42 כבד החובה דו מתכת חור מסור מקדח ש ס חור חותך עם ארבור שן חיתוך פותחן מקדח עבור עץ ופלסטיק קיר גבס 110 מ מ, 4-21/46
משופץ

42 כבד החובה דו מתכת חור מסור מקדח ש ס חור חותך עם ארבור שן חיתוך פותחן מקדח עבור עץ ופלסטיק קיר גבס 110 מ מ, 4-21/46

ILS 13.99

בחנות

*נהדר חור חיתוך*גבוהה-מהירות פלדת חיתוך קצה מספק הלם עמיד שיניים ומתנגד שן סטריפ רך, אביב פלדה יוצר גמיש גיבוי חומר המאפשר את חור מסור כדי לספוג השפעות של העבודה של קידוח חורים קשה לחתוך חומרים. הערה : לא ממליץ בשימוש קשה עץ, קשה מתכת ואבן. *עמיד ובטיחות * בנייה של באיכות גבוהה דו מתכת עבור חלודה הוכחה, 2 מ מ עבה, הרבה יותר עמיד ויכול להציע עד 50% חיים ארוכים יותר; נהדר חום התנגדות. איכות גבוהה * סט מסור חור זה עשוי מ-42 שס ובי-מתכת, הופך אותו לקשיחות גבוהה יותר (64 שרץ) וקשיחות גבוהה יותר מאשר מסור חור רגיל, ביצועי חיתוך טובים יותר, כך שהוא יכול לחתוך אריחי תקרה ולוח גבס בצורה חלקה;. חותך תכליתי שיכול לשמש במגוון רחב של יישומים; אידיאלי עבור אינסטלציה, בנייה, מטוסים, חשמל, תחזוקה ויישומי רכב. מתאים אקדח תרגיל, תרגיל ספסל, אנכי מכונת קידוח וכו'. בשימוש נרחב צלחת חור, בית עץ, מגולוון צינור, אש צינור, פלסטיק, גבס לוח אחרים פתיחת פעולה. *לחתוך מהיר ללא מחייב נקי קצה עיצוב להפוך את חור מסור להב חתכים חלק ומהיר. מאפיינים : חור מתכת כפול עם חומר מ ' 42 באיכות גבוהה, עמיד, לא קל ליפול מהקצה. בשימוש נרחב צלחת חור, בית עץ, מגולוון צינור, אש צינור, פלסטיק, גבס לוח אחרים פתיחת פעולה. פיילוט קצת עם 135 נקודת פיצול עבור מהיר, להחליק-משלוח קידוח.עיצוב חריץ להסרת תקע קלה. החלים על אקדח תרגיל, תרגיל ספסל, אנכי מכונת קידוח וכו'. מפרט : חומר : מ42 ש "ס פלדה גודל : 110 מ" מ, 4-5/16") חבילה כללה : 9* מ ' 42 קידוח חור מסור טיפים : חור מסור עשוי להיות יתר על המידה ולקבל פגום או אפילו נשרף בשל מהיר סיבובי חיכוך, אנו מציעים ללקוחות להשתמש חיתוך נוזל כדי לשמור את חור מסור קר במהלך שימוש. לשמור את תרגיל להיות יציב כאשר קידוח, אחרת את מרכז קצת עשוי לקבל התיז בשל מוגזם רועד. להתחיל קידוח עם איטי תרגיל סיבובי מהירות, או את מרכז קצת עשוי להתנפץ על השימוש הראשון. גדול יותר את חור מסור הוא, איטי יותר את תרגיל סיבובי מהירות צריך להיות, בדרך זו יכול להגן על מרכז קצת מלקבל התיז.

המאפיינים האחרים

Material:
M42 hss steel
Size:
110mm, 4-5/16)
Package Included:
9* M42 Drilling Hole Saw:
Tips:
Hole saw may become overheated and get damaged or even burned up due to fast rotary friction, we suggest customers to use:
cutting fluid to keep the hole saw cold during usage.:
Keep the drill be stable when drilling, otherwise the centre bit may get snapped due to excessive shaking.:
Start drilling with a slow drill rotary speed, or the centre bit may be shattered on first use.:
The larger the hole saw is, the slower the drill rotary speed should be, this way can protect the centre bit from getting snapped.:

הצעות דומות