סמפ כוח משאבות מים העברת משאבת מקדחה חשמלית משאבת, עצמי תחול נוזל מים העברת מיני נייד צנטריפוגלי משאבת משאבת
משופץ

סמפ כוח משאבות מים העברת משאבת מקדחה חשמלית משאבת, עצמי תחול נוזל מים העברת מיני נייד צנטריפוגלי משאבת משאבת

ILS 69.70

בחנות

יכול לשמש כל עוד יש יד מקדחה חשמלית, אין אספקת חשמל נדרש זה יכול להיות קבוע עם ציפורניים, משלוח שלך ידיים, להביא הרבה נוחות בשבילך. משאבה זו יכולה להסתגל לכל סביבה קשה, שיש לה פרקטיות חזקה. גודל קטן, קל משקל ונייד, קל לנשיאה ונוחה לאחסון. חיי עבודה ארוכים, זה פעולה חלקה, יעילות גבוהה, ביצועים טובים. נפח קטן, רעש נמוך. יכול לשמש כל עוד יש יד מקדחה חשמלית, אין אספקת חשמל נדרש. זה יכול להיות קבוע עם ציפורניים, משלוח שלך ידיים, להביא הרבה נוחות בשבילך. משאבה זו יכולה להסתגל לכל סביבה קשה, שיש לה פרקטיות חזקה. גודל קטן, קל משקל ונייד, קל לנשיאה ונוחה לאחסון. חיי עבודה ארוכים, זה פעולה חלקה, יעילות גבוהה, ביצועים טובים. נפח קטן, רעש נמוך. סוג פריט : משאבת העברת מיםחומר : פלסטיק + נירוסטהצבע : כפי שמוצג בתמונהאימפלר שיטת יניקה : יניקה יחידהמטרה : משאבת צינורעקרון : משאבה צנטריפוגלימצב כונן : חשמלירשימת חבילה : 1 משאבה 2 גיליון ברזל קבוע 2 טבעת קבועה 2 בורג הרכבה 1 מדריך הערה : 1. לפני ביצוע הזמנה, אנא שים לב כי את פריט צבע ותבואה מוצג בתמונות עשוי להיות מעט שונה מהאובייקט האמיתי, 2. מאז את גודל מעל נמדד על ידי יד, את גודל של הפריט בפועל שקיבלת יכול להיות קל שונה מהגודל לעיל.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Water Transfer Pump
Material:
Plastic + Stainless Steel
Color:
As picture shown
Impeller Suction Method:
Single Suction
Purpose:
Pipeline Pump
Principle:
Centrifugal Pump
Drive Mode:
Electric
Package List:
1 x Pump :
2 x Fixed Iron Sheet :
2 x Fixed Ring :
2 x Mounting Screw :
1 x Manual:
Note:
1. Before placing an order, please notice that the item color and grain displayed in the pictures may be slightly different from the real object,:
2. Since the size above is measured by hand, the size of the actual item you received could be slight different from the size above. :

הצעות דומות