Polvo de Hadas Glitter, Polvo de Hadas 3 חבילה, מקל אבקת סימון, הדגש נשיפה נצנצים, מאיר מקל איפור לגוף פנים
משופץ

Polvo de Hadas Glitter, Polvo de Hadas 3 חבילה, מקל אבקת סימון, הדגש נשיפה נצנצים, מאיר מקל איפור לגוף פנים

ILS 9.99

בחנות

מדגיש פנים וגוף - Polvo de Hadas השילוב המושלם של נשיפה ומדגיש, צביעה קלה קלה, שימר נשגב אבקת הדוכנת עם נוצצים זוהרים היא קלה ואבקתית, יכולה ליצור אפקט איפור אולטרה-פיצמר לאורך זמן, לגרום לגוף זוהר והפנים הופכות מושכות יותר את העין. עיצוב ראש ייחודי של ספוג נפיחות - עיצוב הראש הייחודי קל מאוד לשימוש. אין צורך בעזרת כלי איפור אחרים. מורחים אותו בצורה חלקה על הפנים כדי לקבל איפור הדגשה לא סמן, ללא אבקה וחלק. (אנא טפחו פעמים רבות עד שהאבקה יוצאת לשימוש ראשון. קל ליישום ושכבה-מקל אבקה רב-תכליתי זה חל ללא מאמץ על אי- -גימור מקור, קורן ומשתלב בצורה חלקה עם איפור. אתה יכול להוסיף זוהר ומימד עדין למראה האיפור שלך על ידי יישום האבקה על עצמות הלחיים שלך, גשר האף שלך או על הפינות הפנימיות של העיניים ומתחת לעצם המצח. החל את הכל זה מעל להוסיף שימר לצוואר, הבריח, השפתיים והשיער שלך. ברק לאורך זמן - עדין באופן טבעי ובעל ספיחה טובה, הנשיפה הופכת את היישום ליותר אחיד, הוא יכול להתאים לעור היטב לאחר השימוש, ובו בזמן עוזר כדי לספוג עודף שמן ולכסות פגמים בעור. האפקט המנצנץ נמשך זמן רב וגורם לך להיראות זוהר וזוהר כל יום! אבקה מדגישה מנצנצת לא רק מאירה ומבהירה את העור, אלא גם על הזרועות, עצם הבריח, הרגליים, הכתפיים וכו ', כדי ליצור איפור תלת מימדי מלא קסם וברק. וזה נהדר לאירועים נוצצים מיוחדים כמו ליל כל הקדושים או מסיבת ערב ראש השנה. מדגיש פנים וגוף - Polvo de Hadas השילוב המושלם של נשיפה ומדגיש, צביעה קלה קלה, שימר נשגב. אבקת הדוכנת עם נוצצים זוהרים היא קלה ואבקתית, יכולה ליצור אפקט איפור אולטרה-פיצמר לאורך זמן, לגרום לגוף זוהר והפנים הופכות מושכות יותר את העין. עיצוב ראש ייחודי של ספוג נפיחות - עיצוב הראש הייחודי קל מאוד לשימוש. אין צורך בעזרת כלי איפור אחרים. מורחים אותו בצורה חלקה על הפנים כדי לקבל איפור הדגשה לא סמן, ללא אבקה וחלק. (אנא טפחו פעמים רבות עד שהאבקה יוצאת לשימוש ראשון. קל ליישום ושכבה-מקל אבקה רב-תכליתי זה חל ללא מאמץ על אי- -גימור מקור, קורן ומשתלב בצורה חלקה עם איפור. אתה יכול להוסיף זוהר ומימד עדין למראה האיפור שלך על ידי יישום האבקה על עצמות הלחיים שלך, גשר האף שלך או על הפינות הפנימיות של העיניים ומתחת לעצם המצח. החל את הכל זה מעל להוסיף שימר לצוואר, הבריח, השפתיים והשיער שלך. ברק לאורך זמן - עדין באופן טבעי ובעל ספיחה טובה, הנשיפה הופכת את היישום ליותר אחיד, הוא יכול להתאים לעור היטב לאחר השימוש, ובו בזמן עוזר כדי לספוג עודף שמן ולכסות פגמים בעור.

המאפיינים האחרים

Net content:
0.32 0z
Suitable for Skin:
All Skin Types
Product Size:
1.26 X 0.7 X 5.31 Inches
Feature:
Long-lasting
Expiration Date:
3 Years
Package Includes:
1/2/3 Pcs Glitter Powder Stick:
Warm Tips:
1. Keep away from children and fire.:
2. Place in a cool place to avoid direct sun.:
3. If skin irritation occurs, discontinue use immediately.:
4. The first to use,Please pat many times,Until the powder comes out.:
5. Actual fabric colors may be slightly different from online colors due to different computer display and light brightness.:
7. Please allow 1-3cm differs due to manual measurement, thanks (1 cm=0.39 inch,1 inch=2.54 cm):
7.If you encounter any problems when buying and using our products, please contact us in time, we will serve you 24 hours. :

הצעות דומות