5 מחשב פלסטיק חד פעמי מחץ מלקחיים פירסינג כלי פירסינג אספקת עבור האף / לשון
משופץ

5 מחשב פלסטיק חד פעמי מחץ מלקחיים פירסינג כלי פירסינג אספקת עבור האף / לשון

ILS 9.99

בחנות

5 יחידות גבוהה חזק פלסטיק חד פעמי מחץ מלקחיים פירסינג אספקת כלים מלקחיים עשויים גבוהה חזק פלסטיק חומר,לא רעיל,מעוקר על ידי איו גז, מעגל שימוש על ידי מעוקר של החיטוי. מקצועי חד פעמי סטרילי פירסינג כלים. גודל : כ 160*67 * 10 מ מ. זה טוב לכל מיני פירסינג כולל האף. המוצרים כוללים : 5 מלקחיים חד פעמיים * תודה על הביקור בחנות ג ' וביבי. אנחנו המתמחה תכשיטי ביצוע חרוזים וממצאים. *אם אתה כמו זה מוצר, אנו ממליצים לך להוסיף אותו לרשימת עכשיו, כך אנו נודיע לך באופן מיידי ברגע זה יש הנחה. * ואתה יכול לחץ שלנו מותג שם אשר בחלק העליון של כותרת; אתה יכול למצוא יותר תכשיטי ביצוע חרוזים עם איכות גבוהה ומחיר סביר. *אם יש לך שאלה או עצה, אנא אל תהסס לספר לנו, אתה יכול לקבל תשובה ב 24 שעות.

המאפיינים האחרים

The 7 Chakra Stone Size is about 7*10mm(0.27-0.39),6mm (0.24)bead size; 6.1-12 inch bracelet length, and a strong braided rope stretch, the bracelet fits wrist size range 6-7.5. PERFECT FIT:
The Bracelet is the perfect accessory to wear during work, your gym classes or any other daily activities. Escape the routinary smells around you with a touch of relaxing fragrances that you could add to the bracelet. PRODUCT GUARANTEE

הצעות דומות