מאוורר תקרה מודרני של NZDY LED עם שלט רחוק אילם מתכוונן 6-רוחב מהירות 6-רוחב לעמעום נברשת מוטורית מאוורר תקרת חדר שינה, סלון,
משופץ

מאוורר תקרה מודרני של NZDY LED עם שלט רחוק אילם מתכוונן 6-רוחב מהירות 6-רוחב לעמעום נברשת מוטורית מאוורר תקרת חדר שינה, סלון,

ILS 225.50

בחנות

התקנה פשוטה : נברשת זו זקוקה להתקנה בסיסית ופשוטה (חשמלאים מקצועיים מומלצים מאוד להתקין) אור תקרה לעומק : תאורת תקרה עם מאוורר באמצעות שלט רחוק יכול לשנות שלוש אפקטים שונים (3000 K צהוב חם, 4500 K לבן חם, 6000 K לבן). קריאת ספר עם לבן, צופה בטלוויזיה עם אווירה לבנה ורומנטית חמה עם לבן. אינטימי ונוח : 6 כוח מיגון רוח, בין אם מדובר במשרד פנאי או לישון, יכול לספק אותך. תזמון : למאוורר יש פונקציית תזמון, 1 H / 2 H / 4 H / 8 H. אתה יכול להתאים את זמן המאוורר בזמן שאתה ישן כך שאם אתה מפוצץ את המאוורר זמן רב מדי לא תפגע בבריאות שלך. העיתוי של המאוורר יכול לשפר את איכות השינה שלך, להפחית בזבוז מיותר ולחסוך אנרגיה וכסף. רב-תפקוד : בחר צלחת אקרילית באיכות גבוהה, לבן אלגנטי, העברת אור גבוה, רך ואחיד, פשוט ובהיר, סגנון אמנותי. בעזרת השלט הרחוק האינטליגנטי, אתה יכול להגדיר שלוש מהירויות רוח שונות. הפעל את האורות, הפעל את המאוורר והתאם את השעון. יעיל באנרגיה, שקט ועמיד. ניתן להתאים את העמעום המשתנה ברציפות לפי הצורך ולהתאים. התקנה פשוטה : נברשת זו זקוקה להתקנה בסיסית ופשוטה (חשמלאים מקצועיים מומלצים מאוד להתקין). אור תקרה לעומק : תאורת תקרה עם מאוורר באמצעות שלט רחוק יכול לשנות שלוש אפקטים שונים (3000 K צהוב חם, 4500 K לבן חם, 6000 K לבן). קריאת ספר עם לבן, צופה בטלוויזיה עם אווירה לבנה ורומנטית חמה עם לבן. אינטימי ונוח : 6 כוח מיגון רוח, בין אם מדובר במשרד פנאי או לישון, יכול לספק אותך. תזמון : למאוורר יש פונקציית תזמון, 1 H / 2 H / 4 H / 8 H. אתה יכול להתאים את זמן המאוורר בזמן שאתה ישן כך שאם אתה מפוצץ את המאוורר זמן רב מדי לא תפגע בבריאות שלך. העיתוי של המאוורר יכול לשפר את איכות השינה שלך, להפחית בזבוז מיותר ולחסוך אנרגיה וכסף. רב-תפקוד : בחר צלחת אקרילית באיכות גבוהה, לבן אלגנטי, העברת אור גבוה, רך ואחיד, פשוט ובהיר, סגנון אמנותי. בעזרת השלט הרחוק האינטליגנטי, אתה יכול להגדיר שלוש מהירויות רוח שונות. הפעל את האורות, הפעל את המאוורר והתאם את השעון. יעיל באנרגיה, שקט ועמיד. ניתן להתאים את העמעום המשתנה ברציפות לפי הצורך ולהתאים. אורות מאוורר תקרה מודרניים ופשוטים הם הבחירה הראשונה לשימוש ביתי ומסחרי. זה לא יכול רק לספק אפקטים של תאורה בהירה ותפקוד מאוורר, אלא גם לספק קישוט מעודן על תקרת המפרט החדר : · סגנון : מודרני · חלל רלוונטי : סלון, מטבח, חדר אוכל, מסדרון, חדר שינה, טרקלין, חדר ילדים, משרד , לימוד וכו '· צבע : כפי שמוצג · חומר : ברזל מחושל+אקרילי · בקרה : שלט רחוק · מקור אור : LED · מתח : 200 V-240 V · טמפרטורת צבע : לעמעם -3000 K-6500 K · כוח : 48 W · שטח הקרנה : שטח הקרנה : 8-20㎡ · גודל : 31.

המאפיינים האחרים

· Style:
Modern
· Applicable Space:
Living Room, Kitchen, Dining Room, Corridor, Bedroom, Lounge, Children's Room, Office, Study, Etc.
· Color:
As Shown
· Material:
Wrought Iron+Acrylic
· Control:
Remote Control
· Light Source:
Led
· Voltage:
200V-240V
· Color Temperature:
Dimmable -3000K-6500K
· Power:
48W
· Irradiation Area:
8-20㎡
· Size:
31.4X17.7 Inches 80X45Cm (D * H)
· Wind Speed Gear:
6 Gears Frequency Conversion
· Timing:
1H/2H/4H/8H
· Positive and Negative Rotation:
Support
the Package Includes:
Fan with Light × 1:
Remote Control × 1:
Warm Suestions:
1. for Safety Reasons, Please Install Lighting Equipment under the Guidance of an Expert or Hire an Electrician to Install It.:
2. Please Turn off All Power Before Installation.:
3. Due to the Difference of Light and Display, the Color of the Product Picture and the Actual Product May Be Different, and the Actual Product Shall Prevail.:
4. After-Sales Service:
Please Check When You Receive the Package. If the Item is Damaged or Lost, We Will Resend It for You Free of Charge. Please Feel Free to Purchase.

הצעות דומות

Nike Advante
משופץ
Nike Advante
בחנות
ILS 24.35
] הערכה: