.:
At an excellent value price, our Ashtray set is a must-have for any smoking enthusiast. It also comes with EPE Foam to pack the ashtrays securely and ensure they arrive in perfect condition.:
Invest in our Ashtray set today and enhance your smoking experience! :

הצעות דומות