HGVVNM שולחן מחומם כרית עכבר מחצלת PU PU כתיבה אטומה למים למחשב נייד משרד ביתי
משופץ

HGVVNM שולחן מחומם כרית עכבר מחצלת PU PU כתיבה אטומה למים למחשב נייד משרד ביתי

ILS 341.75

בחנות

נוח ורך : המרקם ברור וטבעי, עם רכות מתונה ותחושת יד נוחה ניתן להשתמש בכרית העכבר לסירוגין בחורף ובסתיו. כרית העכבר מתאימה כמעט לכל סוג של עכבר עליו העכבר נע במהירות ובמדויק. וזה גם מכיל מקלדת ומחברת בגודל מלא. שמור על חום : הדליק את מצב הרוח שלך עם כרית העכבר המחוממת שלנו! זה יכול לעזור להקל על הלחץ על מפרקי כף היד והמרפקים שלך, ולהביא חום כשאתה עובד עם 2 חימום. יישומים רחבים : בנוסף להיותו כרית עכבר וכרית שולחן, זהו גם כרית כתיבה נוחה וידידותית לעין. קל לנשיאה, פשוט גלגל אותו והכניס אותו לתיק שלך. ניתן להשתמש בכרית העכבר המורחבת גם לכנסים, מלונות, שולחנות אוכל, מסיבות וכו '. קל לניקוי : משטחי המגן השולחני אטומים למים, אטומים לשמן, ועמידה בפני שריטות. זה קל לניקוי, פשוט נגב את משטחי מחצלת השולחן עם מטלית לחה במידת הצורך. נוח ורך : המרקם ברור וטבעי, עם רכות מתונה ותחושת יד נוחה. ניתן להשתמש בכרית העכבר לסירוגין בחורף ובסתיו. כרית העכבר מתאימה כמעט לכל סוג של עכבר עליו העכבר נע במהירות ובמדויק. וזה גם מכיל מקלדת בגודל מלא ומחברת. שמור על חם : הדליק את מצב הרוח שלך עם כרית העכבר המחוממת שלנו! זה יכול לעזור להקל על הלחץ על מפרקי כף היד והמרפקים שלך, ולהביא חום כשאתה עובד עם 2 חימום. יישומים בגין יישומים : בנוסף להיותו כרית עכבר וכרית שולחן, זהו גם כרית כתיבה נוחה וידידותית לעין. קל לנשיאה, פשוט גלגל אותו והכניס אותו לתיק שלך. ניתן להשתמש בכרית העכבר המורחבת גם לכנסים, מלונות, שולחנות אוכל, מסיבות וכו '. איננו לניקוי : המשטחים של מגן שולחן העבודה הם אטומים למים, אטומים לשמן, ועמידה בפני שריטות. זה קל לניקוי, פשוט נגב את משטחי מחצלת השולחן בעזרת מטלית לחה במידת הצורך. עשוי עור PU וחומר PVC, הוא תפרים קצה, אטום למים, יציב, עמיד ואנטי-סקרט. כרית השולחן גדולה שיכולה להכיל מקלדת, עכבר ומחברת בגודל מלא 3. זה קל לנקות כך שתמחק אותו עם מטלית לחה . זה רב תכליתי כמזרן עכבר משחקי משחקי משחקים מורחב, כרית חמה בשולחן, כרית חום ברגל או כרית PET. עם 2 חימום של טמפרטורה נמוכה של 35 מעלות וטמפרטורה גבוהה של 50 מעלות, כרית העכבר המחוממת מספקת מספיק חום כדי להדוף את הקור מהאצבעות שלך. מפרט : חומר : עור PU אטום למים + גודל PVC אנטי-החלקה גודל : (בערך.) 2 חימום : 35 ° ו- 50 ° רשימת אריזות מתכווננות : 1* פדנוטה של ​​עכבר מחומם : 1. מתח הקלט של מוצר זה הוא 220 וולט, והלקוחות צריכים להכין מתאמים משלהם. המוצר ברירת מחדל לתקע דו-חורי! הערה : גם אם זה אותו צבע, סביבות שונות, אור שונה יופיע בצבעים שונים.

המאפיינים האחרים

Material:
waterproof PU leather + anti-skid PVC pad
Product size:
(approx.)
2 Heating :
35°and 50° Adjustable
Packing List:
1* Heated mouse pad:
Note:
1. The input voltage of this product is 220V, and customers need to prepare their own adapters. The product defaults to a two-hole plug!:
Note:
Even if it is the same color, different environments, different light will appear different colors. Please allow reasonable color differen :

הצעות דומות