MJCHZS 12 הענבים הקטנים החדשים מברשות תיל מיקרו -גבישי
משופץ

MJCHZS 12 הענבים הקטנים החדשים מברשות תיל מיקרו -גבישי

ILS 2.33

בחנות

סוג חבילת מברשת : PU חומר ידית מברשת : ידית עץ. מפרט שיער ארוך : 5 ס"מ. מברשות איפור סינתטיות באיכות גבוהה : מברשות איפור אלה עשויות מסיבים סינתטיים רכים וצפופים. הוא מספק אפקט בהבחנה גבוהה עם בסיס נוזל, אבקה או שמנת מבלי לספוג כל מוצר או נפילה. מערך המברשת מכסה את כל הגדלים והצורות של מברשות הניתנות לחרוט ולחקק כדי להשיג את הגודל המושלם. יישום רך אך יציב של איפור, אידיאלי לשרטוט, מיזוג, הצללה והדגשה. סוג חבילת מברשת : PU. חומר ידית מברשת : ידית עץ. מפרט שיער ארוך : 5 ס"מ. מברשות איפור סינתטיות באיכות גבוהה : מברשות איפור אלה עשויות מסיבים סינתטיים רכים וצפופים. הוא מספק אפקט בהבחנה גבוהה עם בסיס נוזל, אבקה או שמנת מבלי לספוג כל מוצר או נפילה. מערך המברשת מכסה את כל הגדלים והצורות של מברשות הניתנות לחרוט ולחקק כדי להשיג את הגודל המושלם. יישום רך אך יציב של איפור, אידיאלי לשרטוט, מיזוג, הצללה והדגשה. קטגוריה : מברשת איפור מברשת מברשת סט מברשת ספירה : 12 בריסטלים חומר : סיבים מעשה ידיים מברשת סוג אריזה : חומר ידית Pubrush : ידית עץ מברשת ידית מפרט : דגמים ניידים מפרט שיער : 5 ס"מ אורך כולל : 13 ס"מ קהל : כללי צולור : 12 שיער אפור ענבים קטן, שיער אפור שיער אפור אפור : 13 ס"מ. 12 עם תיק PU ענבים קטן, 12 ענבים קטנים שיער לבן שחור, 12 שיער שחור ענבים לבנים עם תיק קטן PU, PU BAGNOTE : 1. מדידה ידנית של המוצר תהיה שגיאה של 1 עד 3 ס"מ, שהיא נורמלית .100% מוצרים חדשים, משלוחי מפעל, סמוך ובטוח לקנות . אם יש נזק כלשהו, ​​אנא צור איתנו קשר תחילה, אנו נשתמש בפתרון המהיר ביותר לכולם. 4 : זמן המסירה הוא כ -15 ימי עבודה. לא יתקבל החזר כספי במשך יותר משלושים יום .5 : אם לא קיבלת את המוצר תוך 30 יום, תוכל להשאיר לנו הודעה ואנחנו נשיב לך תוך 24 שעות עלול לגרום לסטייה כרומטית, והמוצר הוא בעיקר מוצרים פיזיים. בברכה לחנות שלנו, אנו נביא לך מתנה טובה כמו אותה, הצטרף לעגלת הקניות!.

המאפיינים האחרים

portable models:
Long hair Specifications:
5cm
Specifications Overall Length:
13cm
The crowd:
General
Color:
12 small grape gray hair, gray hair 12 with small grape PU bag, 12 small grape white hair black, 12 white grape black hair with small bag PU, PU bag
Note:
1. Manual measurement of the product will have an error of 1 to 3 cm, which is normal:
2.100% new products, factory shipments, rest assured to buy.:
3. If there is any damage, please contact us first, we will use the fastest solution for everyone.:
4:
Delivery time is approximately 15 working days. No refund will be accepted for more than 30 days.
5:
If you have not received the product within 30 days, you can leave us a message and we will reply you within 24 hours.
Tip:
Due to shooting conditions, lighting and lighting conditions may cause chromatic aberration, and the product is mainly physical products.
Welcome to our store, we will bring you a good gift:
Like it, join the shopping cart! :

הצעות דומות