שרשרת כלבים של Gorgecraft יהלום צווארון קובני צווארון מתכת צווארון מתכת קריסטל ריינסטון שרשרת טניס שרשרת שרשרת קישור
משופץ

שרשרת כלבים של Gorgecraft יהלום צווארון קובני צווארון מתכת צווארון מתכת קריסטל ריינסטון שרשרת טניס שרשרת שרשרת קישור

ILS 10.29

בחנות

שרשרת כלבים 1 PCS : תקבל חתיכה אחת של שרשרת שרשרת קובנית סגסוגת עם מנעול אבזם גודל : שרשרת הכלבים המבריקה היא ברוחב 0.55 אינץ '(14 מ"מ), 16.02 "(407 מ"מ) ואורך 0.12 אינץ' (3 מ"מ). איכות גבוהה : צווארון הרצועה של הכלבים עשוי מסגסוגת איכותית עם קישוטים של רינסטון והוא חזק ועמיד בפני כדי לשבור דהייה. הערה : אנא מודד את צוואר הגור שלך בזהירות לפני הרכישה והוסיפו 1-2 אינץ ', שרשרת צווארון הכלבים אינה ניתנת להתאמה; היא קלה ונייד ולא תוסיף לעומס צווארו של הכלב שלך. מתאים : זה צווארון שרשרת הזהב מושלם לכל כלב בגודל בינוני או גדול. סנט ברנרד, האסקי, הרועה הגרמני, האסקי או פיטבול ייראה נהדר עם צווארון הכלבים הזה סביב צווארם. 1 pcs שרשרת כלבים : תקבל חתיכת שרשרת קובנית סגסוגת 1 עם מנעול אבזם. גודל : שרשרת הכלבים המבריקה ברוחב 0.55 "(14 מ"מ), 16.02" (407 מ"מ) אורכה ועובי 0. איכות גבוהה : צווארון הרצועה של הכלבים מיוצר מסגסוגת איכותית עם קישוטים של ריינסטון והוא חזק ועמיד בפני שבירה ודהייה. הערה : אנא מודד את צוואר הגור שלך בזהירות לפני הרכישה והוסף 1-2 אינץ ', שרשרת צווארון הכלבים אינה ניתנת להתאמה; זה קל ונייד ולא יוסיף לעומס צווארו של הכלב שלך. מתאים : צווארון שרשרת הזהב הזה מושלם לכל כלב בגודל בינוני או גדול. סנט ברנרד, האסקי, הרועה הגרמני, האסקי או פיטבול ייראה נהדר עם צווארון הכלבים הזה סביב צווארם. מפרט מוצר : חומר : ריינסטון, סגסוגת גודל : שרשרת הכלבים המבריקה היא בערך 0.55 "(14 מ"מ) רוחב, 16.02" (407 מ"מ) ואורך 0.12 "(3 מ"מ) בעובי. עיצוב ייחודי : 1. תקבל 1 חתיכת סגסוגת קובנית שרשרת שרשרת עם מנעול אבזם. צווארון הרצועה של הכלבים עשוי מסגסוגת איכותית עם קישוטים של ריינסטון והוא חזק ועמיד בפני שבירה ודעכה. אנא מודד את צוואר הגור שלך בזהירות לפני הרכישה והוסיפו 1-2 אינץ ', הכלב, הכלב, הכלב, הכלב שרשרת הצווארון אינה מתכווננת; היא קלה ונייד ולא תוסיף לעומס צווארו של כלבך. צווארון שרשרת הזהב הזה מושלם לכל כלב בינוני או גדול. פיטבול ייראה נהדר עם צווארון הכלבים הזה סביב צווארם.

המאפיינים האחרים

Material:
Rhinestone, Alloy
Size:
The Shiny dog necklace is approximately 0.55 (14mm) wide, 16.02 (407mm) long and 0.12 (3mm) thick.
Unique Design:
1. You will receive 1 piece of alloy Cuban chain necklace with clasp lock.:
2. The dog leash collar is made from high quality alloy with rhinestone embellishments and is strong and resistant to breakage and fading.:
3. Please measure your puppy's neck carefully before purchasing and add 1-2 inches, the dog collar chain is not adjustable; it is lightweight and portable and will not add to the burden of your dog's neck.:
4. This gold chain collar is perfect for any medium or large sized dog. A St Bernard, Husky, German Shepherd, Husky or Pitbull will look great with this dog collar around their neck. :

הצעות דומות