ספריי מגן חום סגול יוניק מודגש & מגבר; צרור מסכת שיער סגול. נוסח עבור בלונדינית, פְּלָטִינָה, אֶפֶר &מגבר; כסף/שיער אפור.
משופץ

ספריי מגן חום סגול יוניק מודגש & מגבר; צרור מסכת שיער סגול. נוסח עבור בלונדינית, פְּלָטִינָה, אֶפֶר &מגבר; כסף/שיער אפור.

ILS 2.67

בחנות

תרסיס מגן חום סגול : שילבנו את הפיגמנטים הסגולים המפורסמים שלנו עם טכנולוגיה תרמית מתקדמת, העוטפת כל זקיק שיער בשכבת הגנה חסרת משקל אך יעילה נוסחה זו מגנה על השיער מפני ההשפעות של עיצוב חום עד 230 מעלות צלזיוס/446 מעלות צלזיוס וממזערת את השפעות הנזק והשברים כדי לחשוף שיער בריא, חזק ומבריק. סגנון בביטחון : שמירה על הסגנון והצבע שאתה אוהב יכולה להיות מסובכת, הפיגמנטים הרכים במגן החום התרמי הסגול שלנו עובדים לצד הטכנולוגיה התרמית שלנו כדי לגוון ולהגן בהדרגה על התלתלים שלך, ומאפשרים לך לעצב את השיער שלך ללא חשש מנזקים ושברים מוגברים. סגול שיער מסכת : פיגמנט שיער מסכת כי יהיה לרומם ולהגביר שלך עייף, משעמם, פליז שיער! להתפנק את לחות יתרונות של זה סגול מסכת ומלוטש, משיי, מבריק מנעולים יהיה שלך, עם רק אחד יישום. צרור זה עושה פלאים בנטרול גוונים צהובים, הסרת פליז משיער בלונדיני, פלטינה, אפור וכסף והגנה על השיער מפני ההשפעות של כלי עיצוב חום. יופי אחראי לסביבה : כל מוצרי יוניק הנועזים נמצאים כאן כדי להבטיח שאתה נראה במיטבך ולעזור לך לבצע בחירות יופי בר קיימא! אנו גאים להיות ללא פרבנים וסולפטים. פטה-מאושר, ללא אכזריות ו 100% טבעוני. וזה לא כל הבקבוקים והצנצנות שלנו עשויים מפלסטיק ממוחזר לאחר הצרכן. מחויב לשיער בריא וסביבה בריאה. איך זה עובד : שילבנו את הפיגמנטים הסגולים המפורסמים שלנו עם טכנולוגיה תרמית מתקדמת, העוטפת כל זקיק שיער בשכבת הגנה חסרת משקל אך יעילה. נוסחה זו מגנה על השיער מפני ההשפעות של עיצוב חום עד 230 מעלות צלזיוס/446 מעלות צלזיוס וממזערת את השפעות הנזק והשברים כדי לחשוף שיער בריא, חזק ומבריק. מגוון המוצרים הנועז של יוניק סגול גובש בקפידה כדי לספק תוצאות ראויות לסלון ללא נזק מוגזם של הלבנת וצביעת שיערך. תרסיס מגן החום הסגול יגן על השיער שלך מפני ההשפעות של עיצוב חום עד 446 ו למזער את ההשפעות של נזק ושברים תוך חיטוב עדין של השיער שלך, כדי לחשוף שיער בריא, חזק ומבריק. מסכת השיער הסגולה תרים ותגביר את שיערך העייף, העמום והפליז ותספק הזנה אינטנסיבית לחיזוק והחלקת קווצות שיער יבשות ופגומות בעוד שגווני פיגמנט סגול עמוק ינטרלו גוונים צהובים ופליז.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות