מעמד טלפון סלולרי עם רמקול סאונד מגבר שדרוג עץ טלפון סטנד חידוש טלפון סלולרי מחזיק עבור שולחן נייד טלפון מחזיק,
משופץ

מעמד טלפון סלולרי עם רמקול סאונד מגבר שדרוג עץ טלפון סטנד חידוש טלפון סלולרי מחזיק עבור שולחן נייד טלפון מחזיק,

ILS 0.33

בחנות

*מעמד לטלפון עם רמקול*מחזיק הטלפון הסלולרי המשודרג החדש מאמץ עיצוב מיוחד עם מגבר טלפון בתחתית! האם אתה מוטרד על ידי לא להיות מסוגל תשלום בעת שימוש טלפון מחזיק? שלנו בסיס יש מיוחד חור לטעינה, פשוט מקום שלך חרט אנכי ולהכניס את טעינת כבל לתוך חור לטעינה! מעמד טלפון מעץ הוא קל משקל וקל לשימוש! *חומר אמין מחזיק טלפון עם רמקול עשוי מחומר במבוק טבעי. המשטח מלוטש על ידינו כדי להיות חלק ועגול, לא קל ללבישה, חזק ועמיד בפני שחיקה ועמיד! מודד כ 5.5 סנטימטרים ומושלם תומך כל טלפון! מדעי תוכנן, עם מאוד טוב יציבות ומתאים זווית, אתה תאהב את זה טלפון סלולרי מחזיק עבור שולחן!. סטנד טלפון סלולרי רב תכליתי סטנד טלפון סלולרי 2023 יספק לך זווית צפייה מושלמת לצפייה בסרטונים, סרטים, ספרים אלקטרוניים, מיילים או שיחות! כמובן, זה יכול להיות מגבר השעון המעורר שלך! קל ונייד, אתה יכול לקחת אותו לכל מקום, מה שאומר שאתה לא צריך לשאת את המכשיר שלך איתך כל הזמן!. טווח שימוש * מעמד הטלפון הסלולרי בגודל 5.5 אינץ 'מתאים לטלפונים 4-8 אינץ' ואנדרואיד! לדוגמה, 14/13/12 / איקס / איקס / איקס,, או יכול להיות ! אנא היזהר שלא להשתמש בכוח רב מדי בעת נגיעה במסך אל הדוכן מפני התהפכות. אם יש לך שאלות על המוצרים שלנו או מפגש מוצר באיכות בעיות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, את מקצועי שירות לקוחות צוות נותנים לך את הפתרון משביע רצון ביותר בתוך 12 שעות! החבילה מבטיחה להיות מועברת בתוך 7-12 ימים, בדרך כלל אנחנו נשלח מראש, היה סמוך ובטוח! 30 ימים לאחר שירות ומכירות! במקרה של מוצר באיכות בעיות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נותנים לך החזר!. מפרט : חומר : עץגודל : 5.5 במשקל : 80 גרםצבע : כמו להראות תמונהאירוע : מקורה ובחוץחבילה כוללת : 1 * מעמד טלפון עץהודעה : 1. מוצר זה נמדד באופן ידני, וייתכנו שגיאות קלות בפועל גודל!2. בשל ירי אור ולפקח, קלים צבע הבדל בין האובייקט האמיתי והתמונה!מגישים : 1. אם יש לך שאלות על המוצרים שלנו או מפגש מוצר באיכות בעיות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, את מקצועי שירות לקוחות צוות נותנים לך את התשובה מספקת ביותר בתוך 12 שעות!2. כל המוצרים בחנות הזאת הם הבטיח להיות מועבר בתוך 7-12 ימים, ובדרך כלל נשלח מראש, היה סמוך ובטוח לקנות!3. כל המוצרים לספק 30-יום ללא דאגות לאחר שירות ומכירות, 100% החזר או להחזיר, שלך הוא המטרה הסופית שלנו!.

המאפיינים האחרים

Material:
wood
Size:
5.5IN
Weight:
80g
Color:
as picture shown
Occasion:
indoor and outdoor
Package includes:
1×Wooden Phone Stand:
Notice:
1. This product is measured manually, and there may be slight errors in the actual size!:
2. Due to the shooting light and monitor, there may be slight color difference between the real object and the picture!:
Serve:
1. If you have any questions about our products or encounter product quality problems, please feel free to contact us, the professional customer service team will give you the most satisfactory answer within 12 hours!:
2. All products in this store are promised to be delivered within 7-12 days, and usually shipped in advance, please rest assured to buy!:
3. All products provide 30-day worry-free after-sales service, 100% refund or return, your is our ultimate goal!:

הצעות דומות