אוהדי כף יד מיני מאוורר חשמלי מאווררים ניידים נטענת אילם עם קליפ מאוורר חשמלי למשרד קמפינג ביתי לבן 1200 מיליאמפר / שעה
משופץ

אוהדי כף יד מיני מאוורר חשמלי מאווררים ניידים נטענת אילם עם קליפ מאוורר חשמלי למשרד קמפינג ביתי לבן 1200 מיליאמפר / שעה

ILS 19.69

בחנות

סוללה של 1200 מיליאמפר / שעה : היא יכולה לעבוד באופן אלחוטי ויש לה תפוקה יציבה כדי לענות על הצרכים של שימוש יומיומי במאוורר אתה לא צריך לדאוג ואוזל של כוח במשך זמן רב, כל עוד אתה לשאת יו אס בי כבל, אתה יכול לחייב אותו בכל זמן. אתה יכול גם לשאת בנק כוח לטעינה. שני-שליטה : שני - התאמה של אמצע טווח ויוקרתי, אתה יכול לבחור את רוח לחיצה על לחצן הפעלה אחד אחרי השני, והרוח הוא חזק. זה יכול להביא לך נוח ומרענן רוח. שקט ויציב : עם קבוע קליפים, אתה יכול באופן חופשי להתאים את עמדת מאוורר רוח זווית כדי לענות על הצרכים השונים שלך, אתה יכול קליפ את מאוורר על של שולחן העבודה, על מדף ספרים, בתוך המכונית, אוהל סוגריים, וכו'. : שביעות רצון הלקוחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אם יש לך חששות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. תיאור תכונות-צבע : לבן.- חומר : רכיבים אלקטרוניים למחשב. 37 איקס 13 איקס 9. 7 וולט/ 600 מיליאמפר.- מפרט סוללה : 18650-3.- מתח / זרם כניסה : דק5 וולט/ 600 מיליאמפר.- הספק יציאה (מקסימום) : 3 וואט. - שעות עבודה : בערך 2. 5 שעות עבור נמוך-כיתה עבודה 2 שעות עבור גבוהה-כיתה עבודה (שני-כיתה רגולציה ).- מתח יציאה : טווח בינוני 7 וולט/ 250 מיליאמפר/ 9 וולט / 320 מיליאמפר.- עבודה הנוכחי (מקס) : 3. סוללה של 1200 מיליאמפר / שעה : היא יכולה לעבוד באופן אלחוטי ויש לה תפוקה יציבה כדי לענות על הצרכים של שימוש יומיומי במאוורר. אתה לא צריך לדאוג ואוזל של כוח במשך זמן רב, כל עוד אתה לשאת יו אס בי כבל, אתה יכול לחייב אותו בכל זמן. אתה יכול גם לשאת בנק כוח לטעינה. שני-שליטה : שני - התאמה של אמצע טווח ויוקרתי, אתה יכול לבחור את רוח לחיצה על לחצן הפעלה אחד אחרי השני, והרוח הוא חזק. זה יכול להביא לך נוח ומרענן רוח. שקט ויציב : עם קבוע קליפים, אתה יכול באופן חופשי להתאים את עמדת מאוורר רוח זווית כדי לענות על הצרכים השונים שלך, אתה יכול קליפ את מאוורר על של שולחן העבודה, על מדף ספרים, בתוך המכונית, אוהל סוגריים, וכו'. : שביעות רצון הלקוחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אם יש לך חששות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. חבילה כולל 1 מאוורר מיני.

המאפיינים האחרים

18650- 3. 7V1200MA.:
- Input voltage/ current:
DC5V/ 600MA.
- Output power ( MAX ) :
3W.
- Working hours:
about 2. 5 hours for low- grade work and 2 hours for high- grade work ( second- grade regulation ).
- Output voltage:
mid- range 7V/ 250MA high- grade 9V/ 320MA.
- Working current ( MAX ) :
3. 7V/ 0..
1200MA battery:
It can work wirelessly and has stable output to meet the needs of daily fan use.
USB charging interface:
You don' t need to worry about running out of power for a long time, as long as you carry a USB cable, you can charge it at any time. You can also carry a power bank for charging.
Two- control:
two- adjustment of mid- range and high- end, you can select the wind pressing the power button one after another, and the wind is powerful. It can bring you comfortable and refreshing wind.
Quiet and stable:
With fixed clips, you can freely adjust the fan position and wind angle to meet your various needs, you can clip the fan on the of the desktop, on the bookshelf, inside the car, tent brackets, etc.
:
customer satisfacton is our top priority. If you have any concerns, please do not hesitate to contact us.

הצעות דומות

QJPaxl 6 PC
משופץ
QJPaxl 6 PC
בחנות
ILS 118.80
] הערכה: