בוקקאנג אדום שחור אפור לבן תנור כפפות וסיר מחזיקי סטים של 4 אפור גיאומטרי מטבח כפפות חום עמיד תנור כפפות סט
משופץ

בוקקאנג אדום שחור אפור לבן תנור כפפות וסיר מחזיקי סטים של 4 אפור גיאומטרי מטבח כפפות חום עמיד תנור כפפות סט

ILS 3.00

בחנות

4 ערכות מחשב : 2 כפפות לתנור (72 על 11 אינץ') + 2 מחזיקי סירים (8 על 8 אינץ'), לאחד מחזיקי הסיר יש כיס. כלי הכרחי במטבח. כולם מגיעים עם לולאות תלייה לאחסון קל ותופסים מעט מאוד מקום במטבח. תנור כפפות סט חומר : את אדום אפור גיאומטרי דפוס תנור כפפות סיר מחזיקי למטבח עשויים באיכות גבוהה פוליאסטר, את רך מרופד רירית הופך אותם גמיש ונוח לשימוש. את מטבח כפפות פנימי וחיצוני שכבות עשויים עמיד למים בד, מה שהופך אותם קל יותר לניקוי. להפוך בישול במטבח שלך בטוח יותר ונוח יותר. חום עמיד : אם אתה לקחת מחבת או מהביל סיר מהתנור שלך, או נוטה גריל, אתה יכול להיות סמוך ובטוח כי שלך ידיים ואמות יהיה מוגן היטב על ידי אלה באיכות גבוהה תנור כפפות מחזיקי סיר sets.To לשמור על בטוח-אין להשתמש סיר מחזיק או תנור מיט מעל להבה פתוחה. תרחישי יישום : את חום עמיד אדום ואפור גיאומטרי תנור כפפות הם מושלם עבור בית מטבח או בחצר האחורית שימוש כגון בישול, אפייה, פיקניקים וצלייה. את תנור כפפות ללכת נהדר עם תנורים, דיפ הטיגון, מיקרוגל, וכו'., ביצוע זה מאוד מעשי מתנה למשפחה, חברים, אמא של יום, יום הולדת וחנוכת בית. לקנות בביטחון : אנו מספקים שביעות רצון להבטיח. אם יש לך דאגות לגבי הרכישה או מוצרים, אל תהסס ליידע אותנו, ואנחנו נפתור את זה בשבילך בתוך 24 שעות. את תנור כפפות סיר מחזיקי סט הם קל לשמור מה שהופך עסוק חיים יותר נוח. כפפות ומחבתות תנור, העוזר הטוב ביותר למטבח שלך! הפוך את הבישול לקל יותר עם כפפות לתנור ומחבתות! מפרט : חומר : 100% כפפות תנור פוליאסטר ומחזיקי סירים גודל כפפות : 7.2 על 11 אינץ '/18.5 על 28 סנטימטר גודל מחזיקי סירים : 8 על 8 אינץ ' /20.5 סנטימטר החבילה כוללת : תקבלו 2 כפפות לתנור ו -2 מחזיקי סירים. חומר : כפפות התנור והמחזיקים למטבח חומר פרימיום מספק הגנה טהורה ובידוד בטוח תוך שמירה על התאמה גמישה ונוחה. כפפות תכונה מרקם משטחים כדי לשפר שלך כוח אחיזה, שליטה, ויציבות על חם, כבד, או חלקלק פריטים. כל יום חיוני במטבח. גודל סביר : את גודל של בידוד חום מטבח כפפות סט נועדו לענות על גודל של אדם יד, והפעולה הוא גמיש. הוא מתאים למזון חם כגון תנורים ומיקרוגל להגנה על הידיים; גודל כרית בידוד החום מעוצב, ללא קשר לצד שמאל וימין, שניתן להשתמש בו למניעת כוויות תרמיות והגנה על השולחן. אחסון קל : שרוך עיצוב, קל לארגן אחסון, להפוך את מטבח נקי ומסודר, הוא כלי הכרחי באפייה. לעשות מתנה גדולה : אידיאלי עבור חג המולד, ליל כל הקדושים, חג ההודיה, יום הולדת מתנות לחברים או בני משפחה ואת הבחירה הטובה ביותר עבור בישול ואפייה אוהבים.

המאפיינים האחרים

Material:
100% Polyester Oven Gloves and Pot Holders
Size of Mitts:
7.2x11 inches/18.5x28 cm
Size of Potholders:
8x8 inches/20.5x20.5 cm
Package includes:
You will get 2 Oven Mitts and 2 Potholders.:
Feature:
1. Material:
The oven gloves and potholders for kitchen premium material provides pure protection and safe insulation while retaining a flexible, comfortable fit. Gloves feature textured surfaces to improve your grip strength, control, and stability over hot, heavy, or slick items. An everyday essential in the kitchen.
2. Reasonable Size:
The size of the heat-insulating kitchen mitts set are designed to meet the size of the human hand, and the operation is flexible. It is suitable for hot food such as ovens and microwaves to protect your hands; the size of the heat-insulating pad is designed, regardless of the left and right sides, which can be used to prevent thermal burns and protect the Tabletop.
3. Easy Storage:
Lanyard design, easy to organize storage, make the kitchen clean and tidy, is an indispensable tool in baking.
4. Make A Great Gift:
Ideal for Christmas, Halloween, Thanksgiving, Birthday Gifts to friends or family members and the best choice for cooking and baking lovers.
5.Care Instruction:
No machine washable, it is recommended to hand wash with room temperature water and dry naturally.
Notice:
Gloves cannot be used on open flames, which can damage the mitts.:

הצעות דומות