3 ד ספל קריקטורה קרמיקה צלמית אלפקה ספל,חג המולד מתנת יום הולדת חמוד כוס לילדים ,חנוכת בית הפתעה מתנה לחברים בית משרד קישוט.
משופץ

3 ד ספל קריקטורה קרמיקה צלמית אלפקה ספל,חג המולד מתנת יום הולדת חמוד כוס לילדים ,חנוכת בית הפתעה מתנה לחברים בית משרד קישוט.

ILS 14.99

בחנות

עם עיצוב נהדר מגיע אחריות גדולה עם טקואצ ' ו ממציא מחדש דברים נורמליים על ידי יצירת עולמות פנימיים עבורם. עם טקוצ ' ו נותן מדהים לקרות. חומר * ספל קפה אלפקה חמוד 3 ד ' עשוי קרמיקה, עמיד ובידוד חום.ירה בטמפרטורה גבוהה. קיבולת של 12 אונקיות(350 מ ל).7 אונקיות של 390 גרם. *ספל מרגיע עיצוב עגול ועבה יוצר תחושה מרגיעה של ביטחון.חמוד בעלי החיים צלמית ומנחם מילות להביא חיוך ואושר כל יום.קח כמה לגימות ואז החיה החמודה הייתה מברכת אותך. זה 3 ד לאמה כוס יכול לשמש חם שוקולד כוס חלב כוס קפה כוס תה כוס או מיץ כוס לילדים.מיקרוגל בטוח, מדיח כלים בטוח.זה חמוד 3 ד הלמה קפה כוס הוא מתאים לכל אירועים כמו בית,משרד,בית ספר,dorm.It הוא קישוט נפלא למצב רוח. *נוח פנים חלק עושה את זה קל לניקוי.ספל קפה 3 ד זה הוא גם מתנת הפתעה מושלמת לאבות,אמהות, ילדים וחברים. אם כל בעיה באיכות מתרחשת עם שלנו בעבודת יד קרמיקה כוס,אנא אל תהסס לפנות אלינו.אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לספק את הלקוחות שלנו. חומר * ספל קפה אלפקה חמוד 3 ד ' עשוי קרמיקה, עמיד ובידוד חום.ירה בטמפרטורה גבוהה. קיבולת של 12 אונקיות(350 מ ל).7 אונקיות של 390 גרם. *ספל מרגיע עיצוב עגול ועבה יוצר תחושה מרגיעה של ביטחון.חמוד בעלי החיים צלמית ומנחם מילות להביא חיוך ואושר כל יום.קח כמה לגימות ואז החיה החמודה הייתה מברכת אותך. זה 3 ד לאמה כוס יכול לשמש חם שוקולד כוס חלב כוס קפה כוס תה כוס או מיץ כוס לילדים.מיקרוגל בטוח, מדיח כלים בטוח.זה חמוד 3 ד הלמה קפה כוס הוא מתאים לכל אירועים כמו בית,משרד,בית ספר,dorm.It הוא קישוט נפלא למצב רוח. *נוח פנים חלק עושה את זה קל לניקוי.ספל קפה 3 ד זה הוא גם מתנת הפתעה מושלמת לאבות,אמהות, ילדים וחברים. אם כל בעיה באיכות מתרחשת עם שלנו בעבודת יד קרמיקה כוס,אנא אל תהסס לפנות אלינו.אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לספק את הלקוחות שלנו.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות