סטנד סוג מזון צלחת ציוד לחיות מחמד כלב מזון קערת אוטומטי מים שתיין מתקן בקבוק חתולים שתיית מזרקת
משופץ

סטנד סוג מזון צלחת ציוד לחיות מחמד כלב מזון קערת אוטומטי מים שתיין מתקן בקבוק חתולים שתיית מזרקת

ILS 253.46

בחנות

את רצפה עומד בסיס יכול להרים את קומקום לפירוק קל חומר המוצר הוא וחסר טעם עם חומרים באיכות מזון. את גובה של שתיית מזרקת יכול להיות מותאם כדי לענות על הצרכים של חיות מחמד בגדלים שונים. את נירוסטה מים ראש הוא עשוי נירוסטה מים ראש, אשר הוא ביס עמיד ואינו דליפת מים. יש לו קיבולת גדולה וקל ללקק מים. את מתכוונן מוט הוא להסרה ומתאים לשתיית מים עבור חיות מחמד בגדלים שונים; קל לפרק, נקי עם רטוב או מים חמים, פשוט ומהיר. חומר : פלסטיק בטוח .סט שלם של שתיין מים האכלה אוטומטית .מפרט : 650 מיליליטר.עשוי בטוח ופלסטיק.שתיין המים כולל מראה חלק ושקוף המאפשר לבדוק את הכמות שנותרה, להוציא ולמלא את האוכל בנוחות. ניתוק פשוט ומהיר ותפעול, ניקוי קל, עם מוט מתכוונן כי הוא ישים לגדלים שונים של חיות מחמד. את לפרק שתיית מוט מאפשר לך להתאים את אורך. עשוי האביב, את חיות מחמד מזין הוא דליפת הוכחה ויכול להוציא מים ברגע זה ליקק בעדינות. בריא ונוח לשימוש.תחנת מים אוטומטית לחתולים וכלבים קטנים, בינוניים וגדולים.

המאפיינים האחרים

650ML.:
Made of the safe and plastic.:
The water drinker features smooth and translucent appearance that allows you to check the remaining amount, take out and fill in the food conveniently. :
Simple and fast detachability and operation, easy cleaning, with an adjustable rod that is applicable to different sizes of pets. :
The disassemble drinking rod enables you to adjust the length. :
Made of the spring, the pet feeder is leak-proof and can let out water once it's licked gently. Healthy and convenient to use.:
Automatic Water Station for Cats & Small, Medium, Large Dogs :

הצעות דומות