סט פיקסמטים של 6, הניחו שולחן אוכל למטבח, שולחן אוכל עמיד בחום אנטי-החלקה על שולחן PVC, מחצלות ארוחות ארוחות ויניל ארוגות.
משופץ

סט פיקסמטים של 6, הניחו שולחן אוכל למטבח, שולחן אוכל עמיד בחום אנטי-החלקה על שולחן PVC, מחצלות ארוחות ארוחות ויניל ארוגות.

ILS 9.99

בחנות

צבע טבעי ומרקם מושלם עמידה, כיפוף חופשי, חיתוך חופשי, חסימת כוח משיכה אי-פורמנטציה. ניתן לשטוף חומר עמיד ישירות, לא מפוזר, לא לדעוך. משרדי בית, מלונות ועסקים, שולחנות ועידה, שולחנות מטבח. תהליך ללא החלקה, אריגה פסים משובחת, ללא החלקה על השולחן. אטרקטיבי על שולחן העץ, והשתמש בזה כאשר אוכלים לגמרי במהלך ארוחת הערב, מנגל וכן הלאה. מנקה במים ויבש מתחת לצל. אין מסלול מכונות או מחוטא במיקרוגל. לא עוד, נשטף שוב ושוב. קל לנקות עם מטלית רטובה, או שטיפה עם מעט מנקה היה גורם להם להראות חדשים. כשאתה פוגש את Creat Promble, אנא ספוג אותו למים חמים והוציא אותם והניח עליו איזה דבר כבד, ואז הקמט ייעלם. קישוט הבית : עיצוב מעודן בכיתה מהשורה הראשונה מרגישים טוב הם הקישוט וההגנה הטובים ביותר לשולחנות שלך. איך לאכול ולהיות תחושה של טקסים, אתה צריך רק לפלאקמה. ✅ חומר וגודל : טכנולוגיית איטום פינתית מבטלת סלבס מחוספס, עמידה יותר, עבה יותר מהממוצע. Placemats השזורים עם 70% PVC ידידותיים לסביבה באיכות גבוהה 70% ו- 30% פוליאסטר. ICO ידידותי וקל לניקוי : אביזרי מטבח. שטיפה, לא דהילה, לא תת-מדרכה, לנגב נקי ומתייבש מהר מאוד. השתמש במברשת ומי סבון כדי לנקות אותה. אין לשטוף מכונות. הפלסימטים של השולחן הם בידוד חום (הטמפרטורה הגבוהה ביותר של בידוד החום היא 100 מעלות); לא החלקה, לא דהילה, ללא עיוות. הגנה על השולחן שלך בעזרת Placemats עמידה של בית החווה. ✅ איכות גבוהה ונמצאת בשימוש נרחב : פיקסמטים אלה לחג המולד הם אפשרויות טובות לשימוש יומיומי משפחתי, מטבח, חדר אוכל, מלון או משרד עסקי משריטות וכתמים. פיקסמטי הבדיקה מתאימים לפעילויות חיצוניות ופנימיות, כמו מנגל, פיקניק, חוף, סירה וכן הלאה, השתמשו בצרכים השונים שלכם. ✅ תזכורת לחברים : מחצלת ארוגה כל כך נוזלית עלולה לדלוף דרכה קלות. אל תניח מיץ עגבניות על הפלסימטים. גם תרחישים לשימוש שונה, אפקט האנטי-החלקה יהיה שונה. חליפה למזרן האפייה, מגן על השיש, אניה לתנור, מחצלת מיקרוגל, כרית מקרר, כרית בידוד וכו '. קישוט בית : עיצוב מעודן מהשורה הראשונה מרגישים טוב יהיה הקישוט וההגנה הטובים ביותר לטבלאות שלך. איך לאכול ולהיות תחושה של טקסים, אתה צריך רק לפלאקמה. ✅ חומר וגודל : טכנולוגיית איטום פינתית מבטלת סלבס מחוספס, עמידה יותר, עבה יותר מהממוצע. Placemats השזורים עם 70% PVC ידידותיים לסביבה באיכות גבוהה 70% ו- 30% פוליאסטר. ICO ידידותי וקל לניקוי : אביזרי מטבח. שטיפה, לא דהילה, לא תת-מדרכה, לנגב נקי ומתייבש מהר מאוד. השתמש במברשת ומי סבון כדי לנקות אותה. אין לשטוף מכונות. הפלסימטים של השולחן הם בידוד חום (הטמפרטורה הגבוהה ביותר של בידוד החום היא 100 מעלות); לא החלקה, לא דהילה, ללא עיוות.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות