חבל נטו גן הגנה נטו, ילדים של נדנדה גדר לחיות מחמד טיפוס נטו, חיצוני משחקים בטיחות נטו, מקורה תקרת תמונה קיר קישוט נטו
משופץ

חבל נטו גן הגנה נטו, ילדים של נדנדה גדר לחיות מחמד טיפוס נטו, חיצוני משחקים בטיחות נטו, מקורה תקרת תמונה קיר קישוט נטו

ILS 0.33

בחנות

ניתן לחתוך את רשת ההגנה לצורה ולגודל הרצוי מבלי להשפיע על עמידות הרשת אנא רכישה בהתאם לצרכים שלך בפועל צבע דקור נטו. יש לנו גם רשתות חבל אחרות שאתה יכול להתאים אישית (קוטר חבל, גודל רשת, אורך * רוחב). ילד בטיחות נטו רשת גודל * חבל קוטר : 8 סנטימטר * 4 ממ (3 סנטימטרים * 0. מגבלת עומס : 300 ק ג / 661 ק ג. משחקים חבל רשתות, גן גדרות, צמח טיפוס רשתות, חיצוני מסיבת מעקה קישוטים, נדנדות, וערסל רשתות למשפחה מרפסות מדרגות מעקות. ניילון חבל נטו הוא יציב, מעט אלסטי, חוזק גבוה, עמיד בפני שמש ושחיקה. בטוח נטו הוא נקי, אינו דוהה, בטוח ולא רעיל. זה מגן נטו מיועד מרפסות ומדרגות כדי להגן על התינוק שלך של בטיחות. זה יכול גם לשמש חתול נטו כדי להגן על חיות מחמד קטנות מליפול. כאשר אתה לא צריך להשתמש ילדים חבל נטו, אתה יכול לקפל אותו ולאחסן אותו בקלות. ברוכים הבאים לחנות שלי, אנו מחויבים ליצירת מושלם ומאושר קניות, יש לנו מגוון רחב של מוצרים לבחירה.מפרט : * שם מוצר : מדרגות הגנה נטו * חומר : ניילון חבל * רשת : 8 סנטימטר * ניילון חבל קוטר : 4 ממ* : את חבל נטו הוא קל להתקנה, הראשון סוג : מתפתל התקנה; את שני סוג של וו התקנה. אם יש לך דרישות גודל אחרות, אנא פנה אלינו.* תכונות : את מגן חבל נטו תוכנן במיוחד עבור את מרפסת והמדרגות כדי להגן על בטיחות של התינוק. דיוק חיווט, הביצוע, טמפרטורה גבוהה אפייה וצביעה, נגד קורוזיה, עמיד למים, שמש הגנה, לא קל לדעוך. זה יכול גם לשמש חתול נטו כדי למנוע קטן חיות מחמד מליפול. הורים יקרים, למען בטיחות ילדכם, עליהם להתקין רשת מגן. זה עוזר טוב כדי להגן על בטיחות של ילדים.תודה שהקדשת מזמנך כדי ללמוד על המוצרים שלי. אם יש לך הצרכים, אנא צור איתי קשר. אנחנו תמיד נחכה לך. שיהיה לך יום נעים!-אחריות שביעות רצון : אנו מחויבים לספק ללקוחות מוצרים באיכות גבוהה. אם יש לך שאלות על ההזמנה שלך, אנא אל תהסס לפנות אלינו.

המאפיינים האחרים

● Product name:
Stair protection net
● Material:
nylon rope
● Mesh:
8cm
● Nylon rope diameter:
4mm
● :
The rope net is easy to install, the first type
● If you have other size requirements, please contact us.:
● Features:
The protective rope net is specially designed for the balcony and the stairs to protect the safety of the baby. Precision wiring, workmanship, high temperature baking and dyeing, anti-corrosion, waterproof, sun protection, not easy to fade. It can also be used as a cat net to prevent small pets from falling. Dear parents, for the safety of your child, they should install a protective net. It is a good helper to protect the safety of children.:
Thank you for taking the time to learn about my products. If you have any needs, please contact me. We will always wait for you. Have a nice day!:
★Satisfaction Guarantee:
We are committed to providing customers with high-quality products. If you have any questions about your order, please feel free to contact us.

הצעות דומות