מחזיק מברשת שיניים, מחזיק שיניים מחזיק קיר רכוב, מברשת שיניים ומשחת שיניים, הרכבה על קיר מתלה של אמבטיה, לחריץ למברשת
משופץ

מחזיק מברשת שיניים, מחזיק שיניים מחזיק קיר רכוב, מברשת שיניים ומשחת שיניים, הרכבה על קיר מתלה של אמבטיה, לחריץ למברשת

ILS 1.67

בחנות

בית ומטבח / אמבטיה / אמבטיה אביזרים / מחזיקים ומפזרים / מחזיקי מברשת שיניים מחזיקי מברשת שיניים. 【צבע : ישנם שלושה צבעים לבחירה, אתה יכול לקנות בהתאם לצרכים שלך. כוס השן עשויה מחומר PS חדש, שהוא מעודן ושקוף. הגודל האינדיבידואלי הוא : 8*6*12 ס"מ. 【תכנון ניקוז]】 : ישנם חורים קטנים בתחתית מחזיק מברשת השיניים כדי למנוע הצטברות מים. ניתן לאחסן את כוס השן הפוך, והספל כבר לא רטוב. 【אין אגרוף】 : מברשת השיניים מעוצבת עם מדבקות שאינן מסומנות, אין צורך לשבור את הקיר להתקנה, היא חזקה ונושאת עומס ואינו משאירה דבק כאשר הוא נקרע. בית ומטבח / אמבטיה / אמבטיה אביזרים / מחזיקים ומפזרים / מחזיקי מברשת שיניים. מחזיקי מברשת שיניים. 【צבע : ישנם שלושה צבעים לבחירה, אתה יכול לקנות בהתאם לצרכים שלך. כוס השן עשויה מחומר PS חדש, שהוא מעודן ושקוף. הגודל האינדיבידואלי הוא : 8*6*12 ס"מ. 【תכנון ניקוז]】 : ישנם חורים קטנים בתחתית מחזיק מברשת השיניים כדי למנוע הצטברות מים. ניתן לאחסן את כוס השן הפוך, והספל כבר לא רטוב. 【אין אגרוף】 : מברשת השיניים מעוצבת עם מדבקות שאינן מסומנות, אין צורך לשבור את הקיר להתקנה, היא חזקה ונושאת עומס ואינו משאירה דבק כאשר הוא נקרע. מחזיקי מברשת שיניים לאחסון מברשת אמבטיה תיבה הוא מספיק מקום למברשת שיניים, משחת שיניים, סכיני גילוח, מסרק ועוד. ניתן להרכיב על קיר מברשת שיניים רכוב על מחזיק מברשת שיניים עם מדבקות דבק עצמי על קיר או משטח חלק. פירעון : שם : קיר רכוב שיניים מחזיקה : צבע PSProduct צבע : ירוק כהה/עשן אפור/קפה צבעי צבע : ניקוז הפוך/מסודר ויפה גודל : גודל יחיד : 8*6*12 ס"מ פתיחות : 1. ניתן לתלות את כוס השן הפוך לניקוז, מאוורר ויבש 2. הדבקה גבוהה והדבקה חזקה לקיר, ותליית חפצים כבדים היא גם יציבה 3. ניתן להציב אותו לשימוש יומיומי, מסודר ויפה 4. עיצוב ללא אגרוף, אין צורך לשבור את הקיר להתקנה 5. עיצוב חור קטן בתחתית מחזיק מברשת השיניים, ללא הצטברות מים, אין כתמי מים 6. גביע שקוף גבוה צבעוני, מעודן ומוצרי תוצרי שקפים כוללים : 1*מחזיק שיניים מברשת שיניים רכוב על קיר 1*מחזיק שיניים רכוב קיר מחזיק שיניים רכוב קיר. מכיוון שהוא נמדד ידנית, תהיה שגיאה של 1-3 ס"מ, אנא עיין במוצר בפועל, תודה על ההבנה שלך . בגלל צגים שונים, למוצר יהיה מעט הבדל צבעוני, אנא עיין במוצר בפועל, תודה.

המאפיינים האחרים

Name:
Wall Mounted Toothbrush Holder
Material:
PS
Product color:
dark green/smoke gray/coffee color
Features:
Drain upside down / Neat and beautiful
Size:
single size
Features:
1. The tooth cup can be hung upside down to drain, ventilated and dry:
2. High adhesion and strong adhesion to the wall, and the hanging of heavy objects is also stable:
3. It can be placed for daily use, neat and beautiful:
4. Punch-free design, no need to break the wall for installation:
5. Small hole design at the bottom of the toothbrush holder, no water accumulation, no water stains:
6. Colorful high transparent cup, exquisite and transparent:
Products include:
1*Wall Mounted Toothbrush Holder:
2*Wall Mounted Toothbrush Holder:
3*Wall Mounted Toothbrush Holder:
4*Wall Mounted Toothbrush Holder:
Notice:
1.Do not install and use on the concave-convex surface or the powder-off surface.:
2. Because it is measured manually, there will be an error of 1-3CM, please refer to the actual product, thank you for your understanding.:
3. Due to different monitors, the product will have a little color difference, please refer to the actual product, thank you. :

הצעות דומות