תרגיל ידיים של Muvlux Twister Arm מתאמן - מתכוונן 22-440 קילוגרם כוח הידראולי/ציוד אימון זרוע/תרגיל בגוף עליון/אימון
משופץ

תרגיל ידיים של Muvlux Twister Arm מתאמן - מתכוונן 22-440 קילוגרם כוח הידראולי/ציוד אימון זרוע/תרגיל בגוף עליון/אימון

ILS 33.40

בחנות

יציב ועמיד : מבנה מאמן חוזק הזרוע ההידראולי עשוי מפלדת פחמן בצפיפות גבוהה, שיכול להבטיח שהמבנה לא יעוות במהלך אימונים לטווח הארוך למתכת יש מרקם חזק ולא קל לעוות ולשבור. הליבה היא צילינדר הידראולי אטום לחלוטין, שיכול לשמור על כוח יציב, מבנה פשוט, פעולה אמינה, התנגדות מתכווננת ובטוחה מאוד. התנגדות מתכווננת : על ידי סיבוב הידית שמאלה וימינה, אתה יכול לבחור חוזקות התנגדות שונות שמתאימות לך. מפתח אחד להתאמת העוצמה. 10 ~ 200 ק"ג התאמה ללא צעד. הגבירו בהדרגה את ההתנגדות וחיזקו את האימונים של חוזק עצמי להשגת מטרת חיזוק השרירים. מדעי יותר : לא משנה אם ההתנגדות מוגברת או יורדת, מסלול מכשיר הזרוע יישאר ללא שינוי, וזווית הפתיחה תישאר ללא שינוי. להשיג את ההשפעה הטובה ביותר של אימוני כוח. נוח ובטוח : הידית עשויה מגומי רך פו ארגונומי עם שרוול גומי, שאינו החלקה ומספק תחושה נוחה. לאחר סיום התרגיל, אנא סובב את ידית ההסתגלות לרמה המינימלית ואז נעל את הידית עם האבזם. מכשיר אימוני הכוח הנעול ייקח חלל קטן. תכנון ייחודי : מבנה משולש היחס המוזהב, עם 10 עיצוב מרכז משולש משולש פלדה, הופך את מכשיר אימוני הכוח ההידראולי ליעיל יותר מאשר מוטות אימונים באביב מסורתיים, התנגדות רכה יותר ולא יעוות, לשבור או יפגעו באנשים. יציב ועמיד : מבנה מאמן חוזק הזרוע ההידראולי עשוי מפלדת פחמן בצפיפות גבוהה, שיכול להבטיח שהמבנה לא יעוות במהלך אימונים לטווח הארוך. למתכת יש מרקם חזק ולא קל לעוות ולשבור. הליבה היא צילינדר הידראולי אטום לחלוטין, שיכול לשמור על כוח יציב, מבנה פשוט, פעולה אמינה, התנגדות מתכווננת ובטוחה מאוד. התנגדות מתכווננת : על ידי סיבוב הידית שמאלה וימינה, אתה יכול לבחור חוזקות התנגדות שונות שמתאימות לך. מפתח אחד להתאמת העוצמה. 10 ~ 200 ק"ג התאמה ללא צעד. הגבירו בהדרגה את ההתנגדות וחיזקו את האימונים של חוזק עצמי להשגת מטרת חיזוק השרירים. מדעי יותר : לא משנה אם ההתנגדות מוגברת או יורדת, מסלול מכשיר הזרוע יישאר ללא שינוי, וזווית הפתיחה תישאר ללא שינוי. להשיג את ההשפעה הטובה ביותר של אימוני כוח. נוח ובטוח : הידית עשויה מגומי רך פו ארגונומי עם שרוול גומי, שאינו החלקה ומספק תחושה נוחה. לאחר סיום התרגיל, אנא סובב את ידית ההסתגלות לרמה המינימלית ואז נעל את הידית עם האבזם. מכשיר אימוני הכוח הנעול ייקח חלל קטן. תכנון ייחודי : מבנה משולש היחס המוזהב, עם 10 עיצוב מרכז משולש משולש פלדה, הופך את מכשיר אימוני הכוח ההידראולי ליעיל יותר מאשר מוטות אימונים באביב מסורתיים, התנגדות רכה יותר ולא יעוות, לשבור או יפגעו באנשים.

המאפיינים האחרים

Material:
carbon steel, PU, hydraulic cylinder;
Adjustable range:
10~200kg;
Size:
43*16*5cm;
Purpose:
Strength training of chest, arms, back, etc.;
Feature:
1. Safety:
There is no danger of spring breaking, and it will not rebound and hurt yourself.
2. Comfort:
The ergonomic PU handle at the bottom is wear-resistant and non-slip, and it is comfortable to hold.
3. Stability:
The fully enclosed hydraulic cylinder has stable resistance and will not weaken with the passage of time.
4. Science:
Using the unique principle of safe hydraulic adjustment system, even if the resistance is changed, the arm opening angle and arm movement will not change, and the exercise can be carried out more scientifically and effectively.
5. Convenience:
There is a storage buckle at the bottom of the handle, which is convenient for storage and carrying. Humanized design. The tail buckle can be fixed and stored after being folded.

הצעות דומות