דבק הרחבת ריסים פרטני, דבק הארכת ריסים דבק 10 מל 1 שנייה מהירה ייבוש 70 יום ארוך ריסים דבק לריסים הרחבה מדבק
משופץ

דבק הרחבת ריסים פרטני, דבק הארכת ריסים דבק 10 מל 1 שנייה מהירה ייבוש 70 יום ארוך ריסים דבק לריסים הרחבה מדבק

ILS 7.97

בחנות

ייבוש שנייה אחת : דבק הרחבת הריסים הזה מתאים לאמן הריסים המקצועי, זמן ייבוש שנייה מבטיח יעילות גבוהה 70 יום לאורך זמן : דבק ריסים זה עם נוסחאות משודרגות כולל צמיגות חזקה ומבטיח 70 יום אפקט Makuup המתמשך. אפקט טבעי : דבק הרחבת הריסים הזה לא יהפוך את שורש הריסים לקשים או שבירים, אפקט הרחבה של ריסים טבעיים יותר. שימוש מקצועי : דבק ריסים זה של 10 מ"ל מיועד לשימוש מקצועי, וזה הבחירה האידיאלית עבור אמן הריסים המקצועי. פותחן בקבוקים : דבק הרחבת הריסים הזה מצויד בפותחן בקבוקים שיכול למנוע חסום של דבק. ייבוש שנייה אחת : דבק הרחבת הריסים הזה מתאים לאמן הריסים המקצועי, זמן ייבוש שנייה מבטיח יעילות גבוהה. 70 יום לאורך זמן : דבק ריסים זה עם נוסחאות משודרגות כולל צמיגות חזקה ומבטיח 70 יום אפקט Makuup המתמשך. אפקט טבעי : דבק הרחבת הריסים הזה לא יהפוך את שורש הריסים לקשים או שבירים, אפקט הרחבה של ריסים טבעיים יותר. שימוש מקצועי : דבק ריסים זה של 10 מ"ל מיועד לשימוש מקצועי, וזה הבחירה האידיאלית עבור אמן הריסים המקצועי. פותחן בקבוקים : דבק הרחבת הריסים הזה מצויד בפותחן בקבוקים שיכול למנוע חסום של דבק. ייבוש שנייה אחת : דבק הרחבת הריסים הזה מתאים לאמן הריסים המקצועי, זמן ייבוש אחד שנייה מבטיח יעילות גבוהה. 70 יום לאורך זמן : דבק ריסים זה עם נוסחאות משודרגות כולל צמיגות חזקה ומבטיח 70 יום אפקט מקאופ לאורך זמן. אפקט טבעי : דבק הרחבת הריסים הזה לא יהפוך את שורש הריסים לקשים או שבירים, אפקט הרחבה של ריסים טבעיים יותר. שימוש מקצועי : דבק ריסים זה של 10 מ"ל מיועד לשימוש מקצועי, וזה הבחירה האידיאלית עבור אמן הריסים המקצועי. פותחן בקבוקים : דבק הרחבת הריסים הזה מצויד בפותחן בקבוקים שיכול למנוע חסום של דבק. מפרט : סוג פריט : סיומת ריסים חומר דבק חומר : מוצר נוזלי מפרט : 10 מ"ל ייבוש מהיר : 1 שנייה מהירה יישום : סלון יופי / אמן ריסים מוצר צבע : עמידות סגולה שקופה : 70 יום דביקות : רשימת חבילות דבק רך מדולל : 1 x הרחבת ריסים פותחן בקבוקי Glue1 x הערה : 1. כאשר השתלת, המרחק משורש הריסים האמיתיים שלך הוא 2 מ"מ, ואל תיגע ישירות בעור בדבק. אל תיקח יותר מדי דבק. אם זה יותר מדי, אתה יכול לגרור בעדינות את הדבק, אחרת זה לא יהיה קל לייבש, והוא יהפוך לבן וקשה לאחר הייבוש. בתהליך השתלת, אם הדבק נופל בטעות בעיניים, אנא שוטפים מייד עם הרבה מים. זה לא מומלץ לבעלי חוקה מיוחדת ואלרגיות לעור.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Eyelash Extension Glue
Material:
Liquid
Product Specification:
10ml
Quick Drying:
1 Second Quick Drying
Application:
Beauty Salon / Eyelash Artist
Product Color:
Transparent Purple
Durability:
70 Days
Stickiness:
Dilute Soft Glue
Package List:
1 x Eyelash Extension Glue1 x Bottle Opener:
Note:
1. When grafting, the distance from the root of your true eyelashes is 2 mm, and do not directly touch the skin with glue.:
2. Don't take too much glue. If it is too much, you can gently drag the glue, otherwise it will not be easy to dry, and it will become white and hard after drying.:
3. During the grafting process, if the glue accidentally falls into the eyes, please rinse immediately with plenty of water.:
4. It is not recommended for those with special constitution and skin allergies.:

הצעות דומות