7X טיבט טיבט מים בודהיסטים מי נחושת המציעים קערה קערה אלוהית מיקוד טקס
משופץ

7X טיבט טיבט מים בודהיסטים מי נחושת המציעים קערה קערה אלוהית מיקוד טקס

ILS 3.00

בחנות

חומר : נחושת צבע : נחושת אדומה או נחושת זהב. גודל : 7*3 ס"מ/2. החבילה כוללת : 7 יחידות בודהיסטיות טיבטיות קערה. הרעיון הוא שיש לתת את כל ההצעות שלנו בחופשיות כמו שהיינו נותנים מים. צבע : נחושת אדומה או נחושת זהב. גודל : 7*3 ס"מ/2. החבילה כוללת : 7 יחידות בודהיסטיות טיבטיות קערה. הרעיון הוא שיש לתת את כל ההצעות שלנו בחופשיות כמו שהיינו נותנים מים. צבע : נחושת אדומה או נחושת זהב. גודל : 7*3 ס"מ/2. * החבילה כוללת : 7 יחידות בודהיסטיות טיבטיות. הגדרת שבעה מים קטנים המציעים קערות העשויות נחושת. הצעות מים (הידועות גם בשם 'Yonchap' בטיבט) הן בין צורות ההצעה הנפוצות ביותר במקדשים בודהיסטים. סיבה אחת לכך שמוצעים מים היא מכיוון שהם באופן מסורתי נחשב לחומר בשפע בטיבט ועלינו לבקש להפוך את כל ההצעות בחופשיות כמו שהיינו נותנים מים. הרעיון הוא שיש לתת את כל ההצעות שלנו בחופשיות כמו שהיינו נותנים מים. הצבע עשוי להיות שונה כתצוגת ההבדל, pls מבינים.

המאפיינים האחרים

1.Material:
Copper.
2.Color:
Red copper or gold copper.
3.Size:
7*3cm/2.8*1.2''.
* Package Include:
7pcs Tibetan Buddhist Offering Bowl.:
* Feature:
1.Set of seven small water offering bowls made from Copper.:
2.Water offerings (also known as 'yonchap' in Tibetan) are amongst the most common forms of offering at Buddhist shrines.:
3.One reason why water is offered is because it has traditionally been considered a plentiful substance in Tibet and we should be seeking to make all offerings as freely as we would give water.:
4.The idea is that all of our offerings should be given as freely as we would give water.:
* Notice:
1.Please allow 1-3cm error due tomanualmeasurement.Pls make sure you do not mind before you bid.:
2.The color may have different as the difference display,pls understand.:

הצעות דומות