6 יחידות שכבה כפולה 3 ד קיר מדבקת בית תפאורה פרפרים חתונה קישוט מגנט מקרר מדבקות
משופץ

6 יחידות שכבה כפולה 3 ד קיר מדבקת בית תפאורה פרפרים חתונה קישוט מגנט מקרר מדבקות

ILS 252.20

בחנות

מתאים באופן מושלם על רוב חלק ויציב קירות זוהי המתנה המושלמת לכל אירוע מיוחד כגון חג המולד, חתונה, יום הולדת, יום נישואין, אירוסין, יילוד, סיום לימודים, פרישה או סתם סמל אהבה. את צורת הוא יפה ומראה שלך טעם, מה שהופך את קיר יפה ו. פרפרים מלאכותיים צבעוניים יכולים לקשט כל פינה בחיינו. מדבקות יכול להיות מיושם על כל משטחים חלקים כגון קירות, דלתות, ארונות, פלסטיק, מתכת, אריחים, מקררים, וכו'. מתאים באופן מושלם על רוב חלק ויציב walls.It הוא המתנה המושלמת עבור כל אירוע מיוחד כגון חג המולד, חתונה, יום הולדת, יום נישואים, אירוסין, יילוד, סיום, פרישה או רק אהבה סמל.את צורת הוא יפה ומראה שלך טעם, מה שהופך את קיר יפה ו .פרפרים מלאכותיים צבעוניים יכולים לקשט כל פינה בחיינו.מדבקות יכול להיות מיושם על כל משטחים חלקים כגון קירות, דלתות, ארונות, פלסטיק, מתכת, אריחים, מקררים, וכו'.מפרט : חומר : גודל : 12 סנטימטר/10 סנטימטר/8 סנטימטר חבילה מכילה : 1 מחשב*12 סנטימטר / 2 יחידות*10 סנטימטר / 3 יחידות*8 סנטימטר(עם מגנט ודו צדדי קלטת)חבילה כולל : 1*קיר דביקשים לב : 1. מאז את גודל מדידה הוא בעבודת יד, ייתכן שיש שגיאה של 0.בשל תאורה או מחשב תצוגת הבדלים, אני לא יכול להבטיח כי התמונה הוא אותו הדבר כמו צבע אמיתי. מקווה שאתה יכול להבין. בשל זמן משלוח הארוך, הפריט עלול להינזק במהלך הובלה, אם הפריט פגום, אנא פנה אלינו באופן מיידי לפני שעזבתי את המשוב, תודה לך על ההבנה.אין איגוף, אין פזרנות מסורבלת, החיים צריכים להיות פשוטים ופשוטים, לא לבקש יותר.

המאפיינים האחרים

Material:
PVC
Size:
12CM/10CM/8CM
Package contains:
1pc*12CM / 2pcs*10CM / 3pcs*8CM
(with magnet and double-sided tape):
Package Include:
1*Wall Sticker
Notice:
1. Since the size measurement is handmade, there may be an error of 0.1-0.3 cm. Please understand 2.:
Due to lighting or computer display differences, I cannot guarantee that the photo is the same as the real color. Hope you can understand. thanks.:
3. Due to the long shipping time, the item may be damaged during transportation, if the item is damaged, please contact us immediately before leaving feedback, thank you for your understanding.:
There is no flanking, no cumbersome extravagance, life should be simple and simple, not asking for more. :

הצעות דומות