מתלה מטרייה של Xiangwen, מארגן עמידה חופשית עם מגש טפטוף, מחזיק מטרייה לחיסכון בחלל, למשרד כניסה למסדרון
משופץ

מתלה מטרייה של Xiangwen, מארגן עמידה חופשית עם מגש טפטוף, מחזיק מטרייה לחיסכון בחלל, למשרד כניסה למסדרון

ILS 1.33

בחנות

לבסיס המוצק יש בלוק שקלול לשמירה על רגליו עם ארבעה תאים, זה יכול להכיל 4 מטריות בו זמנית. מיוצר מפלסטיק קשיח, הוא פריק, קל וקל לתנועה. מעובד להיות מלוטש, זה נראה מודרני ומרגיש בנוח. מגש טפטוף ניתן להסרה כך שתוכל לנקות אותו במהירות ובקלות. לבסיס המוצק יש בלוק שקלול לשמירה על רגליו. עם ארבעה תאים, זה יכול להכיל 4 מטריות בו זמנית. מיוצר מפלסטיק קשיח, הוא פריק, קל וקל לתנועה. מעובד להיות מלוטש, זה נראה מודרני ומרגיש בנוח. מגש טפטוף ניתן להסרה כך שתוכל לנקות אותו במהירות ובקלות. בזכות דוכן המטריה המסודר הזה, המטריות הרטובות שלך כבר לא ישאירו שלוליות ולכלוך במסדרון שלך יותר. קצוות מעוגלים בתחתית מבטיחים כי לא נותרו שריטות על האריחים שלך או על כיסויי רצפה אחרים. מפרט : צבע : שחור, לבן, חומר ירוק : משקל אבסס : 1 ק"ג : 21.5x8x28cmincleded במסירה 1 x פריטים סטנדאטיביים המוצגים בתמונות מוצר אינם כלולים : לא כלול : לא : לא ניתן לא : לא : לא ניתן לא : לא ניתן לא : לא ניתן לא : לא ניתן לא : לא -לא -לא : לא : לא ניתן לא לא : לא הכלל : בתדמות : * בגלל המדידה הידנית של גודל המוצר תהיה שגיאה מסוימת, בגלל זרקורים שונים וצבעי מסך שונים, האובייקט בפועל עשוי להיות הבדל צבע מסוים. אנא עיין במוצר שהתקבל בפועל.* זמן המסירה הוא בדרך כלל 20-25 יום. אם אינך מקבל את פרטי הרכישה שלך תוך 30 יום, אנא צור איתנו קשר בזמן.

המאפיינים האחרים

Colour:
Black, White, Green
Material:
ABS
Weight:
1KG
Size:
21.5x8x28cm
Included in Delivery:
1 x Umbrella stand:
Decorative items shown in product photos are not included:
Note:
* Due to the manual measurement of the product size there will be a certain error, due to different spotlights and different screen colors, the actual object may have a certain color difference. Please refer to the actual product received.:
* Delivery time is generally 20-25 days. If you do not receive your purchase information within 30 days, please contact us in time. :

הצעות דומות