צרכים יומיומיים ביתי של Zhyling, מברשת ספוג כרית סריקה רב -פונקציונלית, שטיפת כלים למטבח עם ידית, ספוג ניקוי
משופץ

צרכים יומיומיים ביתי של Zhyling, מברשת ספוג כרית סריקה רב -פונקציונלית, שטיפת כלים למטבח עם ידית, ספוג ניקוי

ILS 0.67

בחנות

עמידים, הם מחזיקים היטב את צורתם, לא נופלים או נשברים בקלות, ונמשכים זמן רב יותר, אפילו בעת קרצוף מאכלים קשוחים רפידות סריקה סופגות מאוד, אידיאליות לניקוי כלים וממחקים בקלות חלקיקי עפר ומזון מבלי להשאיר שריטות או פסים. חומר : PP+ כרית סריקה. רפידות הסריקה סופגות מאוד והן נהדרות לניקוי כלים, כמו גם לנגב בקלות חלקיקי עפר ומזון מבלי להשאיר שריטות או פסים. עמידים, הם מחזיקים היטב את צורתם, לא נופלים או נשברים בקלות, ונמשכים זמן רב יותר, אפילו בעת קרצוף מאכלים קשוחים. רפידות סריקה סופגות מאוד, אידיאליות לניקוי כלים וממחקים בקלות חלקיקי עפר ומזון מבלי להשאיר שריטות או פסים. חומר : PP+ כרית סריקה. רפידות הסריקה סופגות מאוד והן נהדרות לניקוי כלים, כמו גם לנגב בקלות חלקיקי עפר ומזון מבלי להשאיר שריטות או פסים. יש לשטוף אותם במים לאחר כל שימוש, הם מתייבשים במהירות ופחות מועדים לריחות. מוצרים : מוצרים ביתיים, כרית סריקה רב-פונקציונלית מברשת מברשת : אור ירח לבן, זרחן, כחול קרח, ירוק חצות, סגול סגול : התנגד לבז : מוצרים בעבודת יד נלקחים בעין, עם שגיאות קלות בצבע ובאורך. אנא עיין במוצר בפועל. אנא קרא את פרטי המוצר והממדים בזהירות לפני הקנייה, כדי למנוע אי הבנות בגלל ההבדל בין הדמיון למוצר בפועל. אם המוצר שקיבלת פגום או שהסגנון שקיבלת טועה, אנא אל תשאיר ביקורות גרועות, אנא צור איתנו קשר בהקדם האפשרי, אנו נמיין ונגבש את הפיתרון הטוב ביותר. שביעות הרצון שלך היא המוטיבציה שלנו לעשות טוב יותר. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אתה יכול להתייעץ בנו בכל עת, אנו ניתן לך תשובה מספקת בפעם הראשונה, תודה.

המאפיינים האחרים

1:
hint:
Handmade products are taken in kind, with slight errors in color and length. Please refer to the actual product.:
Please read the product details and dimensions carefully before buying, so as to avoid misunderstandings due to the difference between the imagination and the actual product.:
If the product you received is damaged or the style you received is wrong, please do not leave any bad reviews, please contact us as soon as possible, we will sort out and formulate the best solution. Your satisfaction is our motivation to do better.:
If you have any questions about the product, you can consult us at any time, we will give you a satisfactory answer in the first time, thank you. :

הצעות דומות