90 פסי התזת חול מכונה קל לפעול פנאומטי התזת חול לרכב תחזוקה ייצור
משופץ

90 פסי התזת חול מכונה קל לפעול פנאומטי התזת חול לרכב תחזוקה ייצור

ILS 3.00

בחנות

גדול קיבולת האכלת סיר, מתאים לכל סוגים של חול, שחור פלדת ירקן, שמיר, תרד חרוזים, וכו' עיבוי גלוון זרבובית, בצורה חלקה פנימי קיר התנגדות הוא נמוך, חול פיצוץ מהירות הוא מהיר וחול אפקט הוא אחיד. בשימוש נרחב כגון שאריות, הסרת אבק, חידוש חלקים ישנים , טומאת זווית מתה, אטומיזציה, הסרת שבבים, אפילציה, פחמן, סיגי ריתוך, סימני צבע או בלאי וכו'. החלקה ידית תואם כדי ארגונומי עיצוב, יש אחיזה נוחה, אלומיניום סגסוגת הדק, גבוהה קשיות פלדת שסתום ליבה, קל לתפעול. ניתן להשתמש בסוגים שונים של חול כגון חרוזי זכוכית, ירקן דרקון חום, קורונדום לבן, סיליקון אש פחמן שחור, חול אגוז, חול פלסטיק, חול קרמי וכו'. מפרט : סוג פריט : פנאומטי התזת חול חומר : פלסטיק + אלומיניום סגסוגתקיבולת : 21 ליברותרספריי חור קוטר : כ.3 לחץ אוויר : 90 פסייר צריכת : 700 גודל ידית : כ. 45 איקס 25 מ מ / 1.8 איקס 1 קוטר פנימי זרבובית : כ.3 הזרבובית קוטר חיצוני : כ.5 זרבובית אורך : כ.6 שימושים : משמש הגמר של פרטים כגון ריסוס ליטוש, קוצים, הסרת חלודה, וכו'. של חומרי מתכת שונים בפינות ומשטחים מתים.פיצוץ שוחק : הוא משתמש בגז דחוס כדי לרסס את חומר הריסוס (חומרי ריסוס נפוצים הם חול עפרות נחושת, חול קוורץ, חול אמרי, חול ברזל, חול היינאן וכו').) על חתיכת העבודה. תחת ההשפעה של השפעה וחיתוך, את יכול לקבל מידה מסוימת של ניקיון (כגון הסרת חלודה), באותו זמן, זה גם משפר את עייפות התנגדות של לחומר; התזת חול יגרום טופס מסוים חספוס, אשר מגביר שלה את הידבקות בין הציפויים מאריך את עמידות של ציפוי סרט, והוא גם תורם החלקה וקישוט של ציפוי.רשימת חבילה : 1 התזת חול פנאומטית 1 האכלה 2 זרבובית.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Pneumatic Sandblasting
Material:
Plastic + aluminum alloy
Capacity:
21lbs
Spray Hole Diameter:
Approx. 6.5mm / 0.3in
Air Pressure:
90PSI
Air Consumption:
700cfm
Handle Size:
Approx. 45 x 25mm / 1.8 x 1in
Nozzle Inner Diameter:
Approx. 6.5mm / 0.3in
Nozzle Outer Diameter:
Approx. 7mm / 0.3in, 13mm / 0.5in
Nozzle Length:
Approx. 67mm / 2.6in
Uses:
Used for the finishing of details such as spray polishing, burrs, rust removal, etc. of various metal materials at dead corners and surfaces.
Abrasive Blasting:
It uses compressed gas to spray the spray material (common spray materials are copper ore sand, quartz sand, emery sand, iron sand, Hainan sand, etc.) onto the of the workpiece. Under the effect of impact and cutting, the can get a certain degree of cleanliness (such as rust removal), at the same time, it also improves the fatigue resistance of the workpiece; sandblasting will make the form a certain roughness, which increases its The adhesion between the coatings prolongs the durability of the coating film, and is also conducive to the smoothing and decoration of the coating.
Package List:
1 x Pneumatic Sandblasting :
1 x Feeding :
2 x Nozzle:

הצעות דומות