ערכת רפרקטומטר אבני חן Fabul, תצוגה ברורה מעוצבת במיוחד דיוק גבוה אבני חן ניידות רפרקטומטר עם שמן שבירה לחנות תכשיטים
משופץ

ערכת רפרקטומטר אבני חן Fabul, תצוגה ברורה מעוצבת במיוחד דיוק גבוה אבני חן ניידות רפרקטומטר עם שמן שבירה לחנות תכשיטים

ILS 82.60

בחנות

זיהוי מהיר : הרפרקטומטר יכול לזהות במהירות ובמדויק מגוון אבני חן יחידות וכפולות, ולסייע בזיהוי יהלומים, Moissanite וכו ' דיוק גבוה : רפרקטומטר אבני חן מקצועיות יש דיוק גבוה, גודל קטן, ניידות קלה ותפעול קל. תצוגה ברורה : לרפרקטומטר אבני חן תכשיטים יש תצוגה גלויה בבירור לקריאה קלה. פרקטיות חזקה : השימוש העיקרי ברפרקטומטר אבני החן הניידות הוא למדוד את הזווית בה אור כפוף או מתפרק דרך האבן. מעוצב במיוחד : רפרקטומטר זה מיועד במיוחד למדידת מדד השבירה של אבני חן וחומרים. זיהוי מהיר : הרפרקטומטר יכול לזהות במהירות ובמדויק מגוון אבני חן יחידות וכפולות, ולסייע בזיהוי יהלומים, Moissanite וכו '. דיוק גבוה : רפרקטומטר אבני חן מקצועיות יש דיוק גבוה, גודל קטן, ניידות קלה ותפעול קל. תצוגה ברורה : לרפרקטומטר אבני חן תכשיטים יש תצוגה גלויה בבירור לקריאה קלה. פרקטיות חזקה : השימוש העיקרי ברפרקטומטר אבני החן הניידות הוא למדוד את הזווית בה אור כפוף או מתפרק דרך האבן. מעוצב במיוחד : רפרקטומטר זה מיועד במיוחד למדידת מדד השבירה של אבני חן וחומרים. זיהוי מהיר : הרפרקטומטר יכול לזהות במהירות ובמדויק מגוון אבני חן בודדות וכפולות, ולסייע בזיהוי יהלומים, Moissanite וכו '2. פרקטיות חזקה : השימוש העיקרי ברפרקטומטר אבני החן הניידות הוא למדוד את הזווית בה אור כפוף או שבר דרך האבן . מעוצב במיוחד : רפרקטומטר זה תוכנן במיוחד למדידת מדד השבירה של אבני חן וחומרים . דיוק גבוה : לרפרקטומטר אבני חן מקצועיות יש דיוק גבוה, גודל קטן, ניידות קלה ותפעול קל . תצוגה ברורה : לרפרקטומטר אבני חן תכשיטים יש תצוגה גלויה בבירור לקריאה קלה. מפרט : סוג פריט : אבני חן ניידות רפרקטומטר -חומר : זכוכית, גודל ABSProduct : בערך. 128 x 60 x 32 מ"מ / 5.3 מיזוג טווח : 1.81minimum חלוקת ערך : 0.01 Liquid : שמן שבירה (נשלח עם נוזל) סוללת פנס : 1 x 1.5 V סוללת AA (נשלח ללא סוללה) משקל : בערך.8ozhow לשימוש : 1 : נגב את אבני החן שיש לבחון ואת שולחן הרפרקטומטר, והחל 1 עד 2 טיפות שמן שבירה באופן שווה על משטחי הפריזמה. אבני החן מכסות לחלוטין את משטחי הפריזמה, ומבטיחים כי השמן המפורר נמצא במגע מלא עם אבני החן .3 : לחץ על זנב הפנס כדי להפעיל את מקור האור. שבירה שמן 1 x box1 x manual note : 1. מדד השבירה של אבני חן הוא פרמטר אופטי חשוב מאוד. ניתן לקבוע את הברק של אבני החן על ידי פרמטר זה. מכיוון שאבני חן שונות יש אינדקס שבירה קבוע, ניתן לקבוע כל מיני אבני חן על פי מדד השבירה. ניתן למדוד גם את ההפרעה.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Portable Gemstones Refractometer
Material:
Glass, ABS
Product size:
Approx. 128 x 60 x 32mm / 5.0 x 2.4 x 1.3in
Measuring Range:
1.30 to 1.81
Minimum Division Value:
0.01
Liquid:
Refractive Oil (Shipped with Liquid)
Flashlight Battery:
1 x 1.5V AA Battery (Shipped Without Battery)
Weight:
Approx. 590g / 20.8oz
How to Use:
1:
Wipe the gemstones to be tested and the refractometer table, and apply 1 to 2 drops of refraction oil evenly on the surfaces of the prism.
2:
Put the gemstones to be tested on the platform, let the gemstones completely cover the surfaces of the prism, and ensure that the refracting oil is in full contact with the gemstones.
3:
Press the tail of the flashlight to turn on the light source.
Package List:
1 x Portable Gemstones Refractometer:
1 x Flashlight:
1 x Refractive Oil:
1 x Box:
1 x User Manual:
Note:
1.The refractive index of gemstones is a very important optical parameter. The gloss of the gemstones can be determined by this parameter. Since different gemstones have a fixed refractive index, all kinds of gems can be determined according to the refractive index. Birefringence can also be measured. This parameter can be used to determine whether a gemstones is uniaxial :

הצעות דומות