מארז קריר אינסולין אינטליגנטי של LMAHAP, מקרר נייד של USB Minery Medicine, קופסת מקרר אינסולין, תצוגת LCD מארז קריר
משופץ

מארז קריר אינסולין אינטליגנטי של LMAHAP, מקרר נייד של USB Minery Medicine, קופסת מקרר אינסולין, תצוגת LCD מארז קריר

ILS 17.20

בחנות

★ פונקציית קירור אינסולין : מצנן האינסולין הנייד פותר את בעיית הקירור תרופות כשאתה בדרכים ונועד לשמור על תרופות (כמו אינסולין או תרופות אחרות הניתנות להזרקה) בטמפרטורה בטוחה ★ קל לשימוש : בתיבת הקירור הקטנה של האינסולין יש תצוגת LCD עם מסך גדול בהבחנה גבוהה, פשוטה וקלה להבנה, קל יותר לשימוש בקשישים, כפתורי מסך מגע הם עמידים ולא קלים לפגיעה, בקרת טמפרטורה אינטליגנטית, תצוגת טמפרטורה בזמן אמת. ★ טכנולוגיית אילם : טכנולוגיית אילם טורבינה, חיסכון באנרגיה וחיסכון באנרגיה, הרעש המרבי כאשר המקרר פועל הוא רק 38d B, אתה לא צריך לדאוג לרעש. מצויד בתרמיל הנושא המקורי, קל לנשיאה. ★ תזכורת אזעקה : מערכת תזכורת אזעקה אינטימית של מקרר אינסולין. כאשר המכונה היא חשמל נמוך, התיבה בקירור תזמזם לסירוגין כדי להזכיר למשתמש להחליף את הסוללה ולהטעין בזמן. ★ מקורות כוח מרובים : מצנן האינסולין יכול להיות מופעל על ידי USB, מטען מכוניות, סוללת ליתיום ומקור כוח טעינה. מיועד לאנשים שצריכים לעבוד במכוניות, מטוסים, נסיעות, משרדים, בית וחוץ. ★ פונקציית קירור אינסולין : מצנן האינסולין הנייד פותר את בעיית הקירור תרופות כשאתה בדרכים ונועד לשמור על תרופות (כמו אינסולין או תרופות אחרות הניתנות להזרקה) בטמפרטורה בטוחה. ★ קל לשימוש : בתיבת הקירור הקטנה של האינסולין יש תצוגת LCD עם מסך גדול בהבחנה גבוהה, פשוטה וקלה להבנה, קל יותר לשימוש בקשישים, כפתורי מסך מגע הם עמידים ולא קלים לפגיעה, בקרת טמפרטורה אינטליגנטית, תצוגת טמפרטורה בזמן אמת. ★ טכנולוגיית אילם : טכנולוגיית אילם טורבינה, חיסכון באנרגיה וחיסכון באנרגיה, הרעש המרבי כאשר המקרר פועל הוא רק 38d B, אתה לא צריך לדאוג לרעש. מצויד בתרמיל הנושא המקורי, קל לנשיאה. ★ תזכורת אזעקה : מערכת תזכורת אזעקה אינטימית של מקרר אינסולין. כאשר המכונה היא חשמל נמוך, התיבה בקירור תזמזם לסירוגין כדי להזכיר למשתמש להחליף את הסוללה ולהטעין בזמן. ★ מקורות כוח מרובים : מצנן האינסולין יכול להיות מופעל על ידי USB, מטען מכוניות, סוללת ליתיום ומקור כוח טעינה. מיועד לאנשים שצריכים לעבוד במכוניות, מטוסים, נסיעות, משרדים, בית וחוץ. תרופות מתדרדרות בקלות בטמפרטורה גבוהה, והידרדרות התרופות עלולה לגרום נזק לגוף. לפיכך, אתה זקוק למקרר רפואי נייד כזה, שיכול לעזור לך לפתור את הבעיה שצריך לקירור תרופות בחוץ, המתאימה לנסיעתך למרחקים קצרים ובינוניים, וליצור חיים איכותיים ונוחים לאנשים. ספציפיות : שם מוצר : קירור אינסולין טמפרטורה של פרפורמציה : כ- 35 מעלות צלזיוס נמוכה מהטמפרטורה הסביבתית מידות חיצוניות : 235*140*135 מ"מ מידות : 185*106*40 מ"מ כוח : 15 W כאשר אספקת חשמל חיצונית, 9 W כאשר סוללה מתנפח : 11.

המאפיינים האחרים

Product name:
Insulin refrigerator
Refrigeration temperature:
about 35°C lower than the ambient temperature
External dimensions:
235*140*135MM
Internal dimensions:
185*106*40mm
Rated power:
15W when external power supply, 9W when battery
Battery voltage:
11.1V
Temperature inside the box:
0-18°C
Battery capacity:
13600mAh
Packing list:
1. Host:
2. Power cable:
3. USB cable:
4. Carrying bag:
5. Lithium battery:
Notice:
★ This product contains only a medical refrigerator and does not contain other items. :
★ Due to the manual measurement of the product size, there will be a certain error. :
★ Due to different spotlights and different screen colors, the actual object may have a certain color difference. Please refer to the actual product received.:
★ If you have any issues with our, please do not hesitate to contact our customer support, We will provide better service. :

הצעות דומות