מטבח סכין מחזיק סכין מדפי ללא סכיני סכין בלוקים סכינים מחזיק מתלה ניקוז מטבח סכין ארגונית סטנד עם חיתוך לוח מתלה סיר מכסה מעמד)
משופץ

מטבח סכין מחזיק סכין מדפי ללא סכיני סכין בלוקים סכינים מחזיק מתלה ניקוז מטבח סכין ארגונית סטנד עם חיתוך לוח מתלה סיר מכסה מעמד)

ILS 70.10

בחנות

סכין מחזיק חומר : את סכין בעל הוא יציב 304 נירוסטה חומר, אשר יש חזק נושאת עומס קיבולת המבנה החזק יכול גם לספק יציבות נוספת, ומאפשר לך לאחסן בבטחה את הסכין על השיש במטבח. בטוח ויציב עיצוב : שלנו חדשני סכין מחזיק עיצוב הוא המפתח כדי להבטיח כי את סכין ממוקם בחוזקה בבלוק. החריצים המופצים באופן שווה מפרידים בין הלהבים מבלי לגעת ולשרוט זה את זה. קל לניקוי ויבש : מחזיק הסכינים הרב תכליתי מצויד במחזיק סכינים, כלוב סכו " ם, מתלה מכסה סיר ומתלה קרש חיתוך. התחתון של סכין מחזיק יש ניקוז מגש, זה הוא מאוורר היטב, ולכן קל לניקוי ויבש במהירות. ארגון ותצוגה : שלנו סכין מחזיק יכול לארגן ולהציג שלך סכיני להפליא, תוך סכינים קל יותר לבשל. הם מתאימים לכל קישוט מטבח והם מתנות נהדרות. ניקוי שיטה : נקי עם מטלית לחה וחומר ניקוי במקום מאוורר, לשמור אותו נקי ויבש. אנו בטוחים באיכות ופונקציונליות. התמיכה שלך היא המוטיבציה הגדולה ביותר שלי. האיכות של כל המוצרים בחנות זו מובטחת, כך שאתה יכול לקנות ללא דאגות.תודה לך על האמון והתמיכה שלך לחנות הזאת! אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לספק לך!שם מוצר : מתלה בעל סכין גודל מוצר : 31*17.5 מוצר חומר : 201 צבוע נירוסטהמפרט מוצר : השיש ()/קיר תלוי (ב)פונקציה : סכיני מטבח, מקלות אכילה וכפות, כלי שולחן אחסוןהערה : סכינים, חיתוך לוחות, מריות, וכו'. את כל סכין מתלה הוא עשוי מוצק נירוסטה, אשר יש יכולת נשיאה חזקה יותרמיקום כרטיס מורחב : עמדת כרטיס התרחב עיצוב, יכול להכיל חיתוך לוחות עם עובי של 6 סנטימטר (מלבני או עגול חיתוך לוחות יכול להיות ממוקם)מגש ניקוז : עם ניקוז מגש מבנה בתחתית כדי להסיר במהירות עודף מיםחיסכון בחלל : את כלי מחזיק יכול למנוע את כלי מטלטל בכלי מחזיק, לא להפוך את להב משעמם וסדוק, זה תופס מקום קטן על שולחן העבודה שלך, ואת כלי יכול להיות בקלות להגיע.מטבח מאורגן היטב הוא הדרך הטובה ביותר למקסם את פוטנציאל הבישול שלך. מחזיק הסכינים האוניברסלי הוא פתרון אחסון אידיאלי ובטוח לסכיני מטבח בכל גודל, המספק ארגון פשוט, בטוח ואמין לכל שף.הסחורה שלך ארוזים בקפידה כדי למנוע נזק במהלך הובלה.אם יש לך בעיות עם שקיבלת, בבקשה לקחת תמונה של שקיבלת ולשלוח אותו אלינו באמצעות דואר אלקטרוני. אנחנו נענה לך בתוך 24 שעות.אם יש לך הערות, אנא שלח לנו מייל, אנו נותנים לך תשובה מספקת בתוך 24 שעות.הדעות האמיתיות שלך הן המוטיבציה שלנו, אנו נמשיך לשפר ולספק לך שירותים טובים יותר.שירות לקוחות ידני הוא באינטרנט 24 שעות ביממה, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות