מגירה מחזיק שטח חיסכון שולחן אחסון תיבת עבור צג מחשב שולחני בסיס סוגר סטנד מחשב אבזרים
משופץ

מגירה מחזיק שטח חיסכון שולחן אחסון תיבת עבור צג מחשב שולחני בסיס סוגר סטנד מחשב אבזרים

ILS 167.19

בחנות

למנוע כיפוף מעל : אם אתה מסתכל למטה במשך זמן רב, ייתכן שיש לך קוצר ראייה, כיפוף מעל צוואר הרחם קשחת חוליות עם עיצוב ארגונומי, אתה יכול לשים את צג על שולחן העבודה עבור הרמת 7-14 סנטימטר כדי לשמור על רמת העיניים שלך ולמנוע עיניים עייפות. זה יכול גם להרפות את עמוד השדרה הצווארי ולהפחית מתח. אם אתה יכול לשמור על היציבה שלך בצורה נכונה, אתה יכול לעבוד בקלות. שטח חיסכון 95% : לשפר באופן משמעותי את ניצול שטח. הוא מגיע עם מחזיק לסמארטפון ושלוש מגירות. ניתן לאחסן את המקלדת מתחת לבסיס הצג. ניתן לאחסן מטענים, כבלים, מפתחות, ארנקים, זיכרון ועטים. אתה יכול להשתמש בשולחן בהרחבה. כושר נשיאה חזק : מסגרת עמידה במיוחד עם שרירי בטן על הצלחת העליונה. שלה חסון מבנה שוקל עד 50 ק ג, אז לא משנה כמה גדול צג הוא, לא יהיה בעיות. אופנה עיצוב : עיצוב פשוט, רב צבע בחירה, קל לשימוש ויפה. שולחן העבודה הדרוש לשיפור רמת החיים. אין צורך להרכיב : זה יכול לשמש לאחר פתיחת החבילה. למנוע כיפוף מעל : אם אתה מסתכל למטה במשך זמן רב, ייתכן שיש לך קוצר ראייה, כיפוף מעל צוואר הרחם קשחת חוליות. עם עיצוב ארגונומי, אתה יכול לשים את צג על שולחן העבודה עבור הרמת 7-14 סנטימטר כדי לשמור על רמת העיניים שלך ולמנוע עיניים עייפות. זה יכול גם להרפות את עמוד השדרה הצווארי ולהפחית מתח. אם אתה יכול לשמור על היציבה שלך בצורה נכונה, אתה יכול לעבוד בקלות. שטח חיסכון 95% : לשפר באופן משמעותי את ניצול שטח. הוא מגיע עם מחזיק לסמארטפון ושלוש מגירות. ניתן לאחסן את המקלדת מתחת לבסיס הצג. ניתן לאחסן מטענים, כבלים, מפתחות, ארנקים, זיכרון ועטים. אתה יכול להשתמש בשולחן בהרחבה. כושר נשיאה חזק : מסגרת עמידה במיוחד עם שרירי בטן על הצלחת העליונה. שלה חסון מבנה שוקל עד 50 ק ג, אז לא משנה כמה גדול צג הוא, לא יהיה בעיות. אופנה עיצוב : עיצוב פשוט, רב צבע בחירה, קל לשימוש ויפה. שולחן העבודה הדרוש לשיפור רמת החיים. אין צורך להרכיב : זה יכול לשמש לאחר פתיחת החבילה. למנוע כיפוף מעל : אם אתה מסתכל למטה במשך זמן רב, ייתכן שיש לך קוצר ראייה, כיפוף מעל צוואר הרחם קשחת חוליות. עם עיצוב ארגונומי, אתה יכול לשים את צג על שולחן העבודה עבור הרמת 7-14 סנטימטר כדי לשמור על רמת העיניים שלך ולמנוע עיניים עייפות. זה יכול גם להרפות את עמוד השדרה הצווארי ולהפחית מתח. אם אתה יכול לשמור על היציבה שלך בצורה נכונה, אתה יכול לעבוד בקלות.שטח חיסכון 95% : לשפר באופן משמעותי את ניצול שטח. הוא מגיע עם מחזיק לסמארטפון ושלוש מגירות.

המאפיינים האחרים

Material:
ABS+silicon
Color:
pink, blue, green
Accessories:
cabinet and drawer
Suitable for:
desktop, computer and office supplies
Package Included:
1* Computer stand:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Computer Stand only, other accessories demo in the picture is not included!:
Note:
No retail package.:
Please allow 0-1cm error due to manual measurement. pls make sure you do not mind before you bid.:
Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Thank you! :

הצעות דומות