קוספליי שריון אביר של מגני זרוע-מימי הביניים עור מגני זרוע מתכוונן רצועות-רטרו צמיד שרוול ציוד מגן צמיד משמר
משופץ

קוספליי שריון אביר של מגני זרוע-מימי הביניים עור מגני זרוע מתכוונן רצועות-רטרו צמיד שרוול ציוד מגן צמיד משמר

ILS 2.00

בחנות

* חומר באיכות גבוהה-זה כפפה צמיד הוא עשוי עור אשר הוא די עמיד עם מרקם עדין, לנשימה ונוח, לא קל להיות שבור, שאינו דוהה ובטוח, יכול לשרת אותך עבור די הרבה זמן יכול להיות יעיל בשימוש עבור סרט וטלוויזיה אבזרי, תפקיד לשחק, היסטורי שידור חוזר, וכו'. * חגורה מתכווננת-חגורה מתכווננת, שהוא נוח לך להתאים את הגודל עד שהוא מתאים לך זרועות היטב. את גודל יכול להיות מותאם כדי להתאים ביותר זרוע . ביעילות למנוע את החרדה שלך על לא להיות מסוגל להשתמש בגודל. * קוספליי אבזרי-טהור עור חומר להוסיף את חזק והגבורה תחושה, גורם לך להיראות כמו גלדיאטור, חייל או לוחם, גם מוסיף כמה מסתורי טמפרמנט אליך. יכול מספק בדיוק את מה שאתה צריך כדי להשלים את המראה המושלם של ימי הביניים. הוא הבחירה הטובה ביותר שלך למשחק מימי הביניים. * פונקציה-את צמיד יכול להגן על יד, ואת ייחודי סגנון יכול גם לשחק תפקיד דקורטיבי. צמידי יד רטרו יגדילו את הקסם הגברי שלך אם אתה חובב אומנויות לחימה או רוכב אופניים. - מגוון רחב של יישומים-מושלם למסיבות נושא סטיימפאנק, אספנים מימי הביניים וחובבים היסטוריים. מתאים לאירועים שונים כולל קוספליי, תפקיד לשחק, תלבושות מפלגה, שלב להראות וכן הלאה, גם יכול להתאים סגנונות שונים של בגדים כולל תחפושת, מימי הביניים תלבושות, או כמו תיאטרלי אבזרי. מפרט : סוג פריט : צמידחומר : עורתרחישים ישימים : מתאים לרוכבי אופנוע, ציידים, לוחמים, אומנויות לחימה מתאמנים, סוס רוכבים ואפילו סרט שחקנים.הערה : התמונות הן רק להתייחסות, בבקשה להפוך את האובייקט כסטנדרט. תודה לך על ההבנה שלךתכונותחבילה כוללת -1 מחשב של כפפות עור צמידים עם חגורה מתכווננת, להתאים את הידיים שלך היטב ולתת לך מראה חדש ; חומר באיכות גבוהה - זה עשוי באיכות גבוהה עור מפוצל, עמיד, רך ונוח, לא קל שבור ולא דוהה, קל משקל, אשר יש אפקט מגן טוב, מה שהופך את חרב תיק לא קל נזקיישום רחב - שלנו לוחם תלבושות מגן מקרה הוא מאוד מתאים עבור משחק תפקידים, ליל כל הקדושים, תחפושת, דרמה אבזרי ושחזור היסטורי. וגם מתאים לילדים משחק תפקידים, ליל כל הקדושים, תחפושת, אבזרי במה.שירות-אם אתה נתקל שאלות במהלך שימוש ורכישה תהליך, אנא אל תהסס לשלוח מייל לפנות אלינו, אני אענה בתוך 24 שעות!.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Bracer
Material:
Leater
Applicable Scenarios:
Suitable for motorcyclists, hunters, fighters, martial arts exercisers, horse riders and even movie actors.
Note:
The pictures are only for reference, please make the object as the standard. thank you for your understanding:
Features:
Package includes - 1 pc of leather gauntlet wristbands with adjustable belt, fit your arms well and give you a new look ; :
High quality material - It's made of high quality PU leather, durable, soft and comfortable, not easy to broken and no fading, lightweight, which has a good protective effect, making the sword bag not easy to damage:
Wide Application - Our warrior costume protective Case is very suitable for role playing, Halloween, fancy dress, drama props and historical reenactment. And also suitable for children role playing, Halloween, disguise, stage performance props.:
Service - If you encounter any questions during the use and purchase process, please feel free to send an email to contact us, I will reply within 24 hours!:

הצעות דומות