Yqjy 3.6-10.8 מ 'ניקוי חלונות מוט, מברשת טלסקופית המוזנת על ידי מים ניקוי גגות קונסרבטוריים המוזנים במים לכלי ניקוי גגות פוטו-וולטאיים.
משופץ

Yqjy 3.6-10.8 מ 'ניקוי חלונות מוט, מברשת טלסקופית המוזנת על ידי מים ניקוי גגות קונסרבטוריים המוזנים במים לכלי ניקוי גגות פוטו-וולטאיים.

ILS 57.20

בחנות

חומרים באיכות גבוהה : סגסוגת אלומיניום מזוין בצפיפות גבוהה, קשיות גבוהה, לא קלה לחלודה, משקל קל ניתן להשתמש בקלות על ידי קשישים ונשים. זיפי נוצה עמידים ורכים מאוד מבטיחים ניקוי משטח בטוח. מוט ניקוי חלונות נשלף מקצועי : האם אתה עדיין דואג לניקוי בגובה? המוצרים שלנו מיועדים במיוחד לניקוי בגובה. ניתן לחבר מוטות מרובים בחופשיות ללא כיפוף. אספקת מים נוחה : ניתן לחבר בקלות את מחבר צינור פליז לצינור הגינה באמצעות כל חנות חומרה המספקת מחברי צינור (מחברים מהירים, לא כלולים). מגוון רחב של יישומים : מתאים לניקוי חלונות גבוה, ניקוי לוח פוטו-וולטאי סולארי, ניקוי מכוניות, משאיות, טנדרים, קרוואנים, חלונות, חממות, אוניות, סיפונים וכו ' קל לפרק. תקן את לוח ראש המברשת או צלחת הזכוכית בזווית מסוימת. חומרים באיכות גבוהה : סגסוגת אלומיניום מזוין בצפיפות גבוהה, קשיות גבוהה, לא קלה לחלודה, משקל קל. ניתן להשתמש בקלות על ידי קשישים ונשים. זיפי נוצה עמידים ורכים מאוד מבטיחים ניקוי משטח בטוח. מוט ניקוי חלונות נשלף מקצועי : האם אתה עדיין דואג לניקוי בגובה? המוצרים שלנו מיועדים במיוחד לניקוי בגובה. ניתן לחבר מוטות מרובים בחופשיות ללא כיפוף. אספקת מים נוחה : ניתן לחבר בקלות את מחבר צינור פליז לצינור הגינה באמצעות כל חנות חומרה המספקת מחברי צינור (מחברים מהירים, לא כלולים). מגוון רחב של יישומים : מתאים לניקוי חלונות גבוה, ניקוי לוח פוטו-וולטאי סולארי, ניקוי מכוניות, משאיות, טנדרים, קרוואנים, חלונות, חממות, אוניות, סיפונים וכו ' קל לפרק. תקן את לוח ראש המברשת או צלחת הזכוכית בזווית מסוימת. האם אתה עדיין מטפס במבוכה בסולם כדי לנקות את החלונות הגבוהים? ! עם מברשת ניקוי חלונות זו, תוכלו להגיע לחלונות מהקרקע מהר ובטוח יותר מאי פעם. זו מערכת ניקוי עמודות מים הניתנת להרחבה לחלוטין שניתן לחבר למערכת מים טהורה או צינור גינה. מברשת לניקוי גובה גבוה.-שימוש בסגסוגת אלומיניום מזוין בצפיפות גבוהה בצפיפות גבוהה, קשיות גבוהה, לא קלות לחלודה ומשקל קל. זה לא יתכופף גם אם הוא אורכו 10 מטרים. אבזם הפלדה קבוע להתקנה קלה ופירוק , אנטי-קורוזיה ועיצוב עמיד יותר. עיצוב אוניברסלי, ראש המברשת יכול להסתובב בחופשיות .- 30 ס"מ ראש מברשת הוא אופציונלי. רשימת האריזה היא : מוט טלסקופי*1, ראש מברשת*1, שמאי זווית*1, 10 ס"מ צינור קצר* 6, 8 מ 'צינור מים*1, 12 מ' צינור מים*1, סגנון אירופי חיבור מהיר*1, מוצץ מהיר חיבור*1, ברז מהיר חיבור*1, מפתח ברגים משושה בצורת שבעה*1, TEE בצורת T*2 ,, y -טי מעוצב*1, ישר דרך*1.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות