ראש משפחת RTLR מסרק שיער הניתן להרחבה מסרק עם גוזז שיער חשמלי מואר לגברים
משופץ

ראש משפחת RTLR מסרק שיער הניתן להרחבה מסרק עם גוזז שיער חשמלי מואר לגברים

ILS 0.67

בחנות

ראש הניתן להרחבה : לגוזם שיער לגוף זה יש ראש הניתן להרחבה שיכול לעזור לך לגלח את הגב שלך השיניים על ראש החותך מתיישרות זו עם זו כדי להסיר שיער ללא נדנדות או משיכה, ומציעות תספורת יעילה. גבוה : גוזם שיער בגוף הגברים הזה משתמש בראש להב מסוג R, חדות גבוהה וגבוה עם מעט נזק לעור. זה מספק תוצאות יעילות ונוחות בעת גיזום אזורים רגישים כמו בתי שחי, חזה, גב, רגליים ומפשעה. ראש חותך בצורת R : ראש חותך הקצה המעוגל המעוצב באופן ייחודי הוא חותך ועושה את העור, נוח למגע, הסרת שיער נעימה. סוללה מופעלת : גוזם שיער זה המופעל על ידי סוללות AA של 2 יחידות (לא כלול), אינך צריך לטעון אותו בכל עת, יכול לשמש במשך זמן רב. עיצוב נייד : גוזז שיער רב תכליתי זה משלב את הפונקציות של שיער וניגוש זקן במכשיר אחד. זה קטן וקל משקל מספיק כדי לענות על צרכי הנסיעות שלך. ראש הניתן להרחבה : לגוזם שיער לגוף זה יש ראש הניתן להרחבה שיכול לעזור לך לגלח את הגב שלך. השיניים על ראש החותך מתיישרות זו עם זו כדי להסיר שיער ללא נדנדות או משיכה, ומציעות תספורת יעילה. גבוה : גוזם שיער בגוף הגברים הזה משתמש בראש להב מסוג R, חדות גבוהה וגבוה עם מעט נזק לעור. זה מספק תוצאות יעילות ונוחות בעת גיזום אזורים רגישים כמו בתי שחי, חזה, גב, רגליים ומפשעה. ראש חותך בצורת R : ראש חותך הקצה המעוגל המעוצב באופן ייחודי הוא חותך ועושה את העור, נוח למגע, הסרת שיער נעימה. סוללה מופעלת : גוזם שיער זה המופעל על ידי סוללות AA של 2 יחידות (לא כלול), אינך צריך לטעון אותו בכל עת, יכול לשמש במשך זמן רב. עיצוב נייד : גוזז שיער רב תכליתי זה משלב את הפונקציות של שיער וניגוש זקן במכשיר אחד. זה קטן וקל משקל מספיק כדי לענות על צרכי הנסיעות שלך. ראש חותך בצורת R : ראש חותך הקצה המעוגל המעוצב באופן ייחודי הוא חותך ועושה את העור, נוח למגע, הסרת שיער נעימה . גבוה : גוזם שיער בגוף הגברים הזה משתמש בראש להב מסוג R, חדות גבוהה וגבוה עם מעט נזק לעור. זה מספק תוצאות יעילות ונוחות בעת גיזום אזורים רגישים כמו בתי שחי, חזה, גב, רגליים ומפשעה . ראש הניתן להרחבה : לגוזם שיער לגוף זה יש ראש הניתן להרחבה שיכול לעזור לך לגלח את הגב שלך. השיניים על ראש החותך מתיישרות זו עם זו כדי להסיר שיער ללא חבטות או משיכה, ומציעות תספורת יעילה. עיצוב נייד : גוזז שיער רב תכליתי זה משלב את הפונקציות של שיער וניגוש זקן במכשיר אחד. זה קטן וקל משקל מספיק כדי לענות על צרכי הנסיעות שלך, 5. סוללה מופעלת : גוזם שיער זה המופעל על ידי סוללות AA של 2 יחידות (לא כלול), אינך צריך לטעון אותו בכל עת, יכול לשמש למשך זמן רב.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Body Hair Trimmer
Material:
ABS
Battery Type:
2pcs AA Batteries (Shipped without batteries)
How to Use:
1. Press the switch button to turn on the instrument.:
2. Move the instrument along the direction of hair growth on the skin and make a linear reciprocating motion. The hair on your neck can also be shaved:
3. Before use, wash with warm water to keep hair dry.:
4. For better use effect, if you need to the instrument during use, please use a brush, and the shaving head after shaving:
5. After shaving, press the switch button again to turn off the instrument, and then put the cover on to avoid damaging the foil.:
Package List:
1 x Body Hair Trimmer4 x Guide Comb :
1 x Brush :

הצעות דומות