החלפת עדשת לייזר כונן דיסק 16 ד4ס הופ-151איקס, תואם עם עבור אקס בוקס 360 ס אקס בוקס 360 קונסולה דקה לייט-און נגן די. וי.
משופץ

החלפת עדשת לייזר כונן דיסק 16 ד4ס הופ-151איקס, תואם עם עבור אקס בוקס 360 ס אקס בוקס 360 קונסולה דקה לייט-און נגן די. וי.

ILS 87.80

בחנות

תקבל : עדשת לייזר מקורית הופ-151איקס 1 מצב : משך, לא חדש, נבדק באופן מלא, להבטיח 100% עבודה. נא להשוות את התמונה ואת התיאור בזהירות. וודא שאתה מקבל את מה שאתה צריך. תיקון כלים הוא לא כלול. מחליף את עדשת הלייזר הפגומה שלך עבור קונסולה דקה של אקס בוקס 360. התקנה מקצועית מומלצת. אנו ממליצים לך לחפש הוראות באינטרנט כדי לראות אם אתה יכול לנהל את ההתקנה בעצמך, לפני שתנסה את ההתקנה. התקנה לא הולמת עלולה לגרום נזק למכשיר ולפריט. אנחנו לא מספקים עם כל התקנה תמיכה, בבקשה לבדוק קטעי וידאו באינטרנט. אנו מציעים שנה אחת לאחר שירות ומכירות. יותר מעשר שנות ניסיון במשחק וידאו מאפשר לנו לקבל את היכולת לספק לך מוצרים באיכות פרימיום ותמיכה טכנית מקצועית לכל החיים. אנו מוקירים את האמון שלך, אנא אל תהסס לפנות אלינו. זה הוא אחד מקורי לייזר עדשת החלפה תואם עם עבור אקס בוקס 360 דק משחק קונסולה. לייזר בלבד, ללא סיפון או אביזרים אחרים. מצב : תאימות משומשת : עבור אקס בוקס 360 כונן די. די דק דגם : הופ-פי 151 אחריות : שלושה חודשים ההחלפה יכולה לתקן את הבעיות שלהלן : *למשחקים שלך לוקח הרבה יותר זמן מאשר בעבר לטעון. * האקס-בוקס 360 שלך מתקשה לקרוא משחקים מסוימים. * צפייה בדי-וי-די היא כאב בגלל מסכים מהבהבים וסצנות קפיצה. * מערכת מציגה הודעה "שגיאות קריאת דיסק" או דיסק מופיע פגום או מלוכלך על המסך. * כל לייזר נבדק ובמצב עבודה מלא. * החלפה פשוטה, אין הלחמה הנדרשת! הערה : אנחנו משתדלים לספק שירותים ומוצרים ממדרגה הראשונה, אם החבילה הגיעה שבור וחסר חלקים ופריטים לא עובד טוב, אנא אל תהסס הודעתנו, היינו לארגן החזר והחלפה. אנו ממליצים לך לחפש הוראות באינטרנט כדי לראות אם אתה יכול לנהל את ההתקנה בעצמך, לפני שתנסה את ההתקנה. התקנה לא הולמת עלולה לגרום נזק למכשיר שלך והפריט והקונה יהיו אחראים לנזק מסוג זה. מצטער, אנחנו לא מספקים עם כל התקנה/תמיכה טכנית, בבקשה לבדוק קטעי וידאו באינטרנט.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות