2 יחידות שרף נייל אמנות צבעים, נייל אמנות ציור מעורב צבע לוחות זהב קצה נייל מחזיק נייל אמנות תצוגת לוח
משופץ

2 יחידות שרף נייל אמנות צבעים, נייל אמנות ציור מעורב צבע לוחות זהב קצה נייל מחזיק נייל אמנות תצוגת לוח

ILS 2.67

בחנות

החבילה מכילה : אתה תקבל שני עגול נייל לוחות צבעים, את שני צבעים הם כחול ולבן, אשר יהיה שלך מצוין כלים חומרים באיכות גבוהה : לוחות הציפורניים שלנו עשויים מחומרי שרף איכותיים, שהם חלקים במרקם, קלים לצביעה וקלים לניקוי ולנגב. מוצר גודל : את גודל של שלנו עגול נייל צבעים הוא 10*9 סנטימטר/3. הגודל קטן וקל לנשיאה, אך הוא יכול לענות באופן מלא על צרכי לוח הצבעים שלך. עיצוב מעודן : שלנו נייל אמנות ערבוב לוח הוא בסגנון של אגת אבן, והקצוות מתוארים בזהב. העיצוב הוא מעולה. זה יכול לשמש כדי להציג את הושלם נייל אמנות עובד, ויכול גם לשמש כאבזר תמונה. נרחב שימוש : שלנו נייל צבעים יכול לשמש לא רק כמו לוח צבעים עבור נייל ג ' ל, אבל גם כמו צבעים לאיפור שלך. באותו זמן, בגלל המראה המעודן שלה, אתה יכול גם להשתמש בו כמו תצוגת לוח אבזרי תמונה. החבילה מכילה : אתה תקבל שני עגול נייל לוחות צבעים, את שני צבעים הם כחול ולבן, אשר יהיה שלך מצוין כלים. חומרים באיכות גבוהה : לוחות הציפורניים שלנו עשויים מחומרי שרף איכותיים, שהם חלקים במרקם, קלים לצביעה וקלים לניקוי ולנגב. מוצר גודל : את גודל של שלנו עגול נייל צבעים הוא 10*9 סנטימטר/3. הגודל קטן וקל לנשיאה, אך הוא יכול לענות באופן מלא על צרכי לוח הצבעים שלך. עיצוב מעודן : שלנו נייל אמנות ערבוב לוח הוא בסגנון של אגת אבן, והקצוות מתוארים בזהב. העיצוב הוא מעולה. זה יכול לשמש כדי להציג את הושלם נייל אמנות עובד, ויכול גם לשמש כאבזר תמונה. נרחב שימוש : שלנו נייל צבעים יכול לשמש לא רק כמו לוח צבעים עבור נייל ג ' ל, אבל גם כמו צבעים לאיפור שלך. באותו זמן, בגלל המראה המעודן שלה, אתה יכול גם להשתמש בו כמו תצוגת לוח אבזרי תמונה. מפרט : חומר : מחדש צבע : כחול, לבןגודל : 10*9 סנטימטר/3.54 אינץתכונה : 1. לוח הציפורניים שלנו עשוי מחומר שרף איכותי, המשטח החלק נוח לך לצבוע, והוא גם נוח מאוד לניקוי. שלנו נייל צבעים יש מראה יפה, אגת אבן סגנון וזהב קצוות. זה יכול לשמש תצוגת לוח עבור נייל אמנות עובד או כאבזר תמונה. לכל אחת מהפלטות שלנו מגוון רחב של שימושים. זה יכול לשמש לא רק כמו צבע מיזוג עבור נייל ג ' ל, אבל גם כמו איפור צבעים כדי לענות על הצרכים שלך.חבילה כוללת : 2 חתיכות שרף נייל אמנות צבעים.

המאפיינים האחרים

Material:
Resin
Color:
blue, white
Size:
10*9cm/3.93*3.54inch
Feature:
1. Our nail palette is made of high-quality resin material, the smooth surface is convenient for you to color, and it is also very convenient to clean.:
2. Our nail palette has a beautiful appearance, agate stone style and golden edges. It can be used as a display board for nail art works or as a photo prop.:
3. Each of our palettes has a wide range of uses. It can be used not only as a color blending for nail gel, but also as a makeup palette to meet your needs.:
Package includes:
2 Pieces Resin Nail Art Palette :

הצעות דומות